Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stepper het moet nu echt gebeuren!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   stepper07
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hoi ik ben stepper, ik ben 31 jaar en huismoeder.

Ik ben een echte emotie eter en heb het de afgelopen jaren echt verpest voor mij zelf. Ook heb ik echt wel een eetprobleem, ik lust heel weinig gezonde dingen, ik eet meer slechte dingen(ik eet gerust een hele dag alleen maar lekkere dingen chips, koekjes, snoepjes) en dat wil ik gaan veranderen!!!

Ik ben gestopt met werken omdat ik het echt niet meer zag zitten, ik was echt diep ongelukkig, en er moest iets veranderen.
Ik woog toen al 85 kilo en dacht als ik stop met werken dan kan ik er alles aan doen om gezonder te gaan eten.
Maar dat was meer een droom dan realiteit...

Op mijn diepste punt woog ik 105 kilo en ben in oktober 2015 begonnen met gezonder eten, door middel van alle diëten die er maar zijn(Sonja Bakker, Weight Care shakes, Zonder pakjes en zakjes koken enzo)

Nu 7 maanden later is er 14 kilo af ongeveer, en heb ik het in april weer opgegeven. Nu wil ik het weer gaan oppakken en ben ik beland bij Atkins.
Wat ik al zei ik lust niet veel en ik hoop via deze site en via slank4u2 uit mijn hele diepe dal te kruipen en mij weer gelukkiger te voelen Rollende ogen

En ik hoop hier mensen te vinden die misschien wel het zelfde probleem hebben als ik?

Liefs stepper

PS: ik ben dyslexies dus sorry als mijn zinnen soms een beetje warrig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mei 2016 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Stepper 7, van harte welkom bij de weegclub.

Ik lees een hoop verdriet in je startberichtje en veel onrust. Ook in de manier waarop je gewicht probeert kwijt te raken.
Het is heel goed dat je probeert om je lichaam gezonder te krijgen en je hier hebt aangemeld zodat je hier steun en hulp kunt vinden.
Heb je ook hulp voor de onrust in je hoofd?
Stress en spanning helpen niet mee bij het afvallen ;-)

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Atkins, Dr. Frank en andere low-carb diëten

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mei 2016 18:21    
Vrouw Weeggegevens   stepper07

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Moniek bedankt voor jouw reactie, en er zit inderdaad heel veel verdriet en frustratie in en ben er hard mee aan het werk om heel mijn leven weer op orde te krijgen.

Groetjes Stepper

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mei 2016 18:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom Stepper

Het weegclub team wordt ondersteund door deelnemers die de titel ervaringsdeskundige voeren. Nu zijn we dat bijna allemaal hier en we zijn dan ook blij met de deelnemers die actief hun medemaatjes steunen.
Onze ervaringsdeskundigen zijn deelnemers die weten hoe moeilijk het is om af te vallen en/of op gewicht te blijven; het zijn dus niet per definitie allemaal slanke dennen.

Coby heeft veel ervaring met hoe moeilijk het is om tijdens het ouder worden een gezond gewicht te behalen en te behouden. Zij probeert dat met gezonde keuzes maken en Kcal tellen.

Pianojuffie begon haar strijd met 131 kg. en weegt nu 94,1 kg. Zij doet dit door gezond eten te combineren met Weight Watchers.

Flying Missy woog 75 kg. en is met Dr. Frank afgevallen tot 62,5 kg. Haar kracht is dat ze snel de draad weer oppakt om op dit gewicht te blijven.

Mamdarijn is een EGA fan en woog bij de start 88,5 kg. en nu 74,7 kg. Zij houdt tevens de recepten bij van EGA.

Moniek was er snel bij om haar droomgewicht te bewaken en is met GOK afgevallen van 69,1 kg. naar 60,5 kg. Haar kracht ligt vooral in het op tijd gas terug nemen als ze aankomt.

Kunstig is aanhangster van de Beck's methode. Zij combineert gezond eten met Weight Watchers en Beck's helpt haar bij het waarom van haar keuzes. Je kan haar altijd om info vragen. Ze is afgevallen van 93 kg. naaar 85,8 kg.

Dauphine heeft diabetes en is gestart met 119 kg. Ze weegt nu 94 kg. en heeft dit bereikt met de levenswijze van Dr. Frank.[/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Kunstig
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Becks+WW

Reageer met quote
Welkom Stepper, goed dat je het weer gaat oppakken! En je staat hier niet alleen voor!
groetjes en een fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2016 11:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1