Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Start to run, met Evy of andere podcast!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben deze week weer eens begonnen met rennen met Evy en ik vroeg mij af of er hier meer mensen mee bezig zijn. Misschien kunnen we elkaar stimuleren etc!

Gisteren les 2 gelopen en dat ging prima Lachen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 20.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe graag mee bloempje. Ik ben eigenlijk al jaren aan het lopen met evy maar doordat ik het steeds laat versloffen ben ik vaak opnieuw begonnen. Eind vorig jaar ben ik weer af en aan begonnen en ben deze week na een maand niks weer door gegaan. Ik ben nu wel bezig met keep running, dat is naar 10km maar heb ook net 2 lessen gedaan. Hoe meer steun hoe liever, daarom vind ik evy ook zo fijn Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 22:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gezellig dat je hier ook komt buurten Kaatje!

Naar de 10km zou ik ook wel willen, maar laat ik eerst eens die 10 weken naar de 5 km af maken Rollende ogen
En als dit sprintje hier klaar is, ga ik 2,5 weken op vakantie dus ik weet dat ik het nu ook niet ga afmaken.
Maar hopelijk pak ik het daar na weer verder op Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 20.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 22:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zou vandaag eigenlijk les 3 volgen van Evy, maar ik denk dat ik die beter kan uitstellen tot morgen...
Ik heb vandaag namelijk een stuk van 25 minuten / 4 km naar mijn werk geskatet en ik voel mijn benen eigenlijk best wel, ook nog van de vorige les van Evy.
En ik moet vanmiddag ook nog naar huis.
Dus mijn beweging heb ik dan toch wel.
1 groot voordeel is dan wel dat ik dan meteen gelijk loop met de loopdagen en dus in het weekend niet loop (wordt dan ma/wo/vrijdag) Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 11:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik loop ook ma wo vrij Lachen . Soms zaterdag ipv vrijdag. Dat bevalt erg goed. Het is inderdaad niet erg om uit te stellen, helemaal niet als je toch je beweging krijgt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 13:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vanmorgen gelopen, heel laag tempo maar ik heb het weer volgehouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Goed bezig, Kaatje ! Ik loop al weer enkele jaren en ben ooit begonnen met een appje "from couch to 5K". Dat heet inmiddels "Ease into 5K". Een fijne app omdat het vrij langzaam opbouwt en daarom goed vol te houden is. Ik heb het hardlopen in de afgelopen jaren af en toe wel eens laten versloffen en ja; dan ben je snel je conditie kwijt Sip . Dan kun je weer opnieuw beginnen. Twee jaar terug liep ik met gemak 10 a 12 km. Nu zit ik na een herstart weer op de 6 km.
Ik loop meestal vrijdag, zondag en maandag.
Het wordt dit weekend mooi hardloopweer !
Succes allemaal ! Lopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 12:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik liep inderdaad ook makkelijk 10km, heb het laten versloffen, was een hele drukke periode en had geen puf. Gevolg ook 15 kilo er bij Schaam Schaam . Ik zit nog niet aan de 5 km maar ik zie wel hoe het gaat. In elk geval 3x per week volhouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 20:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
10k ben ik nooit bij aangekomen... Daarvoor er altijd al de brui aan gegeven...
Maar mijn doel is daarom ook voorlopig ook om bij de 5 k aan te komen hahaha

Nou ben wel trots op mezelf!
Ben gaan rennen ondanks dat mijn dochter niet wou slapen en het dus later werd dan de bedoeling was...
Ondanks dat ik last had van mijn lenzen en dus met bril moest lopen...
En dan ook nog eens per ongeluk les 5 op gezet IPV les 4 Lachen Lachen Lachen
En het ging nog zonder problemen ook.
Aan het end dacht ik: nu al klaar???
Had zo nog prima en stukje kunnen lopen Uitlachen

Dus ben wel 'fier' op mijzelf Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 22:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Ik liep inderdaad ook makkelijk 10km, heb het laten versloffen, was een hele drukke periode en had geen puf. Gevolg ook 15 kilo er bij Schaam Schaam . Ik zit nog niet aan de 5 km maar ik zie wel hoe het gaat. In elk geval 3x per week volhouden!

Oef, dat is wel heftig, meteen 15 kg er bij! Geschokt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 22:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4