Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Start 01-04-2019 - geen grap

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: sonja Bakker

Reageer met quote
Goedendag medelotgenoten,

Ik ben 47 jaar en begin op 1 april a.s. met een Sonja Bakker boek. Een jaar of 6 geleden was ik 15 kg zwaarder en nu schommel ik te veel. Ik zou dolgraag nog 10 kg willen afvallen. Ik hoop hier steun te vinden. Succes allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Lizanx, van harte welkom bij de weegclub.
Gelukkig geen grap jij gaat lekker gezond afvallen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 18:39    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Goedendag medelotgenoten,

Ik ben 47 jaar en begin op 1 april a.s. met een Sonja Bakker boek. Een jaar of 6 geleden was ik 15 kg zwaarder en nu schommel ik te veel. Ik zou dolgraag nog 10 kg willen afvallen. Ik hoop hier steun te vinden. Succes allemaal!

Succes Lizanx...Ik ben ook net begonnen en heb ongeveer hetzelfde doel en streefgewicht. Ik hoop dat je veel steun ondervindt op deze site en dat het werkt. cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Lizanx,
Leuk dat je Sonja Bakker doet. Je hoort veel goede resultaten. Ik heb zelf ook twee boeken van haar.
Een collega van mij is ook 11 kg afgevallen met Sonja Bakker.
Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 10:19    

Reageer met quote
Bedankt Josephine. Dat motiveert mij om door te zetten met het SB-dieet. Jij bent trouwens ook goed bezig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 13:04    

Reageer met quote
Dank voor je berichtje Hetty. Jij ook veel succes. Dag 1 zit er op. Erg blij en die ging goed. Hoe gaat het bij jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 13:07    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Dank voor je berichtje Hetty. Jij ook veel succes. Dag 1 zit er op. Erg blij en die ging goed. Hoe gaat het bij jou?

Het ging niet goed en ook niet slecht. Ik heb me wel aangesloten bij een sprintgroepje. Dat voelt goed. Vandaag vul ik braaf mijn eetmeter in. Dat helpt bij mij. Ik wil dagelijks ongeveer 1350-1500 cal. gebruiken. Ik heb net gezonde boodschappen gedaan. Dat moet dus goed komen. Hoe pak jij het aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 13:15    

Reageer met quote
Ik probeer SB te volgen en dan met name de ontbijt-, lunch- en tussendoortjes. Avondeten probeer ik niet te veel koolhydraten te eten. Dit lukt door de week redelijk goed, maar in het weekend verwen ik mezelf te veel. Dat is mijn struikelblok.

Ik ga zo meteen wat snackgroenten halen bij Lidl. Ik heb 1 voordeel, mijn zoon dieet mee Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 13:28    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Ik probeer SB te volgen en dan met name de ontbijt-, lunch- en tussendoortjes. Avondeten probeer ik niet te veel koolhydraten te eten. Dit lukt door de week redelijk goed, maar in het weekend verwen ik mezelf te veel. Dat is mijn struikelblok.

Ik ga zo meteen wat snackgroenten halen bij Lidl. Ik heb 1 voordeel, mijn zoon dieet mee Lach

ja...mijn weekenden doen ook al het goede werk van de hele week teniet. Dat herken ik. Eten is voor mij gezelligheid. Nu op een andere manier maar gezellig maken. Mijn man moet onbewust meedoen omdat ik anders kook. Hij valt echter altijd harder af, terwijl hij ook nog veel meer eet en ook nog ongezonde tussendoortjes neemt. Nou, Succes Lizanx!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 apr 2019 13:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1