Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi, ik doe mee. Heb al jaren een stappenteller, vindt dat prettig. Zit rond de 8000 per dag, maar ben wel 60 en heb wat heftige ziektes meegemaakt, dus dit is prima voor mij, meer is niet nodig. Leuk dat er zoveel anderen dol zijn op stappentellers ! Wandelen is gewoon heel gezond. Ik fiets trouwens ook veel. Iedereen veel succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoi, ik doe mee. Heb al jaren een stappenteller, vindt dat prettig. Zit rond de 8000 per dag, maar ben wel 60 en heb wat heftige ziektes meegemaakt, dus dit is prima voor mij, meer is niet nodig. Leuk dat er zoveel anderen dol zijn op stappentellers ! Wandelen is gewoon heel gezond. Ik fiets trouwens ook veel. Iedereen veel succes ! Lachen

Welkom! Fijn dat er nog zo'n enthousiaste stappenteller is aangesloten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Pien74
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom, Micha! Ik vind fietsen ook zo fijn. Ben ook zo blij dat ik mijn jongste met de fiets naar school kan brengen (dat kon eerst niet) of we gaan samen met de bus heen en dan loop ik terug naar huis (ongeveer 25 minuten lopen).

Het lijkt erop dat ik afgelopen week veel minder stappen heb gezet dan de week ervoor: toen waren het er ruim 96000 en deze week 88000, maar ik denk dat het verschil niet zo groot is. Ik heb mijn fitbit nl. op vrijdag opgeladen en toen ben ik hem "vergeten" om te doen. Die dag heb ik "maar" 5000 stappen gelopen, terwijl ik er in werkelijkheid veel meer heb gelopen! Dus het zijn er wel wat minder, maar niet zo heel erg veel.

Wat dit voor het afvallen betekent weet ik niet, want ik ben zowel gisteren als vandaag vergeten te wegen. Ik was zo druk in de ochtenden dat ik beide dagen al gedoucht en aangekleed was voordat ik me realiseerde dat ik nog moest wegen. Nu moet ik er morgen maar aan denken! Overigens denk ik dat het resultaat zal tegenvallen. Een van onze kinderen was jarig en dan moet je als moeder toch ook echt taart mee eten en traktaties voorbereiden! En eten wat de jarige kiest.... dus ik heb de teugels misschien iets te veel laten vieren. Bovendien wordt het hier steeds warmer overdag (vandaag was het bijna 30 graden!) en heb ik het idee dat ik daardoor meer vocht vasthoud. Mijn man klaagde ook al dat hij in 2 dagen tijd 1 ½ kg zwaarder was, terwijl hij hooguit na een vakantie met lekker eten en drinken een kilootje zwaarder wordt en die er dan na een rustig weekje thuis zo weer af heeft....

Hoe is het met jullie stappen gegaan deze week?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 16:17    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Minoes, wil je mij verwijderen uit dit sprintje?
Ik kom er niet aan toe om extra te gaan wandelen. Nu staat meer het fietsen en zwemmen op de agenda.
Vast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 8:09    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo,

ik wil ook nog ff meedoen.
Gemiddeld loop ik per dag 7200 stappen. Doel is natuurlijk 10000 stappen maar kost wel 'moeite'.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 8:38    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81

Reageer met quote
Vorige week heb ik maar 56000 stappen gelopen. Ik heb mij overstapt met wandelen en heb nu erg veel pijn aan mijn knie. Ik moet dus even kijken hoeveel ik kan blijven wandelen. Ik verwacht dat ik niet mijn bedoelde 10000 per dag ga halen deze week. Ik zie wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 15:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pien, dat zijn toch nog hele mooie aantallen.

Nathalie, dat klinkt pijnlijk! Die 10.000 stappen komen wel weer. Eerst herstellen!

M1981, welkom! 7200 is al een mooi begin toch?

Ik ga deze week ook niet over de vorige 2 weken heen helaas. Ik loop toch minder dan verwacht in de vakantie merk ik. Ik haal op 1 dag wel iedere dag meer dan 10.000 maar het is niet wat ik gehoopt had. Ach ja, dan maar weer extra aan de bak na de vakantieweken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
56.024 deze week.
We waren op vakantie, dat was niet zo best voor de weegschaal

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 22:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Totaal iets meer dan 83.000 stappen deze week. Weer minder dan de vorige keer. Dat zal komende week ook weer zo zijn. Daarna hoop ik weer op te bouwen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Pien74

Reageer met quote
@Senais, eigelijk iedere dag meer dan 10.000 stappen! Goed hoor!

Ik had gisteren echt een heel slechte dag... 5600 stappen. Ik moet de auto ook gewoon laten staan. Veel beter! Maar afgelopen week was wel erg goed: ruim 99.000 stappen. Ben benieuwd of het me lukt om een keer meer dan 100.000 stappen te halen! Deze week gaat me dat niet lukken. Ik moet heel veel studeren en dus komt het er niet van om heel veel te gaan lopen. Ik mag al tevreden zijn als ik de rest van de dagen van de week wel in de buurt van de 10.000 stappen kom!

Hoe gaat het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2018 7:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10