Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

stappen tellen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het prima qua stappen. Mooie wandelingen gemaakt. Begint soms een beetje saai te worden om hetzelfde rondje te maken dus nu de laatste paar dagen naar het bos gegaan.

Gisteren 15.281 stappen gezet. Ik ga zo nog een stukje lopen en hoop ongeveer op hetzelfde uit te komen.

Woensdag wegen. Niet echt spannend want met al dat snacken of rare eten van de afgelopen dagen tijdens de vakantie zal het niets of weinig zijn.

Hoe gaat het met de rest?

70 K stappen per week - woensdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 17:47    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier inmiddels 16692, zal wel niet veel meer bijkomen Lach
Maar weer heel netjes vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 19:22    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry dames, maar mijn stappenteller blijft de komende 3 dagen op 0 staan. Ik heb nu teveel aanvallen gehad om te gaan wandelen. Ik hoop me van het weekend weer te kunnen melden en anders volgende week weer. Veel plezier deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 14:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
moesjka schreef:
Sorry dames, maar mijn stappenteller blijft de komende 3 dagen op 0 staan. Ik heb nu teveel aanvallen gehad om te gaan wandelen. Ik hoop me van het weekend weer te kunnen melden en anders volgende week weer. Veel plezier deze week.

Heftig zeg. Nogmaals sterkte!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 14:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou gisteren bij 13.699 gebleven. Dacht wat langer te lopen maar mijn blaar trok het niet meer ohhh en ik dus ook niet.

Jammer dat ik gisteren niet meer heb gelopen want vandaag is een drama. Wat een storm. Hoop dat ik de 10 K ga halen. Twijfel eraan. Krijg altijd zo'n hoofdpijn van harde wind.

Hoe gaat het bij jullie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 14:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren tijdens mijn wandeling supernat geregend. Had het berekoud en ben naar huis gegaan. Na mijn opwarm bad in huispak gehesen en niet meer naar buiten gegaan. Dus erg weinig stappen. Volgens mij net de 4 K gehaald. Fitbit zit nu in de oplader. Zal het vandaag proberen goed te maken.

Vandaag weegdag, 6 ons eraf. Voor vakantie vierend best een prima resultaat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 11:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Trouwens nog maar 1.5 kg naar mijn eindstreef. Hmmm kan mij niet voorstellen dat ik bijna klaar ben. Misschien nog iets extra eraf, dus richting de 75kg. Dat is best mooi bij mijn lengte van 1.89 lijkt mij. Was ik ook bij mijn huwelijk maar toen was mijn lijf anders qua bouw, pre een paar kinderen ohhh

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 12:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Met mij gaat het gelukkig weer een stukje beter . Maar ik doe het nog wel even rustig aan. Vandaag heb ik 3088 stappen gezet .Ik weet het het is niet veel maar op dit moment ben ik heel blij mee. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 15:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

Wat een heerlijk weertje.

Gisteren de dag ervoor goed gemaakt. Ik had dinsdag natuurlijk maar 4.436 stappen en gisteren 18.787. Grappig genoeg had ik ook de stappenteller op mijn mobiel uitgeprobeerd omdat het verschil met die van mijn man wel heel groot was. Met die van mijn mobiel ging ik ver over de 20K heen. Ik hou gewoon mijn fitbit aan want die houd alles bij en geeft mij ook een weekoverzicht. Liever natuurlijk dat ik meer heb gelopen dan minder.

Vanochtend even op de weegschaal gestaan en ja hoor onder de 79 gedoken. Nu 78.7 kg. Superblij mee. Ga mooi de goede richting op.

Fijne dag allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 13:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik weer onder mijn gemiddelde gelopen.
Maar toch nog 4090 stappen gezet.
Morgen ga ik weer proberen of ik mijn gemiddelde weer kan halen.
Maar voor vandaag ben ik hier tevreden mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 15:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 21 van 26