Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

stap voor stap december door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Claire Naomi
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Thanx, ik zal zoveel mogelijk dagelijks iets 'posten'.
Vandaag begint met een traditionele zondagsbrunch samen met de kinderen ( 1 nog thuis van 11, de rest al volwassen en uit huis),
ik eet een bruin broodje met rauwe ham, 1 gekookt ei en een glaasje puur vruchtensap met prosecco..
Vanavond staat Ribroast op het menu, voor mij met een gemengde sla erbij, voor de rest met gebakken aardappelen en rrn rode koolvariant.
Ik plan voor de hele week mijn menu ( is ook makkelijk met boodschappen doen). Wat voor dieet volgt iedereen in dit sprintje ? Ik dus gewoon wat zelf aanrommelen, gezond eten en teveel koolhydraten vermijden. Groetjes
claire naomi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2010 11:48    
Man Weeggegevens   bos
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
de dag weer goed begonnen 5 krakkers met 20 plus kaas en om 12 uur bak kwark naturel en appel in de middag en het avond eten was op het werk stampot zonder vlees en jus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 1:19    
Man Weeggegevens   bos

Reageer met quote
zo wat heb jij dan gedaan deze week of is dit al van langere tijd
waar ging het fout
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 10:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi, ik ben in mei en juni twee keer geopereerd aan mijn borst, combinatie medicijnen en zelfmedelijden aangekomen. Er is nu 10 kilo af, ben in juli begonnen met op het eten weer letten. En het gaat goed maar ik blijfrind de 64/65 schommelen. Ik wil weer terug naar mijn oude gewicht van 62.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 12:21    
Man Weeggegevens   bos

Reageer met quote
ok goed zo voor mij is het woensdag weer mijn weegclubdag dan geef ik altijd mijn gewicht weer door als het zo gaat als nu kan ik deze week bijna 3 kilo eraf schrijven wonderbaarlijk na de afgelopen week met alle feestjes en de nodige zonden hha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 18:02    
Man Weeggegevens   bos

Reageer met quote
gisteren ff lekker gezondigd was er ff aan toe frietje met mayo lijn en 2 kalfs kroketten soms ben je het ff nodig
straks ff naar de sportschool beetje lopen en mijn gedachten verzetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 11:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, gisteren konijn gegeten met schorseneren, vandaag krijgen we eters en ga ik een 5 gangen dineetje maken, het zondigen zal voornamelijk in het eten van wat franse kaas en bavarois zitten ;-)
Ik ga proberen om van alles maar een klein beetje te eten. Mijn weegdag is altijd zaterdag of zondag, valt lekker dus precies in het kerstweek-end. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 12:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Maar weer even een berichtje plaatsen, het is wel stil op dit sprintje ! Vanmorgen even stiekem op de weegschaal gestaan, tja zit toch weer aan de 64,9 nu pfff. Enfin nog even de feestdagen door en dan weer super serieus er tegen aan. Hoe vergaat het de anderen ? Alvast fijne feestdagen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 14:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal. Hoe zijn jullie feestdagen verlopen ?
Ik ben niet ontevreden, heb van alles wel mee gegeten maar kleine porties. Het lijkt wel of iedereen hier de 'brui' al aan het sprintje heeft gegeven, zo weinig wordt er gepost !

groetjes
Claire Naomi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2010 12:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
aangezien ik nog maar de enige ben die berichtjes plaatst neem ik aan dat het over is met dit sprintje, jammer maar helaas. Ik ga weer een ander sprintje zoeken, allemaal een goed 2011 ~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 dec 2010 13:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3