Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hmmm ja, Rollende ogen het gaat me vooral om het mentale. Je zegt bijvoorbeeld slank, ik heb mij nog nooit slank gezien/gevoeld.
Het maakt dan ook niet uit wat andere mensen zeggen, ik zie/voel dat gewoon niet zo. Dat zou ik wel willen leren zien, maar ik denk niet dat dat in mij zit

Ik sport deze week weinig, toevallig kon ik vanwege de sneeuw deze week meer tijd inruimen voor boswandelingen dus dat hebben we gedaan.

Ma en Do wordt er niet extra bewogen, dat is jammer maar op die dagen heb ik het gewoon te druk daarvoor.

En blijven eten zoals ik nu doe, dat is in principe goed haalbaar. Maar ik weet niet of het nodig is omdat ik tot nog toe gemiddeld toch 1 kg per week afval. Maar goed, ik ben nog niet waar ik wil zijn, misschien veranderd dat nog met hetzelfde eetpatroon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Doordat je lichaam kleiner wordt heeft het minder energie nodig dus op een gegeven moment val je niet meer af en afhankelijk van het gewicht wat je dan hebt ga je stabiliseren of nog iets minder eten.

Ik heb me nooit echt dik gevoeld, voelde me een mooie gevulde vrouw met maar een beetje overgewicht, was ok.
Nu zit ik een lijf wat nog niet de mijne is, de rondingen zijn weg, moet nog wennen aan de kleine maat.
Mensen die mij dus een jaar niet gezien hebben beginnen er meteen over en dat is nogal wisselend.
In mijn geval moest het gewoon gebeuren, laat het over me heen komen, het is zoals het is.

Hoe je jezelf ziet of hoe anderen je zien is allemaal bijzaak. Belangrijk is een gezond bmi waarbij je je gemakkelijk kunt bewegen en geen extra kiloos meezeult!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 dec 2017 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik was erg druk de afgelopen week. Heb toen 'makkelijk' en dus niet goed gegeten. De weegschaal laat dat wel heel duidelijk zien. Schaam Schaam Sip Back to basic dus de laatste twee weken voor Kerst. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2017 5:19    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@moonwalk, @anneke, @dymphie en @saartje: welkom terug weer bij deze sprint. Allemaal veel succes!

@ Annette, jij ook veel succes
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2017 9:40    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee en zal toch weer proberen wat meer te posten Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2017 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Nou het eerste gewicht staat (is van vorige week eigenlijk) en ik moet hard mijn best doen om zo meteen niet heel vet rood te zijn aan het begin van dit sprintje. Schaam Schaam Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 dec 2017 3:18    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
LekkerrrrrrðŸ???begin hier ook meteen met rood!!
Geen probleem, gewoon door met de ingeslagen weg, ben mooi stabiel en werk gewoon weer naar een groentje toe.

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2017 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2017 8:35    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week een lastigere week gehad, maar ik ga het nu weer doen als in de weken ervoor. Wel wat eraf, maar niet genoeg voor mijn schema (maar gelukkig lig ik ruim voor op schema).

Succes iedereen deze week Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2017 9:44    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen lekker meegedaan met de Kerstwandeling van 9:00 tot 12:00 uur. 10 (9,5) km gelopen, het was in het begin wat fris met de mist, maar naar mate de ochtend vorderde werd het warmer en kwam het zonnetje door de mist te voorschijn! Een lekker begin van de zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2017 15:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 4 van 26