Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat is zo. Ze heeft het verdiend: een 10 met een griffel en eendikkus kus van ons allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2022 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik blijf ook komen zolang Weegclub nog in de lucht is. Wat zullen we het missen he? Verward Maar positief gezien hebben we hier zoveel geleerd en zoveel contacten opgedaan........... Misschien moeten we op eigen vleugels gaan vliegen en niet langer op Ellen leunen. Zij heeft haar rust na meer dan 20 jaar verdiend immers. Lach

Mooi gezegd…
Maarre, op eigen vleugels bedoel je toch wel “onze” vleugels hoop ik? Een andere manier/plaats voor de steun, motivatie, stimulatie, advies, kletspraat, etc.etc. met elkaar?

Hetzij via Facebook (ik ga natuurlijk aanmelden), hetzij via hier door een overname (ik ben een digibeet maar misschien met hulp?), hetzij WhatsApp groep, wát dan ook…

Raar idee, en zelfs dat weet ik niet hoe:
kunnen we niet een sprintje opzetten om te brainstormen om op wát voor manier dan ook een oplossing te vinden om door te gaan?
(Annette, jij weet hoe je sprintjes maakt…idee misschien)

Als we al die jaren sterk genoeg zijn geweest om om te gaan met onze gewichtsperikelen, dan moeten we dit toch ook kunnen bereiken met elkaar?!

Wellicht kunnen we proberen Ellen te laten zien wat een vast- en doorbijtende Kanjers er al die jaren van haar site hebben genoten.
Wat een mooie afsluiting zou dat voor haar zijn…

Afijn, ik zit al volop te brainstormen zien jullie,
kunnen we hier niet iets mee?
Ons sprintje was sowieso altijd zo actief en gemotiveerd, nu gaan we toch niet zo maar opgeven?

FF Denken...

Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2022 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nee ik ga niet opgeven en daarom heb ik die FB groep ook direct gestart, om zo toch contact te kunnen houden. Een opvolger voor Ellen zou fantastisch zijn, maar wie beheerst Java, want dat is het probleem, naast de kosten he. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2022 22:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Lieve Crebster,

Alvast een heeeeeeeel fijne vakantie gewenst met je lief. Ik hoop dat het vliegen goed gaat met je kwetsbare rug!

Lieve groet,

Annette

Lieve Annette,

Dank je wel hoor, gaat vast lukken. Ben nog niet helemaal weg, ik vlieg pas zaterdagmiddag. Nu maar hopen dat ik niet al te lang hoeft te staan. Maar wat heb ik er zin in.

Lieve groet van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 6:27    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Gelukkig goed nieuws. De weegclub gaat verder met iemand anders in een nieuwe setting. Kijk even in het dagboekje van Ellen. Dan kunnen jullie haar gelijk even bedanken voor alles wat ze voor je betekend heeft en haar sterkte wensen met haar gezondheid. Want zonder Ellen hadden we nooit in zo een mooi forum kunnen schrijven.

https://www.weegclub.nl/forum/draadje-van-Ellen-t54782-3650.html#2844674

Onder haar bericht zie je een link naar het nieuwe forum. Het is nog heel nieuw en we moeten Dini, dat is de beheerder van het Weegclubforum even de tijd gunnen om van haar forum net zo een succes te maken als dat Ellen het heeft gedaan.

Ik heb me in dast nieuwe forum al voorgesteld en een nieuw dagboekje aangemaakt. Ik hoop dat jullie ook volgen.

Annette en ik waren al aan het stoeien met andere dieetforums om te kijken of dat iets is voor ons en of het makkelijk ging, maar die forums zijn totaal niet actief en je krijgt geen reacties. Dus schrijf je daar maar niet bij in. Annette en ik hebben dat wel gedaan, maar de nieuwe weegclub lijkt mij echt leuk.
Het lijkt best wel op die van Ellen, maar het staat nog in de kinderschoenen, maar... we kunnen weer contact houden en schrijven. Dat vind ik het allerbelangrijkste.
Ik hou totaal niet van veranderingen, maar ik wil jullie niet missen, dus...

Ik zou zeggen.. DOEN!

Hierbij wens ik iedereen een hele fijne dag. Ik weet niet hoelang ik nog hier schrijf i.v.m. mijn vakantie, maar vul wel zaterdag nog mijn gewicht in.

Liefs Crebster en tot ziens!

https://dini.actieforum.com/

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 6:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster,

Ik ben onderweg om erbij te komen maar heb problemen met het activeren van mijn geregistreerde account.
Lukte dat bij jou zonder slag of stoot?

Ik heb Dini al een privé bericht gestuurd, ik hoop dat het gaat lukken want ik wil graag deelnemen aan dat forum natuurlijk.

Tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 15:49    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Crebster,

Ik ben onderweg om erbij te komen maar heb problemen met het activeren van mijn geregistreerde account.
Lukte dat bij jou zonder slag of stoot?

Ik heb Dini al een privé bericht gestuurd, ik hoop dat het gaat lukken want ik wil graag deelnemen aan dat forum natuurlijk.

Tot gauw!

Ohh wat fijn, het is ff een dingetje. Krijg je soms nog een link om je aanmelding te activeren? Het kan in je spam staan.

Tot gauw van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Nee ik ga niet opgeven en daarom heb ik die FB groep ook direct gestart, om zo toch contact te kunnen houden. Een opvolger voor Ellen zou fantastisch zijn, maar wie beheerst Java, want dat is het probleem, naast de kosten he. Rollende ogen

Missy, ik heb gekeken op FB maar er zijn twee weegclubs. Dus ik durf me niet aan te melden. Kun je de juiste naam doorgeven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 17:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster schreef:

Ohh wat fijn, het is ff een dingetje. Krijg je soms nog een link om je aanmelding te activeren? Het kan in je spam staan.

Tot gauw van Crebster

ja, die link heb ik gekregen naar zodra ik daarop klik krijg ik de melding dat het subforum waarna ik link niet meer werkt of zoiets.
Ik ga het vanavond thuis nog een keer op mijn laptop proberen, misschien komt het doordat ik her op de ipad of telefoon doe...
Ben al vanalles aan het proberen geweest vandaag, baal er enorm van want ik wil er graag bij zijn.
Dini heeft ook (nog) geen oplossing.

Ik zou er spontaan een vreetbui van krijgen Ik val van me stoel van het lachen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Nee, niet gaan snaaien. Hou je vas!
Is een uitdaging dit om te bewijzen dat je Judith goed gedaan hebt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 20:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 10 van 19