Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: suc6 met de draad weer oppakken. Dat gaat je lukken!

Fijn dat de vaatwasser weer werkt.

Veel plezier en suc6 komend weekend met het lopen v een Klompenpad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 21:04    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen.

IK moet vandaag veel minder eten .

Gisteren soort BBQ gehad ik had het vlees binnen in de pan gebakken en buiten opgegeten ,maar te veel brood en vlees en saus op .

Missy knap dat vasten dieet ,is niks voor mij .

Annet fijn je verjaardag buiten kunnen vieren.

iemand gaat het klompenpad lopen succes .

Crebster nog even en je kan op vakantie

IK wil shoppen vandaag of morgen ,ik heb helemaal geen mouwloos tops en die draag ik vaak op vakantie . Tshirts genoeg .

Hier nu donker maar er is nog niet veel gevallen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mei 2022 7:27    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze week gelijk gebleven
Volgende week geen gewicht, we gaan woensdag met de caravan weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Annette@ Gelukkig ben je weer boven water en fijn dat je zo een gezellige verjaardag heb gehad. Als je het klein viert, heb je ook veel meer aandacht voor diegene die er dan is.
Tuurlijk vergeten we je niet.

SweetDream@ Het zijn moeilijke dagen die feestdagen en alles is dan 'de eerste keer zonder'. Het gevoel zal nog vaak terug komen, maar het slijt, lieverd. Daar heb je nu niets aan, maar de scherpe randjes gaan eraf. De mooie herinneringen komen dan steeds meer naar boven en het gemis slaat dan om in een soort 'geluksmomentjes'.
Dan nog die puberfasen, dat is een heftige tijd. Lukt het een beetje met de kids? Heel veel sterkte en succes hoor.

Kreeft@ Gooi die weegschaal maar ff aan de kant en vier het leven. Heerlijk hoor. Doe voorzichtig en have fun. Fijne vakantie.

Dymphie@ Gaat het alweer een beetje? Denk aan je hoor, bikkeltje.

Eliza@ Moet zo om je lachen. Lijnen en een BBQ, tja... dat lukt natuurlijk nooit. Je moet maar zo denken, dat pakken ze niet meer van me af. Nu volhouden. Gelukkig heb je een mooi gewicht en BMI, soms moet je tevreden zijn. Zie wie dit schrijft. Lachen

Nou mensen, hier zit een heel blij mens te typen. Ik heb het helemaal uitgevonden. Ben nu onder de 69 kilo. Vanmorgen ff gewogen, ik voelde me zo slank. Ha ha ha...
Ik neem geen ontbijt meer en dat scheelt zo erg. Makkelijker kan haast niet. Eet gewoon wat lekker is en verantwoord, maar zet het eerst natuurlijk in mijn Eetmeter en zorg dat ik weinig koolhydraten naar binnen krijg. Het gaat echt super! Wat een gedoe met die shakes zeg. Die van het Kruidvat hielpen totaal niet.
Nu gaat het vanzelf en eet heel lekker. Zie mijn dagboekje. Daar zet ik regelmatig mijn menu in.

Morgen mijn weegdag, dus vandaag extra goed mijn best doen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes aan iedereen van de blije Crebbie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je Annette.

Ik realiseer me vandaag weer eens dat ik blij ben met al die vrouwen die 20 of 40 jaar jonger zijn dan ik, en die de laatste tijd stevig aan de bel trekken over (vrouwen)zaken die niet eerder aan bod kwamen, zoals erge menstruatieklachten, ouderschapsverlof, de overgang enz. Ik ben blij dat er echt meer aandacht voor wordt gevraagd, in de politiek, bij de werkgevers enz.
Het feminisme was echt nog niet klaar hoor na de roerige jaren zestig.
Er is nog een (mannengerichte)wereld te (over)winnen!Verward

Gewicht blijft gelijk. Gelukkig schuift ie niet meer omhoog.
Maar even doorgaan met koekjesloze dagen. Dat scheelt vast. Rollende ogen

Volgende week gaan we een paar dagen kamperen in midden Limburg. Dan is er een 25-jarig huwelijksfeestje van een neef van mijn man. We kamperen er in Susteren en hebben dan ons eigen B&B bij ons, zodat we na het reizen en feestje kunnen uitwijken naar ons eigen plekkie. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 11:24    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Dank je Annette.

Ik realiseer me vandaag weer eens dat ik blij ben met al die vrouwen die 20 of 40 jaar jonger zijn dan ik, en die de laatste tijd stevig aan de bel trekken over (vrouwen)zaken die niet eerder aan bod kwamen, zoals erge menstruatieklachten, ouderschapsverlof, de overgang enz. Ik ben blij dat er echt meer aandacht voor wordt gevraagd, in de politiek, bij de werkgevers enz.
Het feminisme was echt nog niet klaar hoor na de roerige jaren zestig.
Er is nog een (mannengerichte)wereld te (over)winnen!Verward

Gewicht blijft gelijk. Gelukkig schuift ie niet meer omhoog.
Maar even doorgaan met koekjesloze dagen. Dat scheelt vast. Rollende ogen

Volgende week gaan we een paar dagen kamperen in midden Limburg. Dan is er een 25-jarig huwelijksfeestje van een neef van mijn man. We kamperen er in Susteren en hebben dan ons eigen B&B bij ons, zodat we na het reizen en feestje kunnen uitwijken naar ons eigen plekkie. Erg blij

Hallo Dymphie,

Het doet me goed dat je weer zo lekker schrijft. Wat ben je toch een kei.

Fijn dat je weer plannen maakt om er op uit te trekken. Nu goed doseren hoor. Geef op tijd aan als het ff niet gaat, dan blijft het leuk voor jou en je mannetje. Zeer gegund.

Interessant onderwerp vrij krijgen voor vrouwenzaken.

Tja... Zelf ben ik niet zo van dat open gedoe. Ik heb zelf jaren lang in de bouw gewerkt met echt alleen mannen. Nou... die voelde heel goed aan hoe de stand van zaken was als ik ongesteld werd, was en daarna. Ze droegen mijn vuilniszakken en hielden de keet extra netjes als ik het ff moeilijk had en ze lieten me met rust. Ik slikte op een gegeven moment de pil gewoon door. Had ik er dan ook geen last van, want ja... ik heb wat ellende gehad, dat de ellende langs me benen gleed en dat in een mannenwereld, maar ja... dat weet je van tevoren.
Die mannen hielden automatisch echt rekening met me. Dat is ff een heel ander verhaal, want dat schrijven ze nooit in de media.
Ik voel me dan ook heel ongemakkelijk over dit onderwerp. Zeur niet en ga door, is mij geleerd. Vrije dagen??? De vrouwen willen toch gelijke rechten, dezelfde arbeidsvoorwaarden en salaris, tja... dan moet je je aanpassen?
Dat er over gepraat kan worden met je baas als het zover is als het niet meer gaat, is een prima idee en als het kan neem een paar dagen vrij, maar het zo hoog spelen dat er extra vrij voor genomen moet worden en dat het breed in de media komt, nou... ik geneer me rot. Wordt daar weer misbruik van gemaakt.
Krijgen vrouwen straks de naam dat ze zeikerds zijn. Daar voel ik me te trots voor.
Dat er even aandacht aan geschonken wordt is prima, maar hou er verder over op, zeg.

Kijk eens naar de vrouwen in de derde wereld. Met kannen en kruiken op hun hoofd, kinderen op hun rug en het land bestieren in de hitte, de hele dag werken voor weinig. Die kerels zijn nergens te vinden. Klagen deze vrouwen dat ze ongesteld zijn. Hou eens op zeg.

Maar goed... dat is Crebster haar mening. Beetje ongezouten, maar ik bedoel het goed hoor.

Tot schrijfs en fijne dag allemaal. Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 12:25    

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Er gaat een vreselijk nieuws rond dat Ellen, onze kanjer van de weegclub waarschijnlijk gaat stoppen wegens haar gezondheid.
Het staat onder aan haar link van haar dagboek.

Ben zo geschokt. Wat moeten we nu? Is het echt waar?

Lieve groet van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Crebster, kijk een bij Missy in haar boekje. Daarin staat een aardige suggestie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 11:22    

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

Nu het nieuws een beetje is ingedaald en dat het er naar uit ziet dat we niet verder kunnen gaan met de weegclub, wil ik bij deze iedereen bedanken voor de steun, de verhalen en tips. Maar vooral de genegenheid en respect naar iedereen toe. Dat is zo geweldig geweest. Dat wil ik mij ook zo blijven herinneren. Het anoniem zijn vind ik zo fijn. Daarom besluit ik niet verder te gaan in een andere setting.
Ik koester de mooie mensen en de tijd van de weegclub.
Beter als dit is er gewoon niet. Ellen is niet te vervangen.

Wens daarom alvast iedereen heel veel geluk, kracht, liefde, geduld maar vooral gezondheid toe. Laten de weegclub maar koesteren in ons hart.

Heel veel liefs en dank van Crebster. Het gaat jullie allen goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 12:45    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:
Goedemorgen lieve allemaal,

Annette@ Gelukkig ben je weer boven water en fijn dat je zo een gezellige verjaardag heb gehad. Als je het klein viert, heb je ook veel meer aandacht voor diegene die er dan is.
Tuurlijk vergeten we je niet.

Ben nu onder de 69 kilo. Vanmorgen ff gewogen, ik voelde me zo slank. Ha ha ha...
Wat een gedoe met die shakes zeg. Die van het Kruidvat hielpen totaal niet.

Ha ha, jij bent ook een mooie! Grap Mij shakes 'aansmeren' van het Kruidvat en zelf er nu mee stoppen! Nou, het beviel mij ook niet. Ik zag nml totaal geen toegevoegde waarde. Omdat ik het alleen als ontbijt met yoghurt gebruikte. Mijn ene bus is van de week (gelukkig) op gegaan en de andere (het was een aanbieding weet je nog? 2e voor de halve prijs of zoiets) heb ik aan mijn moeder gegeven. Nu ga ik gewoon weer yoghurt met muesli nemen als ontbijt.

Fijn dat je nu onder de 69 kilo bent. En je een manier hebt gevonden om af te vallen. Ik vraag mij af of ontbijt overslaan wel zo goed is maar daar zullen de meningen ook wel over verdeeld zijn....

ja, bij een klein verjaardagsgroepje is er voor iedereen aandacht! Fijn dat je mij niet vergeet! Ook al ben ik soms er even niet.

Fijne avond en weekend!

lieve groet,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 23:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 8 van 19