Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers,

Het gaat zijn gangetje hier, gisteren een vrije dag gehad (ATV, dat heb ik nu ineens sinds ik weer in loondienst ben, haha), camper opgehaald en in huis wat klusjes gedaan.
Aankomend weekend gaan we met de camper naar de Betuwe een Klompenpad lopen, zin in!

Mijn gewicht laat nog te wensen over, nog steeds 4 kilootjes teveel op mijn heupen…afijn, ik moet er gewoon weer aan gaan trekken.

Lieve mensen, ik wens jullie weer een mooie zomers dag,
geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 6:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Crebster, ik doe met beide honden ook nog aan jachttraining he. Lach En ze gaan de helft van de zomer mee naar de camping, daar vermaken ze zich prima. Ze missen het alleen als ze het zien. En ik ga er niet meer heen. Wel ben ik voor Bonny (de jongste) aan het kijken naar hooper trainingen. Dat is geen teamsport maar doe ik dan 1 op 1 met haar. Zijn overigens ook wedstrijden van. Ik hoef dan minder te rennen ook, wat ook fijner is voor mij. Lach

Nee ik ben niet in een gat gevallen. Lachen Muziek en honden houden me aardig bezig en op de camping doe ik lekker lezen of een beetje aanrommelen met mijn fototoestel. Lach

Ik heb ook niet gekeken naar het songfestival, vind er al jaren niks meer aan. Dat geschreeuw en die 'show' het gaat niet meer om de liedjes zo. Rollende ogen

Crebster 1000 kcal is dat niet een beetje weinig? Crashen helpt niet, wat je afvalt, komt er dan zo weer aan ook. Verward Ik doe het nu op 2 dagen per week vasten en eet dan alleen in de avond. Drink ik tussendoor bouillon van een blokje zodat ik niet van mijn stokje ga. En het werkt voor mij goed. Kan ik op de gewone dagen best aardig wat eten ook! Ik weet niet of dat wat voor je is?

Hallo Missy,

Leuk hoor dat bezig zijn met je honden. Ze zijn slim als ze dat allemaal zo goed kunnen. Kan begrijpen dat je er ook een keer klaar mee bent. Je hebt genoeg hobbies. Erg leuk.

Betreft het afvallen, ach... ik ben aan het experimenteren. Ik eet nooit meer zoveel als vroeger. Aan die 1000 kcal heb ik best genoeg. Ik doe ook niet zoveel meer i.v.m. die rug. Dus dan ook niet al teveel eten. Zodra ik me lekker voel ga ik wandelen, fietsen of lekker shoppen.
Maar net zoals vandaag als we gaan fietsen, dan neem ik wel een ontbijtje hoor, maar ook 2 bammetjes mee op de fiets. Een hele dag vasten kan ik echt niet. Ik word er zo ziek van. Die ochtend zonder ontbijt gaat net. Neem dan alleen koffie of groene thee met gember en munt. Zalig.
Ben wel al wat afgevallen, dus ik zie u wel resultaat. Die shakes gingen gewoon niet meer. Niet meer te doen. Nu ben ik tevree met mijn koolhydraatarme brood met pindakaas. Zalig... ik geniet weer. Maar... alles met mate. Heb ook geen snaai trek meer en zeker geen chocolade.

Fijne avond en geniet lekker van je vrije tijd. Heerlijk om te lezen hoe je het allemaal ervaart. Zo verdiend.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 16:17    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Ik doe ook graag weer mee. Er mag wat af, rustig aan, dan breekt het lijntje niet… Cool

Lieve Dymphie,

Wat fijn dat je er weer bij bent. Zoals ik al een keer schreef, je hoort er gewoon bij.

Doe het rustig aan en als je zin hebt om te schrijven, dat doe je dat en anders later. Nu ff aan jezelf denken en... niet fitten hoor. Lief zijn Grap

Lieve groet van Crebster. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 16:19    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen Kanjers,

Het gaat zijn gangetje hier, gisteren een vrije dag gehad (ATV, dat heb ik nu ineens sinds ik weer in loondienst ben, haha), camper opgehaald en in huis wat klusjes gedaan.
Aankomend weekend gaan we met de camper naar de Betuwe een Klompenpad lopen, zin in!

Mijn gewicht laat nog te wensen over, nog steeds 4 kilootjes teveel op mijn heupen…afijn, ik moet er gewoon weer aan gaan trekken.

Lieve mensen, ik wens jullie weer een mooie zomers dag,
geniet ervan!

Hallo Lisanne,

Wat gaaf zeg zo een vrije dag, ben je totaal niet gewend natuurlijk. Fijn dat julle met de camper weer erop uit trekken. Groot gelijk. Heel veel plezier met het Klompenpad lopen. Wel met de klompen aan toch? Ik val van me stoel van het lachen!

Groetjes van Crebster en geniet met mate, dan heb je er ook niet zoveel spijt van als de weegschaal wat uit schiet. Duim

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 16:25    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Annette@ Hoe gaat het met jou? Heb je nog onze trouwe vriendinnen te pakken gekregen die nog niet in ons sprintje zitten? Mis Shakena en Dymphie, ze horen er toch bij, vind je niet? Hoop dat ze zich toch nog in gaan schrijven.
Heb jij nog die wedstrijd gezien van Feyenoord, wat heerlijk dat ze in de finale staan. Wat spannend was het. 'T was nu al feest. Donderdag 25 mei het vervolg tussen Roma en Feyenoord. Ben weer zenuwelappig. Succes met alles!

Heb de laatste weken zoveel gefietst en genoten van het weertje.
Ik ga helemaal niet goed en eet behoorlijk van alles mee. Morgen wegen, dat wordt wat.

Lieve Crebster,
Het gaat goed, dank je, maar ik heb het druk gehad. Ik heb je al geantwoord in mijn boekje. Dank voor je bezoekje in mijn boekje! Wie wil lezen waar ik allemaal mee bezig was verwijs ik n mijn boekje!
Gelukkig is @dymphie weer vd partij. @shakena zal ik nog een pb'tje sturen en haar weer uitnodigen.
Tuurlijk heb ik de wedstrijd van Feyenoord gezien! Ik kijk ook uit nd volgende wedstrijd op 25 mei. Mijn vriendin is ook een heel grote fan, net als jij. Zij gaat dan niet n buikdansen maar naar Feyenoord kijken!

Goed dat je zoveel gefietst hebt. Ik hoop dat het eten ook intussen weer beter gaat.

Laatst aangepast door AnnetteM op wo 18 mei 2022 21:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 20:32    

Reageer met quote
Crebster schreef:
Disco Lieve Annette van Harte Gefeliciteerd Happy Birthday met je verjaardag Kado

Wat leuk!!!!!!! Dankjewel!!!!! Het is idd een verrassing dat je eraan dacht!!
Ik had zondag n klein feestje met 5 gasten (mijn moeder is in Suriname). Het was gezellig.

Laatst aangepast door AnnetteM op wo 18 mei 2022 21:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 20:39    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
En ik ben helemaal te laat… Schaam Schaam ohhh Schaam me diep. Zolang niks aan jou geschreven!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ook met jullie huwelijksjubileum!
Het is gelukkig prachtig weer en de zon maakt het zo een geel mooie mei-maand.
Ik wens jou en jullie nog heel veel goede en gezonde jaren!

Dankjewel lieve Dymphie, en ook jij @Eliza.
@dymphie: ik hoop dat je gauw weer uitgerust zult zijn en weer beter in je vel zult zitten! Fijn ieg dat je er weer bij bent in dit sprintje!

@Eliza: fijn dat het weer goed gaat met je hondje! Na het verwijderen vd kiezen.

@SweetDreams: ik snap dat je ook verdrietig was op Moederdag....... Sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 20:45    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat fijn dat je je verjaardag zo fijn gevierd hebt, Annette!!
Ik hoop weer wat trouwer te posten hier. Zit in een soort struggle en ik moet daar een modes mee of in zien te vinden.
Liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 20:45    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Annette gefeliciteerd alsnog! Had je een fijne dag gehad?

Ik heb een raar (en druk) weekend achter de rug met mijn allerlaatste flyball wedstrijd. Zal raar zijn na ruim 15 jaar. Ik ga de groep en het spelletje missen, maar soms moet je een deur dicht doen en kan een andere dan weer open toch? Lach

Met mijn gewicht gaat het prima. Dat vasten helpt mij echt. En het valt me niet eens zwaar. Lach Vandaag dus weer vastendag. Vanavond eindelijk aan de asperges, had ik al een tijdje zin in! smullen

Dankjewel! Op mijn verjaardag kwam mijn zusje gezellig eten (Indonesisch gehaald) en zondag had ik n klein feestje. We konden heerlijk buiten zitten.
Wat bijzonder om na ruim 15 jaar te stoppen met de flyball wedstrijden. Is r een reden dat je ermee stopt?

Fijn dat het zo goed gaat met je gewicht! En dat het vasten je niet zwaar valt! Bij mij gaat t nu weer even niet goed. Lekker hè, asperges?! Wij gaan ze vh weekend weer eten.
Leuk dat je de cursus fotografie weer oppakt!

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 20:54    

Reageer met quote
@lisanne: suc6 met de draad weer oppakken. Dat gaat je lukken!

Plezier en suc6 met het lopen van n Klompenpad komend weekend!

Fijn dat de vaatwasser weer werkt.

Laatst aangepast door AnnetteM op wo 18 mei 2022 21:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2022 21:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19