Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Heel fijnevakantie toe!! Geniet van het los zijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jun 2022 22:11    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen.
Eindelijk weer wat eraf .

Ik hoop dot zo doortezetten .

Vandaag eten we frikandel uit oven op brood en verse groentesoep .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2022 7:02    

Reageer met quote
Ik vind het nu een beetje erg lastig om wat af te vallen, al is dat beter voor me. Het vele zitten wreekt zich kennelijk en de zin in ‘gemak’ en niet moeilijk doen met eten eist zijn tol. Deze situatie is op termijn nog niet anders, is de verwachting. Ten eerste het zitten blijft. Rolstoel is mijn vriendje. En het erbuiten bewegen zit er niet zo in nu niet en ook niet op termijn. We zijn aan het plannen voor de vakantie. Dat gaat op zich goed, maar waar ik vroeger het hele huis door ging met deze voorbereidingen, moet ik dat delegeren en het mij man laten doen. En ik merk dat ik al gauw denk, ach laat maar, zou het echt nodig zijn dat ik dat en dat nodig heb, of kan ik ook zonder? Ik heb in ieder geval mijn IPad en telefoon altijd bij me, dus ik kan altijd hier komen en mijn zorgen spuien. Erg blij mee. En op de IPad kan ik boekjes lezen en naar podcasts luisteren. Ook erg fijn.

Het eten is een compromis. Het is niet fantastisch gezond en vol groente, dus ik moet echt zorgen dat ik mijn broodnodige, Nee geoentenodige vezels binnen ga krijgen. En daarvoor is mijn motivatie een beetje erg verdwenen, ver weg gezakt, hoe dichtbij het boek van Judith ook is. Rollende ogen Schaam Schaam shock:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2022 19:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Alweer donderdag .

Er is hier heel veel regen gevallen .nu schijnt de zon .

Afvallen ik blijf op de 64 soms beetje erbij hangen .
Verder zijn de dag goed gevuld .

Weekend wat shoppen en weer naar schoonmoeder
Verder genieten van het mooie weer .
Grtjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2022 10:03    

Reageer met quote
Inderdaad, alweer donderdag.
Wat een regen viel er gisteren bij ons. Best druk heen en weer weekje zo, van huis, naar zwemmen, naar caravan dorpje verderop, waar we zorgen voor huis en kleinvee van zoon die in hotel in Egmond aan zee is met het gezin, omdat hun kindjes studiedagen hebben. Komt mooi uit voor hen. En ze hebben heterdaad, op decreten na dan die hopelijk nu voorbij is.
Straks weer naar waterfysio in Hoog Keppel. Daarna naar huis m te rusten en dan gewone fysio aan huis. Dat is beter te doen dan hier in de wei met zijn hobbel en het kletsnatte gras. Daarna nog één nachtje hier slapenden morgen, als de familie weer thuis komt, breken wij ook weer op. Dan kan ik zaterdagmorgen weer wegen en daar kijk ik gespannen naar uit. Heb geprobeerd zo min mogelijk Extra’s te nemen. Wie weet, heeft dat het wijzertje op de wegerd een beetje naar benden geduwd.
Later kom ik vast weer terug. Fijn dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2022 11:15    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Even hier eens bij komen lezen. Super fijn om te horen hoe het met jullie allemaal gaat.

Hopelijk blijft de weegclub inderdaad bestaan, want wat zou ik zonder jullie doen (ook al lukt het mij momenteel niet wekelijks meer om te lezen en te reageren...).

Mijn dochter doet mij ondertussen dagelijks erop wijzen dat ik echt wel een dikke buik heb en spoort mij aan om minder te eten. Maar goed dat een 7-jarige slim is, hahaha. Maar eenmaal ze in bed liggen, dju toch, dan lukt het niet altijd om vol te houden.

Morgen vaderdag, 's morgens ontbijten met schoonfamilie en 's middags bij mijn papa, dat zal dus ook veel calorieën worden vrees ik... Dus zorgen dat ik voldoende drink de rest van de dag om te compenseren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 21:43    

Reageer met quote
Gezellige dag morgen. Dat vieren wij denk ik volgende week!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 23:04    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: ik voel en leef met je mee. Ik vind het op het moment ook heel moeilijk om wat af te vallen. En dan heb jij nog altijd veel steun aan de inzichten van Judith Beck!.....
Ik voel mij ook echt dik op het moment. Broeken zitten te strak, sommige shirtjes laten vetrollen zien.... Ik heb n heel dikke kont zie ik als ik langs de spiegel in de hal vh ZH loop..... Kortom: ook bij mij is r werk ad winkel.
Succes Dymphie!

@SweetDreams en @eliza: ook suc6 gewenst. @SweetDreams: luister n je slimme dochter! Al blijft het moeilijk....

Ik heb op het moment te maken met stress en veel onzekerheid. Dat is nooit goed voor mij en voor mijn gewicht. Ik kom dus niet toe aan calorieën bijhouden.
Ik ga over een week met vakantie. 6 dagen n Noord-Spanje met n vriendin. Ik hoop deze week nog iets te kunnen minderen in gewicht.

Ik wens iedereen n fijne zondag. Ik ga in de middag met n vriendin en familie n Tina Turner de musical.

Hartelijke groet

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jun 2022 23:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Annette wij gaan ook volgende week zondag vertrekken met auto naar spanje . Voor 15 dagen . Op camping .

Dan ben ik er ook lange tijd niet hier .

Maar erna ga ik er weer tegen aan .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2022 7:25    

Reageer met quote
Lieve Annette, wat rot dat je je zo snert voelt doordat je je te dik voelt.. de dingen van Judith bepalen m3 elke dag weer dat ik goed voor mezelf moet zorgen eigenlijk. Haal eigenlijk maar weg, denk ik meteen, ik merk echt wel dat Judith toch blijft doorwerken bij mij van binnen, o dat ik haar thermofiele en tips dagelijks lees. Heel gek maar dat werkt echt wel. Je ku e gewoob met ons mee.lezen. Je hoeft je niet aan te melden, maar je kunt er op die manier eens zachtjes Erg blij mee kennismaken, en je komt anderen tegen die ook worstelen met hun gewicht, of me afvallen. En zo kun je eens kijken wat je met de filosofie van Judith.je voordeel kunt doen. Fijne zondag. En als je in de spiegel kijkt mag je tegen jezelf zeggen en grinniken: Je bent een mooi en lief mens! En dan strijk je maar eens liefdevol over je zachte rondingen!! Erg blij Erg blij
Fijne zondag, fijne musical! Goeie week en zet m op! Je bent het waard!! Uitroep Uitroep Uitroep

Laatst aangepast door Dymphie op zo 12 jun 2022 20:13, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2022 10:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19