Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag dames

Hier even een wat slechter weegmoment achter de rug.
Dit weekend in de 69...
Ik wil echt geen 70 zien, dus flink aan het opletten.

Eliza
Hier ook elke ochtend een shake. S'middags met de collega's fruit, een proteïne pudding en een granola reep (gemaakt door mijn man). S'avonds eet ik mee met het gezin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 10:53    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
lisa ik heb net een appel op en tegen 1uur de shake .

Wel drink ik veel water .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben er weer bij hoor!

Welkom terug Eliza. Lekker naar Spanje! Cool Daar heb je in elk geval vast en zeker mooi weer.

Welkom Kreeft, wij zijn een klein maar gezellig groepje in dit sprintje. Leuk dat je erbij komt! Lach Ik kampeer ook, maar trek niet meer rond. Wij hebben de laatste 2 jaar gekozen voor een seizoensplek aan de rand van de Veluwe. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 16:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Missy ook fijn een seizoen plek .

Ik heb ook veel gekampeerd maar nu ik ouder wordt wilde ik een stacaravan huren met eigen douche en wc .
Want dat is echt afgelopen lopen naar de toiletten en afwassen enz .
Wel op een camping .
Ik ben geen hotel fan .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 17:41    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal.
Ook ik ben blij met het nieuwe sprintje en het gezellige clubje hier! Bedankt hiervoor dames.
Gisteren terug gaan zwemmen, ritme op woensdag gaan zwemmen lijkt er terug in te zitten. Terug een uurtje kunnen crawlen en ik had terug 2 km, dus ben heel tevreden.

Sedert maandag een tiener in huis. Nu kunnen we echt gaan worstelen met zijn gedrag vrees ik…
Bedankt Annette voor de gelukwensen!
Mijn gewicht is gelukkig toch terug omlaag gegaan. Sluit rood af maar het had nog erger gekund. Nu dat ik terug kan gaan werken en weer wat structuur in de week heb, lukt het meestal wel om overdag terug goed te eten. Over ’s avonds zal ik maar zwijgen.
@ Crebster: super dat je de moedige beslissing hebt kunnen nemen! Proficiat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Jeetje, wat is het al druk in de nieuwe sprint. Gezellig hoor!

En... een paar shakers erbij, ha ha ha... Ook ik gebruik de shakes nog steeds, ik vind het lekker en ook makkelijk als ik met de fiets erop uit trek.

Anette@ Heb je nog kunnen winnen met tennis? Heb je nog Feyenoord gekeken? Wat spannend zeg en wat waren ze goed, dat wordt nog wat met de wedstrijd in Marseille.

Eliza60@ Leuk hoor dat jullie zo genieten op de camping. Wij hebben jaren een camper gehad en veel door Frankrijk en Spanje gereden. Nu gaan we alleen heel luxe. Een paar weken ff niet koken, afwassen of bedden opmaken. Leve de resorts in Turkije of Egypte, lekker veel zon en zee. Dat vliegen heeft wel iets.
Veel succes met de shakes, het gaat ons lukken.

Flying Missy@ Knap hoor hoe je je gewicht goed bij houdt nu je niet meer werkt. Chapeau Duim

Kreeft@ Welkom in het sprintje. Heel veel succes, we doen het samen.

Lisa30@ Wij hebben hetzelfde probleem, elke keer als ik ga wegen dan hoop ik die 70 kilo niet te zien. Ik doe het mezelf aan, want dan heb ik weer lekker zitten snoepen. Moet ik gewoon niet doen, dus... Sterk zijn! We kunnen het!

Lisanne@ ja ja... de kilo's vliegen eraan als we niet opletten. Gelukkig hebben we dit sprintje om het wat in te dammen. Het gaat je best wel weer lukken. We weten dat je het kan. Jij ook heel veel succes en de kracht om het vol te houden.

SweetDreams@ Fijn om te lezen dat je weer je leven hebt opgepakt. Ben blij voor je. Hoe gaat het met die puber? Ha ha ha.... dat is topsport.
Bedankt voor je lieve woorden van laatst. Liefde
Ook jij heel veel succes in het nieuwe sprintje, we gaan het in ieder geval weer gezellig maken.

Groetjes van Crebster en een fijn weekend allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Annette ik las dat je 40 jaar bij je partner was (in het vorige sprintje) en ik had dat helemaal niet meegekregen, sorry daarvoor! Alsnog gefeliciteerd, wat een lange tijd.

En je zus nog in het ziekenhuis? Dat is toch ook wat, je zult je veel zorgen maken denk ik. Sip

Hopelijk heb je een fijn en rustig weekend om bij te komen. Kussen

Ik heb een druk weekend. Kom van de week nog even over vertellen. Nu al laat, morgen heel vroeg (6.00) op, dus hoogste tijd. ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 22:14    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@eliza: ben je geslaagd met nieuwe broeken net over de knie? Altijd fijn als broeken ed te groot worden!

@SDreams: fijn dat je weer terug aan het zwemmen bent! En 2 km! Petje af hoor!
Sterkte met de puber in huis!

@crebster: ja, geweldig Feyenoord! Ben jij fan? Ik dacht het wel. Een goede vriendin van mij is ook fan. Die was van tevoren echt nerveus. De 1e helft was ik in het ZH bij mijn zusje en heb ik dus niet gezien maar de 2e h heb ik genoten thuis voor de buis! ja, dat wordt spannend volgende week in Marseille!

@Missy: dank voor de felicitaties voor ons 40 jarig samenzijn. Echt n lange tijd ja. Lief dat je hoopt dat ik uitrust in het weekend wat betreft mijn zusje. Helaas moet/ga ik vanavond en ook de komende dagen 's avonds weer nh ZH. Ik merk dat ik daar echt moe van word.... Maar vanmorgen wel lekker uitgeslapen!
Ik vroeg je nog hoe je 1e flyball wedstrijd vorige week was gegaan. Dus hoe was het gegaan? Ik hoor/we horen graag waarom jij vanmorgen om 6.00 uur uit je bedje moest.

Ik mis nog n paar trouwe deelnemers! Ik hoop dat ze nog komen! Ik zal n pb'tje sturen.

Fijn weekend allemaal en tot gauw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2022 15:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Annet Nee wel geslaagd voor 2 zomer jurken een lange en een iets korter .
was jij 40 jaar samen /getrouwd? Dan nog Gefeliciteerd .
Sterkte met je zus in het ziekenhuis

Crebster ik heb niks met voetbal ,wel tour de franse mag ik graag zien . Vakantie all in doen er ook veel van mijn familie ..
IK durf voor geen goud te vliegen, daarom maken we altijd auto vakantie.s

flying missy heeft een druk weekend en leuk met je honden bezig zijn wel ras heb je ? wij hebben na 2x bouviers gehad nu een dwergschnauzer zwartzilver en 9 jaar oud . Kern gezond kan lang wandelen mits de zon niet te hard schijnt . Wel wordt dit onze laatste hond .

Gisteren op bezoek geweest bij de zoon en vandaag weer naar schoonmoeder .
ik heb er weer wat af . Ik gebruik nu de pudding Shake alleen bij de lunch door de weeks .

succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2022 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
AnnetteM schreef:

@crebster: ja, geweldig Feyenoord! Ben jij fan? Ik dacht het wel. Een goede vriendin van mij is ook fan. Die was van tevoren echt nerveus. De 1e helft was ik in het ZH bij mijn zusje en heb ik dus niet gezien, maar de 2e h heb ik genoten thuis voor de buis! ja, dat wordt spannend volgende week in Marseille!

Hallo Annette,

ja ik ben enorm fan van voetbal, maar niet speciaal voor Feijenoord, mijn man en zijn zoon wel, dus wordt je al gauw besmet ermee. Super fans zijn het.
Nu het zo spannend wordt in de conference league, word ik ook zenuwelappig. Ik gun het die club zo.

Ik was vroeger voor Ajax samen met mijn vader, maar die spelers vind ik deze tijd zulke enge arrogante ventjes geworden. Ze spelen de laatste tijd ook niet echt lekker.

Toen ik net samen woonde met mijn man, had mijn moedertje een dekbedovertrek gemaakt van de twee clubs, ene kant Feijenoord en aan de andere kant Ajax. Soms deed ik mijn Ajax kussen verruilen en lag ik die op mijn man zijn plekkie, voordat we naar bed gingen... hij werd dan pisnijdig, die zat zo op de kast, joh. Grap

Ach ja... ik vind bijna alle sport fantastisch, ik kan helaas niet meer zoveel, maar vroeger was ik echt fanatiek. Judo, voetval, handbal, hardlopen, skeeleren, noem maar op. Heb veel gedaan op dat vlak. Mijn voorkeuren zijn voetbal en de wielersport, tennis, maar ook atletiek en schaatsen.

Alleen de Formule 1 sport met die Max Verstappen en die dure bolides, Nee, dat vind ik geldverspilling. Wat een herrie en vervuilers. Wat gaat er ontzettend veel geld in om in dat wereldje met een beetje zitten in een auto. Ik mag die Max ook totaal niet. Ook zo arrogant. Ik vind het ook geen sport hoor, hij doet niets, alleen een beetje sturen, gas geven en treiteren op de baan en dan nog boos worden ook als het hem ff niet lukt...dat vind ik geen sport. Maar... zo denk ik erover hoor. Hoop niet dat ik iemand daarmee kwets, dat is niet de bedoeling.

Ga zo naar mijn stiefzoon en zijn vriendin, dus ik hoop dat we ff Feijenoord kunnen zien, hij heeft een loei grote tv, dus ja... Zouden ze weer zo goed spelen of worden de spelers gespaard voor aanstaande donderdag. Zou heel goed kunnen, maar Feijenoord kennende, gaan ze ervoor, elke wedstrijd telt. Goede instelling die gasten.

Heel verhaal...totaal niets met de weegclub te maken, Ha ha ha..

Fijn weekend van Crebster. Lief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2022 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 2 van 12