Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Sorry, de laatste tijd met van alles en nog wat bezig, behalve met de weegclub… Schaam Schaam

Ik ben zelfs mijn gewicht vergeten door te geven vorige week, terwijl het eigenlijk wel nodig is de boel in de gaten te houden want stiekem kruipt de naald van de weegschaal omhoog.

Ik beloof beterschap aan mezelf en geef die spreekwoordelijke schop onder mijn kont, het zou zo zonde zijn de boel te verslonzen!

Eerst mezelf aanmelden voor het volgende sprintje, natuurlijk ga ik weer meedoen.
Actiever dan de laatste tijd, het is genoeg met dat slappe gedoe van mij Heel heel boos Heel heel boos

Nogmaals sorry dat ik er ook niet was voor jullie,
aan zo’n weegclub member had je ook niks…

Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 6:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ga me ook weer aanmelden uiteraard. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 16:50    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne en @missy: gezellig meiden!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2022 17:31    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Nu, dit sprintje is dan voorbij.
Ik ben hier inmiddels 8 maanden en 6 maanden stabiel met jullie hulp. Ik ga het nu alleen doen, moet het alleen kunnen, stabiel blijven.
Leuke mensen ontmoet en veel geleerd.
Bedankt Annette, het was mij een genoegen.

O ja, 'intuïtief eten' was dacht ik een eigen verzinsel, ik eet nu ik op gewicht ben wat ik lekker vind maar compenseer gedurende dag of zelfs de week. Nu kwam ik er kortgeleden achter dat het een bestaande methode, begrip is. Het is te googelen. Celien Rombouts naam komt dan vaak op en ze heeft recent een geweldig boek geschreven: "F*ck it, maandag start ik écht". Niet direct mijn woordkeuze; het boek is in de lijn van Judith Beck geschreven. JB, die ik hier heb leren herwaarderen op dit sprintje,

Bedankt allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo Kanjer,

Het is bijna zover dat we dit sprintje kunnen afsluiten.

Complimenten voor allemaal, want we doen ons best, hoe dan ook en wat het resultaat ook mag zijn. Deze sprint zijn we totaal wel ff 9 kilo afgevallen. Toppie!!!

Dat we elkaar steunen in lief en leed is zo hartverwarmend. Het is een heel fijn sprintje geweest met hele gezellige en lieve mensen. Wil ook iedereen bedanken voor alle support en hoop dat we elkaar weer in het volgende sprintje zullen steunen.

Maar... ben ik tevree met mezelf? Nee dus, het lukt me gewoon niet en ik snoep teveel. Ook het bewegen is niet altijd even makkelijk, maar we geven niet op. Ook ik wil zo graag nog 2 kilo afvallen voordat ik op vakantie ga, waarom lukt dat nu niet? Kan er niet bij met me pet. Stom

Maar goed... morgen wegen en dan gaan we er weer voor.

Groetjes van Crebster en tot ziens. Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 16:03    

Reageer met quote
@astride: veel suc6 verder en jij ook bedankt voor je leuke en waardevolle bijdragen!

@crebster: ik had je nog diverse vragen gesteld nav je afscheid!
Suc6 met de laatste 2 kilo's eraf krijgen voor je vakantie!

@lisanne: soms zijn er andere dingen die je aandacht opeisen! Ieg tot ziens in de volgende sprint! Gezellig. En dat geldt ook voor @missy!

@soesje: fijn dat het zo gaat met je gewicht en balans houden!! Ga zo door!

Ook feliciteert niemand mij met ons 40-jarig samenzijn...... Zeker overheen gelezen? Misschien ben ik wat gevoelig en zeker moe omdat mijn jongste zusje al weer 8 dagen in het ZH ligt...

Fijne avond allemaal! En tot ziens in de nieuwe sprint!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@astride: veel suc6 verder en jij ook bedankt voor je leuke en waardevolle bijdragen!

@crebster: ik had je nog diverse vragen gesteld nav je afscheid!
Suc6 met de laatste 2 kilo's eraf krijgen voor je vakantie!

@lisanne: soms zijn er andere dingen die je aandacht opeisen! Ieg tot ziens in de volgende sprint! Gezellig. En dat geldt ook voor @missy!

@soesje: fijn dat het zo gaat met je gewicht en balans houden!! Ga zo door!

Ook feliciteert niemand mij met ons 40-jarig samenzijn...... Zeker overheen gelezen? Misschien ben ik wat gevoelig en zeker moe omdat mijn jongste zusje al weer 8 dagen in het ZH ligt...

Fijne avond allemaal! En tot ziens in de nieuwe sprint!!

Lieve Annette,

Ook al ben je moe, je bent terecht teleurgesteld. Ik begrijp je helemaal.
Wat heb ik een slechte beurt gemaakt bij jou. Ik schaam me diep. Ik kan nu wel van alles schrijven hoe het komt, maar dit verdien je zeker niet. Je bent altijd zo attent en begaan met ons allemaal. Zit ik net te schrijven dat we zo een fijn sprintje hebben, nou... dat kan beter blijkt wel.
Duizend maal mijn excuses.

Alsnog van harte gefeliciteerd met je 40-jarige huwelijk en dat jullie samen nog heel veel gelukkige jaren mogen beleven en mooie herinneringen mogen blijven maken. Dat zal zondag wel gelukt zijn met al je genodigden. Fijn dat jullie het konden vieren, zonder al dat gedoe van corona. Lekker gegeten en genoten van alle aandacht. Ben blij voor jullie dat jullie zo gelukkig zijn.

Maar wat triest dat je zusje weer in het ziekenhuis ligt. Heel veel sterkte en beterschap voor je zusje en familie.

Betreft het afscheid op de haven, dat stelde niet al teveel voor hoor, maar ik kreeg wel een heerlijk groot glas advocaat met slagroom en hebben nog ff gelachen. Ben maar heel even geweest. Normaal heb ik de instelling om iets af te maken, want ik wilde die keuken nog eenmaal schoonmaken. Het is niets voor mij om op te geven. Helaas ging dat schoonmaken niet meer. Het zou zo onverstandig zijn geweest, mijn rug schreeuwde: Niet doen!!!. Ze begrepen me heel goed dat ik er mee stopte en zouden nooit meer iemand vinden die zo lekker kon schoonmaken. Mooi compliment toch?
Ach... ik heb het maar mooi gehad, ik kijk er met een smile op terug.

Die rug van mij is elke keer een obstakel. Elke keer word ik terug geroepen, ook als ik rustig ben geweest en niets heb gedaan.
Nu probeer ik daar mee te leven en dat lukt soms best goed. Hoop dat ik zorgeloos op vakantie kan, dat is wel ff een dingetje, dat lange zitten in het vliegtuig, maar goed... je moet er wel wat voor over hebben.

Het wandelen was heerlijk en heb ook nog gefietst, maar ja... ik moet er elke keer zo voor boeten, helaas. Ik blijf pogingen doen, ik geef niet op. Gelukkig heb ik goede pilletjes ervoor.

Leuk dat je naar MJ bent geweest. Soms moet je gewoon lekker genieten van alle mooie muziek die hij heeft gemaakt. Ik heb ook die documentaire gezien van die twee jongens. Vreselijk, eigenlijk zijn er alleen maar verliezers in dit verhaal. Zo jammer en verdrietig.
Maar groot gelijk dat jullie genoten hebben, want de kroon is zomaar van iemand zijn hoofd af, ook al heeft ie goede dingen gedaan.

Met Koningsdag ben ik thuis gebleven en het gezellig gemaakt. Veel te veel gesnoept, maar wel genoten. De weegschaal zal mogen niet blij zijn en ik ook niet. Stom

Goed dat je je kan afreageren met tennissen en de boel kan verbranden van al die etentjes, ik vind dat zo knap dat je die energie daarvoor hebt. Je hebt al zo een druk leven.

Nou lieverd, ontzettend bedankt voor alle steun, aandacht en empathie. Nogmaals sorry voor mijn lompheid.
Je bent een kei van een leidster in dit sprintje en als vriendin en ik neem aan dat iedereen het eens is met mij.

Lieve groet van Crebster. Lief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2022 19:46    

Reageer met quote
Lieve Crebster,
Dank voor je lieve woorden! Ik weet dat je het meent. Kussen
Dank ook voor de felicitaties voor ons 40-jarig samenzijn. We hebben inderdaad genoten van ons feest met de genodigden. Alleen hebben mijn moeder en zus hun bezoek afgewisseld om zo bij mijn zusje in het ZH te kunnen zijn. Maar zij en wij hebben toch genoten.
Echt goed dat je niet een laatste x de keuken schoonmaakte in de haven. En je kreeg een mooi compliment! En een glas advocaat. Al had je wat mij betreft ook n mooi boeket bloemen en n bon mogen krijgen!! Dat heb je zeker verdiend!!! Echt naar van je zwakke rug. Ik hoop ook dat het vliegen goed zal gaan wbt je rug!
ja, MJ. Idd er zijn alleen maar verliezers maar wij hebben genoten vd muziek en n leuke avond gehad.
Fijn weekend en dank voor je zeer aardige reactie na mijn opmerking.
Ik waardeer het zeer! Jij bent juist altijd heel attent naar mij en naar de anderen! Dankjewel daarvoor.

Lieve groet en fijn weekend,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2022 12:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Pagina 21 van 21