Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
AnnetteM @ Hallo kanjer, hoe was de Tribute van Michael Jackson? Zelf ben ik geen fan van Michael Jackson, maar het lijkt me heel bijzonder. Moet zo lachen om al je etentjes, je geniet er echt van. Groot gelijk hoor, als je het er maar weer afkrijgt door te tenissen. Lachen

Astride: Je bent nog steeds lekker bezig, maar wat en hoeveel eet je zoal als je intuïtief eet? Dat vind ik eigenlijk wel het aller belangrijkste. Goed dat je zo stabiel blijft en ja... het gaat o.a. om de grootte van de porties. Daarom weeg ik alles af, mijn ogen zijn groter rond etenstijd dan mijn maag. Gebruik je nog steeds shakes en welke gebruik je dan? Succes en hou vol. Duim

Dymphie @ Hallo bikkel, hoe gaat het met jou? Kan je alles nog een beetje handelen? Heb je nog genoten van zonnetje? Zijn jullie al op pad met de caravan of wat zijn de plannen? Hou je goed lieverd. Lief

Flying Missy @ Zo te lezen ben je niet in een gat gevallen nu je met pensioen bent. Ik lig soms in een deuk om je hoe jij je dagen invult. Zo fijn om te lezen dat je zo geniet en toch ook blijft vasten, knap hoor. Hoop dat je nog heel lang van je vrijheid geniet. Leuk dat je met je honden naar de oefenwedstrijd gaat. Ben heel benieuwd hoe je trouwe makkers het doen. Echt gaaf die sport. zwaai zwaai

Lisanne110 @ Fijn dat jij weer bent opgeknapt, zeg! En gelijk weer goed aan de bak. Tja... dat afvallen en aankomen zullen ons leven blijven pesten, maar we houden vol. Geniet maar lekker hoor, maar als het ff kan met mate. Grap Hebben jullie nog plannen met de camper en waar gaat de reis deze keer naar toe? Wel voorzichtig doen onderweg. Duizelig

shakena @ Hallo lieve Shakena, ook al schrijf je niet zoveel in ons sprintje, weet dat we aan je denken. Maak me best zorgen om je. Misschien een kleine update van jou kan als het mogelijk is, want we zijn begaan met je. Het valt allemaal niet mee als je elke keer wordt terug gefloten. Hou je goed en veel liefs van ons. Kussen

SweetDreams1986 @ Zo te lezen heb je de draad van het leven weer opgepakt. Zo goed en zo kwaad dat gaat, maar wat vind ik je sterk. Dat mag ook wel eens geschreven worden. Leuk al die familieactiviteiten, zo belangrijk. Tja... die kcal. daar zullen we altijd mee blijven stoeien, gewoon genieten en daarna de klem erop. ja toch? Gaat je best lukken. Heb respect voor je. Liefde

Dansen Gelukkig gaat het weer beter met de rug, dat was ff schrikken de laatste weken. Heb ook de beslissing genomen om niet meer te poetsen op de haven in de keuken. Het is genoeg geweest, al die roofbouw.
Woensdagmiddag afscheid genomen. Wilde eerst nog die keuken voor het laatst poetsen, maar een stemmetje zei dat ik dat beslist niet meer mocht doen als je nog verder gezellig door het leven wilt gaan.
Dus... Creb wordt verstandig. Voel me nu ook echt met pensioen, ha ha ha... Geen stress of angst meer met de vraag of ik het allemaal nog aan kunt, nu lekker de dingen op mijn gemakkie doen en ja... Genieten met de grote G, maar dat deed ik toch wel. Mannetje ook blij dat er rust in de tent komt. Voor hem is het ook echt niet leuk.

Betreft mijn gewicht... het kan beter, maar blijf best stabiel voor wat ik zo af en toe eet wat niet in de schijf van 5 past. (Wat schrijf ik dat toch netjes Lachen )
Gister mezelf echt weer aangepakt. Wil toch ook weer het wandelen oppakken, fietsen doe ik wel en dat gaat prima.
Weet gewoon niet waar die lat ligt met wandelen. Ben soms angstig dat als ik teveel ga doen, dat ik weer plat lig. Dus ook daar moet ik verstandig in zijn. Gewoon eerst kleine afstanden en dan weer rustig opbouwen en kijken hoe ik erop reageer.

We zijn aan het aftellen, want we gaan eind mei op vakantie naar Turkije. We hebben er zo een zin in. Vandaar ook de keuze dat ik echt beter voor mezelf moet zorgen, anders kan ik niet eens op vakantie. Zou toch wat zijn...

Nou lieve allemaal, heel veel succes met alles waar jullie mee bezig zijn. Geniet ten volste, maar eet met mate. Ik val van me stoel van het lachen!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2022 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster, wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Als jij niet lief bent voor jezelf wie dan wel? Wat niet gaat, gaat niet toch?

Lekker met vakantie naar de zon, ik hoop dat je er fysiek in prima conditie heen kan zodat je enorm kunt genieten! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2022 22:08    

Reageer met quote
Ik ben zwaarder. Niet zo ok gegeten, houd ik weer veel vocht vast zoals gewoonlijk. Extra selderijzaad tabletjes dus maar voor een paar dagen, dat helpt altijd weer. En vandaag weer een vastendag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2022 13:18    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Ik heb zojuist weer een nieuw sprintje aangemaakt. Ik hoop jullie allemaal weer te mogen begroeten.

Hier iedereen bedankt alvast voor de fijne reacties op mij en op elkaar! We doen het echt samen. Samen maken wij dit sprintje gezellig!

https://www.weegclub.nl/forum/stabilisatiesprintje-44-wij-helpen-elkaar-stabiel-blijven-t57385.html#2842760

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2022 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dit sprintje is toch nog niet afgelopen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2022 17:23    

Reageer met quote
@SweetDreams: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. De eerste verjaardag zonder je moeder....... zijn oma. Je hebt je netjes gedragen hoor. Ik hoop ook voor je dat je gewicht volgende week weer terug zakt.

@Missy: wat fijn dat je zo genoten hebt op de camping en van het mooie weer. Super ook dat je pensioen zo uitstekend bevalt!
Fijn dat je zo tevreden bent over je gewicht (al ga je nu weer wat selderijtabletjes slikken). En dat het 2 dagen vasten in de week etc. je zo goed bevalt.
Hoe was de flyball wedstrijd afgelopen zondag?

@Astride: Dank voor de tips van 2 goede films die je pas hebt gezien. Ik heb ze genoteerd. 'Drive my car' kende ik niet. Over de andere film 'Madres paralelas', van Almodóvar had ik al gelezen en die sprak mij idd al aan! Die draaide (of draait?) hier in het Filmhuis.
Fijn dat het zo goed gaat met je gewicht. En dat de 'intuïtief eten' gedachte je zo goed past.

@Crebster: De Michael Jackson tribute was leuk. Ze imiteerden hem niet maar ze eerden hem. Mooi gezegd. Ik heb zelfs nog gedanst bij mijn stoel. Al moet ik toegeven dat ik ook af en toe ben weggedommeld....... Laatste dag van de werkweek en eerder die avond (ja, ja) dus weer wat gegeten..... Ik heb de documentaire gezien over het vermeende misbruik door MJ van 2 jongetjes en dat kwam heel geloofwaardig over. Maar goed. Daar heb ik maar even niet aan gedacht.... Mijn collega en ik hadden een gezellige avond.
Zo, je bent gestopt met het schoonmaken van de keuken in de haven. Dat was vast toch wel een moeilijk besluit want je vond het altijd heel leuk en je kreeg ook heel veel waardering. Maar goed dat je het gedaan hebt! Jij moet tenslotte nog langer mee! Was het afscheid leuk woensdagmiddag? Nu ben je dus echt met pensioen! Hopelijk geniet je er net zo van als onze @Missy!
Suc6 met wandelen weer rustig oppakken. Leuk dat jullie eind mei naar Turkije gaan!
Fijn dat je gewicht stabiel blijft (ook al kan het beter).
Je slotzin spreekt mij ook aan: Geniet ten volste maar eet met mate! Die houd ik erin! Lachen

Afgelopen vrijdag zijn mijn man en ik uit eten geweest i.v.m. onze trouwdag op: 20-04-20 04.
Ik heb afgelopen zondag een feest gegeven (mijn man en ik dus Lachen) i.v.m. ons 40-jarig samenzijn. Het was heel gezellig (dat vonden onze gasten ook) maar je eet toch meer (en anders) dan anders. Plus het etentje van afgelopen vrijdag. Nu dus weer pas op de plaats.
Morgenochtend ga ik een Koningsdagrondje doen met mijn zus en morgenmiddag tennissen (dubbel). Alle beetjes helpen, toch?!

Ik wens iedereen een fijne Koningsdag en een heel fijne week verder.

Lieve groeten,

Annette

Laatst aangepast door AnnetteM op di 26 apr 2022 17:40, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2022 17:38    

Reageer met quote
Astride schreef:
Dit sprintje is toch nog niet afgelopen?

Deze week is alweer de laatste week! Dus ik heb alvast het nieuwe sprintje geopend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2022 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik geneer mij wel, 21 maart laatst geschreven… geheel niet aanwezig op de weegclub.
Gaat prima qua gewicht en balans houden bij mij. Gaat allemaal moeiteloos met eetgewoontes. Ik eet vaak buiten de deur, elke week wel en ook verjaardag/feestjes met wat zoet erbij. Maar mijn dagelijkse ritme, structuur en bewust bekwaam eet en leefgewoonten noem ik het maar lukt eenvoudig. Wil onbewust bekwaam worden, nu evalueer ik elke dag even niet alleen wat ik heb gegeten en aan beweging maar vooral hoe heb ik gegeten namelijk mindfull of niet.
Zeer actief leven met werken, privé (uitjes, verjaardagen, familie, vrienden en erop uit de natuur in.

Zal even nadenken over de volgende sprint want wil alleen meedoen als ik actief deelneem en een soort inactieve deelnemer zijn.
Ga eind mei 4 weken op vakantie.

Het hele gewichtsverhaal (vanaf juli) is tot dusver voor mij een mooi avontuur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 apr 2022 23:43    

Reageer met quote
Fijn dat het je nog steeds zo goed afgaat! Dat moet je zeker vast zien te houden. Lach Ik kom snel aan als ik anders doe dan anders en krijg het er dan zo slecht weer af. Daarom is vinger aan de pols houden (ik weeg me elke dag) voor mij dat wat werkt. Onbewust het goede doen is beter misschien. Maar mij nog nooit gelukt. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2022 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met onze Koning!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2022 16:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Pagina 20 van 21