Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Iedereen fijne Paasdagen! Lach

Op de camping is het grijs geweest vandaag en ook aardig frisjes. Verward Niet wat ze ons belooft hadden...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 apr 2022 21:49    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@SweetDreams: toch knap hoor dat jet het zwemmen 55 minuten hebt volgehouden! Rustig weer opbouwen!
Nou, bij ons kregen 2 collega's wegens hun privé situatie toestemming om 1 dag per week thuis te werken. De andere 3 (waaronder ik) helaas niet. Er is nu nog 1 belangrijke vergadering gepland met onze directeur (hij komt bij de teamvergadering zitten) waar we TW weer willen bespreken. Helaas is het bij jullie dus helemaal niet bespreekbaar behalve als het hun goed uitkomt (bij corona bijv)......

@Lisanne: fijn dat het weer helemaal goed is met je rug!

@missy: veel plezier op de camping!

@crebster: hoe gaat het nu met je en met je rug? Ik hoop al weer wat beter!

Ik ben gisteren (na het werk) eerst uit eten geweest (Nepalees/Indiaas) en daarna naar een Michael Jackson Tribute met een collega. Dat was leuk.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn paasweekend!

lieve groeten,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 apr 2022 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Annette, jullie ook heel fijne en goede paasdagen gewenst!!

En dat geldt natuurlijk voor jullie allemaal!!

Genoeg van de lieve mensen om jullie heen, van het mooie weer, en zo nu en dan van wat lekker voedzaam eten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 apr 2022 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Wens iedereen ook hele Fijne Paasdagen en met die zon moet dat wel lukken.

Hier gaat het wel weer een beetje. Bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

Lieve Paasgroet van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 apr 2022 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Leuk, die vrolijke paarsgroet!, Crebster! Jij genoot ook vandaag, las ik in je boekje. Heerlijk!
Dat de zon morgen ook weer zo mooi mag schijnen! Lieve groet voor jullie allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 apr 2022 19:35    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hopelijk heeft iedereen een fijn paasweekend achter de rug. Nog een vrolijk pasen voor iedereen!

Ik veschrok me wel van mijn gewicht, blijkbaar hebben de paasdagen mijn gewicht in de hoogte laten schieten.

Nochtans zaterdag twee en een half uur gaan rennen tijdens het lasershooten voor de verjaardag van mijn zoon. Wel 's middags naar de frituur gegaan, maar ik heb het nog beschaafd gehouden met een kleine friet en maar 1 stuk vlees. Gisteren feestje gehad bij mijn metekind, uiteraard taart gegeten en er stond spaghetti op het programma (ook maar 1 kleine portie gegeten) en 's middags ook al gehaktballen in tomatensaus en spirelli gegeten met stokbrood bij mijn vader. Vandaag stond het verjaardagsfeest van mijn zoon op het programma voor de ouders en broer en zijn familie van mijn man. We hadden zelf lasagna gemaakt en natuurlijk opnieuw taart gegeten. Dus al deze koolhydraten zullen teveel zijn geweest...

Duimen dat het gewicht volgende week terug zakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 apr 2022 21:31    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Even snel weer een berichtje van mij.
Door feestdagen raak ik min of meer uit mijn week ritme en ineens besef ik dat het alweer woensdag is.

Naja, de paasdagen waren erg overdadig hier dus over mijn gewicht zal ik nog maar even een paar daagjes zwijgen…

Vrijdag officiële weegdag dus word vervolgt!

Fijne woensdag allemaal,
geniet van de lentekriebels.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2022 6:38    

Reageer met quote
Lisanne en Sweet dreams, gewoon de draad weer oppakken, die paar dagen hoeven je niet omhoog te brengen dan is het er zo weer af. Lach

Crebster, fijn dat het weer wat beter gaat. Leuke Paasgroet!

Ik heb genoten op de camping, wat een bijzonder mooi weer. Buiten eten, koffie drinken. Fietsen met de honden, die vinden dat geweldig om mee te mogen in de fietskar!
Nu weer thuis na een week vakantie. De wasmachine draait overuren en ik ga zo even een boodschapje doen. Moet ook gebeuren he? Lachen
Met mijn gewicht was ik meer dan tevreden! We zijn thuis tot donderdag avond. Dan gaan we weer richting het bos. Lach Mijn pensioen bevalt me uitstekend. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2022 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

@:Lisa: en heb jij leuk gehad in Nederland? Mooi weer en veel gelezen? Ik lees nu Reve, die overigens in Machelen woonde. Een nieuw boek over hem.

@:Annette: ik heb 2 goede films gezien, de laatste weken :"Drive my car" en "Madres paralelas" van Almodóvar.
Ze leken mij wel wat voor jou, hetzelfde genre als "Un triomphe'; heel bijzonder, beide films.

@:Dymphy: vanavond ga ik Berthold Gunster in het theater, zijn grote 'Omdenkershow'. Het was een verjaarscadeau voor mijn man, maar die wil niet mee. Hij is niet van 'het omdenken' en hij heeft weer gelijk dus ga ik met mijn vriendin. Ik heb dan wel grip op mijn gewicht maar maak regelmatig nog inschattingsfouten op andere vlakken, vindt men.

Ik heb het erg druk, ondanks dat wij geen Pasen vierden.
Ik ben nu geruime tijd stabiel wat mijn gewicht betreft, denk dat ook zo te blijven.
Voor mij betekent dat lekker uit eten en dan meteen weer overgaan tot de juiste porties gezond eten te eten.
Past precies bij de 'intuïtief eten' gedachte die ik nu volg.

Prettige week, allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 apr 2022 13:49    

Reageer met quote
Heel fijn Astride dat je zo in balans kunt blijven! Ik heb er lang mee geworsteld zelf. Steeds weer aankomen, af moeten vallen, aankomen etc. Nu ik 2 dagen in de week vast voor zo'n 24 uur en dan nog 16 uur erachter aan na 1 maaltijd gaat het beter gelukkig. Lach

Morgen ochtend weer een nachtje naar de camping, wij moeten dringend het gras maaien. Zaterdag namiddag weer naar huis, omdat we zondag een flyball oefenwedstrijd hebben. Lach Veel zin in! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 apr 2022 22:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 19 van 21