Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Halé Hup, we mogen weer beginnen aan een nieuwe week!

Ik ben láát, beetje opstartproblemen (kon gewoonweg mijn heerlijke bedje niet verlaten), nu haasten om een beetje op tijd te komen, haha!

Lieverds, kort berichtje dus nu,
fijne maandag allemaal en zet ‘m op de komende week,
we gaan er weer voor (welk doel dan ook!)

Tot gauw weer. Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 10:07    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
Goedemorgen lieve dames,

Annet@ Nog van harte gefeliciteerd met je moedertje. Hebben jullie het leuk gehad? Wel een drukke werkweek geweest voor je. Hoe is het afgelopen op het toernooi van de tennis? Ben benieuwd. Knap hoor dat je dat gewoon doet tussendoor met al je druktes, maar wel gezellig met je zus. Ook nog gecollecteerd?Gaat dat ook via een apparaatje dat je kunt pinnen aan de deur? Hoe werkt dat?

Astride@ Jeetje zeg, wat ben je mooi afgevallen. Houden zo hoor. Je hebt je draai gevonden hier. Vroeg me af waarom je geen gewicht had ingevuld de vorige keren. Gelukkig een mooi groen vakje. Fijne week en be strong!

Elisabeth@ Succes met Judith Beck, ze geeft goede adviezen. Jij bent ook zo mooi stabiel. Knap hoor.

Shakena@ Heel veel sterkte, lieverd. Begrijpelijk dat je slecht in je velletje zit. Neem de tijd, weet dat we aan je denken, bikkel.

Lisanne@ Mooi dat je wat stabieler bent gebleven. Ach... je hebt een mooi BMI, dus als het bij dit gewicht blijft is het toch goed. Fijne werkweek en ga ervoor.

FlyingMissy@ Gelukkig weer opgeknapt. Is toch wat dat je juist nu corona kreeg. Bedankt voor je uitleg betreft vasten.
Dat vasten zit bij jullie leefpatroon, goed hoor. Als ik terug kijk toen ik serieus aan het lijnen was, at ik vier maanden lang onder de 800 kcal per dag en bewoog ik veel meer dan nu. Hoe heb ik het volgehouden. Ben niet meer zo sterk de laatste tijd. We gaan er weer tegenaan deze week. Jij ook veel plezier, er komt mooi weer aan. Nu jullie uitgeziekt zijn kunnen jullie samen weer heerlijk genieten op de camping met de doggies.

Dymphie@ ja ja dat water drinken schiet er ook bij mij elke keer in. Goed dat je ons daarmee attent maakt. We gaan er voor. Hou je goed kanjer. Het zonnetje is onderweg naar je. Geniet ervan.

Mynewlivestyle@ Hallo, ik had je niet eens opgemerkt. Wanneer ben je bij ons gekomen? Of heb ik iets gemist. In ieder geval welkom en veel succes in ons gezellige sprintje.

Soesje en Sweetdreams@ Hoe gaat het met jullie? Ook jullie heel veel succes deze nieuwe week.

Was even druk met van alles, maar ik ben er weer. Helaas voor mij een rood vakje, maar het is te verklaren. Gewoon weer teveel gesnoept, maar wat was het gezellig. Daar is ook wat voor te zeggen.
Deze nieuwe week serieus er tegen aan, fijn dat we altijd opnieuw kunnen beginnen.

Groetjes van Crebster.

Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 16:18    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Annet@ Nog van harte gefeliciteerd met je moedertje. Hebben jullie het leuk gehad? Wel een drukke werkweek geweest voor je. Hoe is het afgelopen op het toernooi van de tennis? Ben benieuwd. Knap hoor dat je dat gewoon doet tussendoor met al je druktes, maar wel gezellig met je zus. Ook nog gecollecteerd?Gaat dat ook via een apparaatje dat je kunt pinnen aan de deur? Hoe werkt dat?

Dankjewel voor de felicitaties! Het was heel gezellig. Zij had in de ochtend en middag visite. En 's avonds aten wij gezellig bij haar. Mijn zus had sushi besteld. Lekker! Ik at het voor de 2e of 3e x van mijn leven.
@missy ook: het toernooi was gezellig maar voor ons geen suc6. We hebben al onze wedstrijden verloren: 3 stuks. Wel hebben we twee x bijna gewonnen. Maar helaas.
ja, ik heb afgelopen week 2x gecollecteerd voor Amnesty International. Maandag vanaf 17.00 uur en zaterdagmiddag bij de mensen die maandag niet thuis waren. Het gaat niet met n apparaatje maar mensen kunnen n QR code scannen op de collectebus. En dan geld overmaken. Ik heb net de bus ingeleverd. Ik had bijna 75 euro opgehaald. De coördinator vond het niet slecht. Waarvan 9 euro met de QR code.

Ik wens je een goede week met bewegen en goede keuzes.

Ik heb vanmorgen 3 kwartier gezwommen en vanaf 11.45 uur bijna 3 uur getennist. Buiten! Lekker hoor. Helaas kreeg ik daarna erg veel trek. Een krentenbol en 2 broodjes genomen maar ook weer plakjes kaas gesnoept.
Schaam Schaam Tsja......

Mijn man kookt nu: wortels, aardappelen en runderworstje.

Ik wens iedereen n fijne avond en n goede week. Ik werk deze week maar 3 dagen. Lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi Annette,
Wij aten ook worteltjes. Lekker.

Nog gefeliciteerd met je moeder! Wat heerlijk dat jullie dat zo met elkaar kunnen vieren!

Tegelijk met dit sprintje ga ik ook weer meedoen met de herhaal van Judith Beck: op zoek naar o ja dingen en goede nieuwe tips, want die blijven altijd welkom!
Dagdag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Annette van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag Erg blij

Het gaat hier goed, één keer in al die maanden de mist ingegaan afgelopen zaterdag een pak (12 stuks) van soort koeken opgegeten Cool Schaam Schaam en geen schade qua gewicht maar had maar zoveel km gelopen dat ik 2000 kcal had verbrand. Laat ik jullie vertellen dat dit mega veel wandelen is 43 km is 8 uur wandelen. Dus devies bezint voordat je begint aan het snoepen Cool
En ik mag heus iets aankomen hoor een keertje daar vergaat de wereld en mijn gewicht niet mee. Dus weer een keerpunt dat diepgewortelde gewoontes er nog zijn. Niet één koek bij houden, door eten terwijl je er niet van geniet, raar fenomeen. Snoepen om het snoepen, beetje gedragsissue Cool Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 21:51    

Reageer met quote
ja, dat klopt. Soms wil je meer. Vanmiddag was mijn zus hier. We dronken thee, en ik had twee kletskoppen mee naar buiten genomen, zij de thee. Ze hoefde er geen, wNt ze eet geen suiker meer!! Ze zei tegen me Dan bof jij! Maar ik wilde er echt maar eentje. Zo lief, ging zij het tweede koekje naar de keuken in de trommel terugb leggen.. Dat scheelde mij een stukje gerol, met deur open en weer dicht en andersom! We hadden het prima, zo in de frisse lucht. Zon op onze rug laten schijnen. Ze was er om tien voor twee al: kort slaapje voor mij maar dat helpt me vanavond vast een stuk om makkelijker in slaap te vallen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 22:04    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Hoi Annette,
Wij aten ook worteltjes. Lekker.

Nog gefeliciteerd met je moeder! Wat heerlijk dat jullie dat zo met elkaar kunnen vieren!

Tegelijk met dit sprintje ga ik ook weer meedoen met de herhaal van Judith Beck: op zoek naar o ja dingen en goede nieuwe tips, want die blijven altijd welkom!
Dagdag!!

Toevallig dat jullie ook worteltje aten! En dank je voor de felicitaties.
Gezellig dat je zus op bezoek was en fijn dat zij even het lekkers (de kletskop) wat zij niet nam voor je naar binnen bracht.

Suc6 en plezier met de herhaal van Judith Beck.

@soesje: ook bedankt voor de felicitaties voor mijn moedertje!

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 22:55    

Reageer met quote
@mynewlifestyle: welkom hier ook namens mij. Wil je je even voorstellen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 22:58    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag iedereen. Fijn dat ik weer mag mee doen. Sorry dat ik momenteel niet veel schrijf. Zit absoluut niet goed in mijn vel momenteel.
Mis mijn mama ontzettend hard. Bijna 5 maanden nu. Tijd heelt alle wonden zeggen ze, maar ik zal nog veel tijd nodig hebben vrees ik.
Ben wel nog gewoon aan het werk en dan voor mijn twee kindjes van 7 en 10 zorgen en het huishouden en dan is mijn pijp momenteel gewoon uit.
Ik probeer wel nog 1 keer per week te gaan zwemmen en naar de fanfare te gaan zodat ik nog een beetje onder de mensen kom.
Overmorgen ga ik met mijn man naar de musical titanic, kijk ik wel naar uit!
Veel succes aan iedereen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 23:01    

Reageer met quote
Kom maar weer lekker meelezen en schrijven zo nu en dan. Dat helpt ook om de dingen in je hoofd op een rijtje te zetten. Het is en was een zware tijd dus voor je. Maar fijn en goed dat je je weer meldt!!
Hou je taai!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 23:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 14 van 21