Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
In mijn grafiekje schuift het balkje ook weer omhoog… Schaam Schaam
Ik moet gewoon weer een extra flesje water drinken op een dag. Dat voelt beter…

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2022 17:06    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Ik heb weer even een aantal bladzijden bijgelezen. Leuk! Ik heb het druk gehad en deze week ook nog. 2x tennissen 's avonds in een toernooi en gisteren cabaret: Roué Verveer met zijn show: Zo goed als nieuw. Dit is echt een aanrader! Ik (en de hele zaal trouwens) heb ontzettend gelachen, heel erg leuke voorstelling! En morgen wordt mijn moeder 81 jaar! Afgelopen weekend ben ik naar cabaretier Andries Tunru geweest: dat was ook leuk. Plus ik loop de collecte voor Amnesty International deze week.

@lisanne: hoe is het met de pijnbestrijding gegaan van je moeder? Helpt het?

@crebster & lisanne: ik zou makkelijk een dag per week kunnen thuiswerken. Ik doe ook veel administratie. Dat kan ik prima thuis doen! Ik hoef niet elke dag patiënten te spreken. Maar ja..... onze werkgever is geen voorstander..... terwijl wij bewezen hebben er absoluut geen misbruik van te maken!

@missy: van harte gefeliciteerd met je vakantie voor hopelijk de rest van je leven! Heerlijk een feestelijk huis vol met bloemen! Heb jij ook Covid gehad? Is manlief weer opgeknapt?

@lisa30: welkom terug hoor! Gezellig.

@dymphie: goed om water drinken denken dus! Dan zakt je grafiekje hopelijk weer snel!

@crebster: toch nog een onsje eraf tot je verrassing! Goed dat je meer bewogen hebt!

Hartelijke groeten ook aan @shakena, @elisabeth en @astride en @soesje en @SweetDreams.

Ik moet straks weer tennissen om 21.00 uur. Wel laat! Dit is onze laatste wedstrijd deze week. Het is in een toernooi.

Fijne avond en zet-em-op! Dat geldt ook voor mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mrt 2022 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi Schone Jonkvrouwen!

Annette, wat een druk weekje had/heb jij, maar wel met leuke activiteiten, gezellig hoor.

Dymphie, prima dat je weet wat je te doen staat. Drinken is ook wel een dingetje; ik vergeet het ook vaak terwijl ik nóóit vergeet om te eten Lachen

FlyingMissy, gelukkig is je man weer beter, fijn dan kun je er weer op uit samen. Hopelijk blijven jullie nu gezond de komende tijd.

Crebster, genieten doen we zeker, ik word hier helemaal gelukkig van: licht als ik ga werken, de vogeltjes fluiten dan alweer, licht als ik naar huis ga en mijn oogjes knijpen tegen de zon als ik op mijn scooter of fiets onderweg ben…zálig.
En gewassen ramen is wel zo prettig nu de zon er weer door gaat schijnen,haha!

Zo Kanjers, ik ben wederom min of meer gelijk gebleven deze week, ik maak me er eerlijk gezegd niet al te druk om. Het zij zo, gaat er nog wat af dan ben ik blij, blijf ik gelijk dan ben ik ook tevreden.

Voor iedereen die nog aan de arbeid mag vandaag: werk ze met zin. En voor jullie allemaal wens ik een mooi weekend met veel genietmomenten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2022 9:35    

Reageer met quote
Dank jullie. ja, dat extra water drinken wordt een nieuwe opdracht voor me. Schiet er zo makkelijk bij in.
Zonnetjes schijnt gelukkig heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2022 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb mijn gewicht doorgegeven. Voor de zekerheid een onsje bij opgeteld, want ziek geworden toch en toen een dag bijna niet gegeten. Anders valt het volgende week zo tegen he? Lachen Voor nu mooi groen. Vandaag weer een vastendag.

Goed om weer eens herinnert te worden aan veel drinken. Ik merk dat ik nu ik thuis ben minder drink, meer koffie (espresso) levert ook weinig vocht. Wel drink ik in de middag een grote mok thee en vaak in de namiddag nog een glas suikervrije limo. Ik zal weer extra glazen water nemen. Lach

Crebster vasten is hier 1 maaltijd in 24 uur (van ongeveer 500 kcal voor mij en 600 kcal voor mijn man). Dus dat is heel goed te doen hoor. En dat doen we dan 2 dagen in de week. Overdag veel drinken en een kop bouillon van een blokje om duizeligheid door zoutgebrek te voorkomen. Het mooie is, ondanks dat we de 'gewone' dagen niet erg oppassen met wat we eten we toch heel langzaam wat gewicht kwijtraken. Vooral mijn echtvriend is al een kleine 5 kilo kwijt inmiddels. Dat is heel mooi, want hij is echt te zwaar. Maar kan moeilijk meer bewegen dus is altijd lastig om dan gewicht kwijt te raken he. Lach Dan is dat vasten een simpele manier om de verbranding te resetten. En je moet er inderdaad niet in gaan doorslaan want dan zou het ongezond worden. Maar 2 dagen in de week is niet ongezond als je de overige 5 heel gezond (groenten en fruit) eet.

Ik ben overigens ook ziek geworden. 2 dagen beneden peil. Nu weer aardig aan het opkrabbelen. Echtvriend mag uit isolatie, dus we wisselen elkaar af. Lachen Vanaf maandag mag ik ook weer 'los' naar buiten. Uitlachen

Hoe was je tennissen afgelopen Annette?

Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik kijk door de ramen (die moeten overigens ook wel eens gedaan) en geniet dan ook van het zonnetje. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2022 12:08    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoihoi,

Hier ben ik weer even.
Woensdag aan m'n oogleden geopereerd dus nu lekker blauw.
Kreeg na 8 maanden wachten ook een oproep voor m'n ok die staar op 31 maart gepland.
Dan gaan ze het bestraalde weefsel wat nog zit in mn aangedane borst weg halen en opvullen met vet uit m'n heup/bil
Hopelijk heb ik dan minder pijn.
Dus nog even in de lappen mand

Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2022 15:06    

Reageer met quote
O Shakena, wat vind ik jou dapper! Heel veel sterkte! Ik hoop dat al
Es naar je zin zal gaan!! En ik duim voor de dokteren!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2022 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Voor de liefhebbers, ik ben weer even het stappenplan van Judith aan het doorlopen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Voor de liefhebbers, ik ben weer even het stappenplan van Judith aan het doorlopen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen lieve dames,

Annet@ Nog van harte gefeliciteerd met je moedertje. Hebben jullie het leuk gehad? Wel een drukke werkweek geweest voor je. Hoe is het afgelopen op het toernooi van de tennis? Ben benieuwd. Knap hoor dat je dat gewoon doet tussendoor met al je druktes, maar wel gezellig met je zus. Ook nog gecollecteerd?Gaat dat ook via een apparaatje dat je kunt pinnen aan de deur? Hoe werkt dat?

Astride@ Jeetje zeg, wat ben je mooi afgevallen. Houden zo hoor. Je hebt je draai gevonden hier. Vroeg me af waarom je geen gewicht had ingevuld de vorige keren. Gelukkig een mooi groen vakje. Fijne week en be strong!

Elisabeth@ Succes met Judith Beck, ze geeft goede adviezen. Jij bent ook zo mooi stabiel. Knap hoor.

Shakena@ Heel veel sterkte, lieverd. Begrijpelijk dat je slecht in je velletje zit. Neem de tijd, weet dat we aan je denken, bikkel.

Lisanne@ Mooi dat je wat stabieler bent gebleven. Ach... je hebt een mooi BMI, dus als het bij dit gewicht blijft is het toch goed. Fijne werkweek en ga ervoor.

FlyingMissy@ Gelukkig weer opgeknapt. Is toch wat dat je juist nu corona kreeg. Bedankt voor je uitleg betreft vasten.
Dat vasten zit bij jullie leefpatroon, goed hoor. Als ik terug kijk toen ik serieus aan het lijnen was, at ik vier maanden lang onder de 800 kcal per dag en bewoog ik veel meer dan nu. Hoe heb ik het volgehouden. Ben niet meer zo sterk de laatste tijd. We gaan er weer tegenaan deze week. Jij ook veel plezier, er komt mooi weer aan. Nu jullie uitgeziekt zijn kunnen jullie samen weer heerlijk genieten op de camping met de doggies.

Dymphie@ ja ja dat water drinken schiet er ook bij mij elke keer in. Goed dat je ons daarmee attent maakt. We gaan er voor. Hou je goed kanjer. Het zonnetje is onderweg naar je. Geniet ervan.

Mynewlivestyle@ Hallo, ik had je niet eens opgemerkt. Wanneer ben je bij ons gekomen? Of heb ik iets gemist. In ieder geval welkom en veel succes in ons gezellige sprintje.

Soesje en Sweetdreams@ Hoe gaat het met jullie? Ook jullie heel veel succes deze nieuwe week.

Was even druk met van alles, maar ik ben er weer. Helaas voor mij een rood vakje, maar het is te verklaren. Gewoon weer teveel gesnoept, maar wat was het gezellig. Daar is ook wat voor te zeggen.
Deze nieuwe week serieus er tegen aan, fijn dat we altijd opnieuw kunnen beginnen.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2022 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 13 van 21