Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Kanjers!

Ik blijf hangen op de 67… eigenlijk zou ik tevreden moeten zijn want dat is een gezond gewicht.
Maar het blijft maar knagen dat ik tóch onder die 65 wil zodat ik wat reserve heb voor de komende camperweekendjes, barbecues, terrasjes, etc.
Afijn, ik blijf voorlopig stug doorstrijden!

FlyingMissy, wat een heerlijkheid om je dagen voortaan op deze manier te gaan vullen. Lekker hoor!

Shakena, je hoeft jezelf niet te verantwoorden hoor Meis. Wat vervelend voor je dat het even niet lekker met je gaat. Hopelijk voel je jezelf gauw weer beter. Neem je tijd hoor, we zien je vanzelf weer verschijnen. Kussen

Lieve mensen, we gaan aardig naar de lente toe, geniet ervan. Enne, fijn weekend voor straks, we hebben het weer verdiend allemaal Lachen

Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben al bezig op de camping. Vandaag de gordijntjes weer schoon
opgehangen en wat spullen gebracht. Alles opengezet zodat het lekker kon luchten met dit mooie weer. Wij hebben een half uurtje in de zon gezeten ook nog. Lach
Als het zo blijft proberen wij morgen de voortent op te zetten. Lach De dagen vliegen om hoor. Lachen
Gewicht was wat omhoog. Vandaag was vastendag dus misschien is het na het weekend wel weer gezakt. Ik mag naar 62, maar het hoeft niet persé ik ben aardig in evenwicht zo. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 22:00    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Jouw grafiekje laat een heel mooie dal g zien, Míssy!! Houden zo!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 0:34    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Goedemiddag bikkels,

FlyingMissy: Zo te lezen geniet je lekker van je vrije tijd, dat vind ik zo fijn voor je en dan dat weertje, is je echt gegund.

Lisanne@ Mooi gewicht, niet te moeilijk doen hoor, gewoon op je gemakkie er wat af te krijgen. Jij ook een mooi weekend gewenst.

Disco Toch nog een ons afgevallen Dansen Had ik nooit verwacht, deze week teveel lekker gegeten. Grap
Wel verder uitgekeken met wat ik at en dat scheelt en ja... meer bewogen. Heerlijk gister gewandeld.

Wens iedereen een fijn weekend toe en geniet volop.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 13:12    

Reageer met quote
Voortent staat er weer. Zijn nog niet klaar met de vloer maar we waren het helemaal zat na 5 uur stug doorwerken. Er is daar nog geen water, geen wc dus ook. We kunnen dus ook niet zo lang achter elkaar blijven. Nu doen we het vandaag rustig aan. Ik voel mijn (been) spieren. Rollende ogen Lachen

Dus vanmiddag maak ik muziek en draai een wasje. Morgen heeft echtvriend het druk, dinsdag is hier muziekdag. Woensdag gaan we weer verder, ik heb deze week ook geen jachttraining dus dat komt nu eens goed uit! Erg blij

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad. En hebben genoten van het prachtige weer. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2022 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, wat heerlijk dat je nu geen diensten meer hebt die .je er tussen zou moeten plakken, lekker eigen tempo. Het weer is geweldig.wel fris, maar fijn buiten zijn. Kunnen jullie mooi naar uitkijken!! Dagdag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2022 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen mooie Dames!

Oh, wat gezellig hè dat lente-weertje, mensen zie je allemaal supervrolijk worden.

Fijn FlyingMissy, wat een mooi vooruitzicht dat jullie straks weer lekker tijd op jullie stekkie kunnen doorbrengen.

Onze camper staat op dit moment bij de “camper-monteur”, die gaat er een nieuwe fietsendrager op plaatsen. De oude vertrouwde we niet echt meer en bovendien moesten we daarvoor de fietsen best hoog tillen.
Aankomend weekend word een klusweekend aan de camper: we gaan de wandjes binnen verven en gordijnrails plaatsen.
Schoonmoeders gaat gordijntjes maken maar we wachten nog op de stof die besteld is.
Met Pasen staat het eerste camperuitje gepland maar als het eerder al een mooi weer weekend is dan zijn we er al even weg van, haha!

Maar goed, nu eerst weer eens de werkweek opstarten, lekker naar de boerderij/camping, dat word genieten met dit weer. Ik zal wel wat klussen op het erf zoeken Lachen

Lieve Meiden, maak er wat moois van deze week, vergeet niet te lachen hè, daar word je nóg knapper van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2022 9:01    

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

Iedereen staat alweer in de startblokken om te genieten de komende tijd.

Ik heb ook de voorjaarskriebels. Lekker vanmorgen alle ramen gelapt op mijn gemakkie en wat blinkt het hier weer. De bloemetjes op het balkon moeten nog ff wachten. Pas na ijsheilige, dat is half mei, dan weten we zeker dat er geen nachtvorst meer komt.
Gister gewandeld en dan zie je de narcissen en de krokussen, zo schattig allemaal. ja... het voorjaar komt eraan. Geniet mensen als het ff kan.

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2022 15:33    

Reageer met quote
Ik had gisteren een vastendag. In de avond weer gegeten; soep en knackebrod. Nu weer zelfde gewicht als vorige week. Ik wacht nog 2 dagen met doorgeven, dat is eerlijker.

Veel binnen, ondanks mooie weer. Echtvriend was een paar dagen ziekjes, Covid. Gaat nu weer goed met hem. Ik had zelf gelukkig geen klachten. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2022 12:44    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik had gisteren een vastendag. In de avond weer gegeten; soep en knäckebröd. Nu weer zelfde gewicht als vorige week. Ik wacht nog 2 dagen met doorgeven, dat is eerlijker.

Veel binnen, ondanks mooie weer. Echtvriend was een paar dagen ziekjes, Covid. Gaat nu weer goed met hem. Ik had zelf gelukkig geen klachten. Lach

Hallo FlyingMissy,

Knap hoor dat vasten, ik hou het hoogstens 15 uur vol, maar dan moet ik echt wat eten. Het zal een gewenning zijn, want vroeger kon ik ook dagen niet eten. Maar toen was echt ongezond bezig.

Jeetje zeg, mannetje Covid, gelukkig kun je hem lekker verwennen en hoef je niet meer weg.

Beterschap en ik benieuwd met het wegen.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2022 15:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 12 van 21