Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal.

Mijn gewicht interesseert mij momenteel het minste van allemaal. Die draad zal ik nog wel eens terug opnemen.

Afgelopen donderdag het goede nieuws gekregen dat we allemaal negatief getest zijn op corona (17 dagen na hoogrisicocontact met huisgenoot). Begrafenis van mama werd dan eindelijk ook gepland op zaterdag 4 december (ze is op 25 oktober reeds overleden).

Vandaag te horen gekregen dat schoonbroer, schoonzus en hun kindje positief getest zijn geworden afgelopen vrijdag. Onze kinderen zijn afgelopen vrijdag en woensdag nog bij de schoonouders geweest. En hun kinderen waren er op dinsdag. Pfff, weer een hele onzekerheid. Maar ik laat mijn zoon deze week niet testen als hij geen symptomen heeft (tenzij schoonouders positief testen dan zal ik wel moeten). Ik kan het gewoon niet aan.

Ik ben zo boos op de schoonouders, waarom hebben ze afgelopen vrijdag geen open kaart met mij gespeeld dat schoonbroer en schoonzus getest moesten worden, dan had ik hun gewoon zelf van de school gaan afhalen.
Mijn hartslag toen ik het nieuws hoorde gisteren dat ze vrijdag getest werden, was 150, en hij blijft vandaag rond de 100 hangen.

Volgens mijn echtgenoot moet ik mij rustig houden en kunnen we er toch niets aan veranderen, maar ik ben gewoonweg op. Ik wil gewoon dat we eindelijk mama een zeer waardig afscheid kunnen geven. Ook mocht het nu nog niet door kunnen gaan, dan weet ik niet wat dit met mijn papa gaat doen, hij ziet het momenteel al allemaal niet meer zitten… Pfff.

Afgelopen vrijdag was ik al naar de huisarts geweest omdat ik mij absoluut niet goed voel. Ze heeft voor alle zekerheid bloed getrokken maar waarschijnlijk is het de stress. Morgen moet ik bellen voor de uitslag.

@ Crebster: heel veel succes met je herstel!

@ Lisa: heel veel moed en kracht bij het overlijden van uw hondje. Ook voor dieren kan je een enorm
verdriet hebben. Kan me voorstellen dat dit geen gemakkelijke keuze was, doch pijn lijden en afzien hoeft ook niet.
Hopelijk was je zoontje negatief?

@ Shakena: jammer dat het vrijwilligerwerk niet loopt zoals je verwacht had. Ook bij ons op het werk hebben we een vrijwilligersbegeleider die niet de vrijwilligers opvolgt zoals we zouden willen. Dat is ook echt jammer. En zeker omdat ook wij beseffen dat vrijwilligers dan wel elders hun vrijwilligerswerk zullen opnemen als ze niet de steun krijgen die ze nodig hebben. Ferm dat je toch besloten hebt om het nog een kans te geven na zo een ervaring.
Fijn dat je toch geen corona hebt en naar de sinterklaasviering bent kunnen gaan!

@ Josephine: hopelijk kan je de kleinere porties volhouden en ik hoop dat je niet teveel honger hebt tussen in…

@ Lisanne: ferm dat je 38 uren werkt! Ik werk re 32 en krijgt het vaak niet gecombineerd met het gezin en huishouden zoals ik het zou willen… Hopelijk schieten de werking op de camping op!

Weer een nieuwe werkweek. Hopelijk kan ik volgende week melden dat we het afscheid van mama hebben kunnen laten doorgaan zonder dat iemand ziek was of in quarantaine moest en kan ik dan eindelijk de rust vinden die ik zo hard zoek…
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 18:11    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@SweetDreams: heel veel sterkte met alles. Hopelijk testen je schoonouders negatief. Idd hadden ze open kaart met je moeten spelen dan hun kinderen zich moesten laten testen. Ik hoop voor jou en je papa dat jullie eindelijk op 4 december de begrafenis kunnen volbrengen van je mama. Met een waardig afscheid. Nogmaals sterkte. Ik hoop dat de uitslag van je bloedonderzoek morgen goed is.

Dikke knuffel van mij. aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sweet Dreams, wat erg nou toch weer. Geen wonder dat je stress hebt............ sterkte hoor. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2021 1:53    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi allemaal,

Wat een drukte weer in ons sprintje, fijn hoor dat er zo actief gecommuniceerd word.
Ik ben dit weekend niet op de site geweest, wat is er veel geschreven, ik mocht even “bijlezen”.

Crebster, stoere foto Meis, wat hebben ze je toegetakeld hè wha
Maar het is voor een goed doel enne, je blijft een knappe verschijning hoor!

Sweetdreams, sterkte Vrouwke, wat een nare dingen allemaal in jullie leventje…tjee, ik begrijp dat je hoofd nu niet naar afvallen staat. Er zijn wel belangrijkere dingen, sterkte, hou je taai Kussen

Shakena, wat een opluchting dat je negatieve getest bent. Klinkt als een erg leuke Sinterklaasmiddag, ook dat is af en toe nodig hè; lekker genieten!

AnnetteM, ik ben trots op je; mooi groen! Nu vasthouden, maar dat komt wel goed, jij kunt dat Kampioen

Tjee, het is alweer tijd om op het fietsje te stappen naar de koude camping! Ik moet op tijd beginnen met aankleden om te vertrekken, haha: dikke jas, dikke sjaal, dikke muts, dikke handschoenen, en dan ook nog op de fiets zien te klimmen Lachen
En dat met die oude botten van mij!

Afijn Lieverds, voor jullie allemaal een goed begin van de week gewenst, met veel plezier en genietmomenten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2021 9:15    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Sweetdreams heb je al naar je huisarts gebeld?
ja sommige mensen snap je niet. Is het schaamte? Durven ze het niet zeggen dat de Corona te zeggen.
Bijzonder maar jij zit er mee.
Hoop dat jij toch wat rustiger word.
Zorg goed voor je zelf
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2021 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Ik ben, we zijn, weer een nachtje uit logeren geweest in een hotel met een ontbijtbuffet en een lunch ervoor,
dat in een ander restaurant v.w de lockdown.
Ik was op een mooi gewicht ervoor, maar durf mij nog niet te wegen erna, voorlopig.
Maar het was weer geweldig.
Jullie weten onderhand wel dat ik eigen methode heb ontwikkeld om succesvol te stabiliseren
dus ik zal wel zien, zondagochtend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 6:45    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Toppers,

Wat een luxe zeg: ik heb een ATV dag!
Gewoon doorbetaald een vrije dag, pffff, dat is toch wel genieten hoor.
Dat was ik in geen járen meer gewend, als zzp’er kost een vrije dag/vakantie alleen maar geld natuurlijk, dus dat deed ik nooit zonder reden.
Heerlijk, ik doe al heel de ochtend op mijn gemakje en ga zometeen fluitend wat extra klusjes hier in huis doen, het weer nodigt niet echt uit om erop uit te gaan.
Rollende ogen Alhoewel ik straks nog wel even op het fietsje naar de bakker moet…naja tijd genoeg, hahaha!

Lieverds, fijne dinsdag vandaag en indien mogelijk; blijf knus binnen en geniet van de nattigheid buiten
Regen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 11:04    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat is er veel bijgeschreven Erg blij

Sweatdreams
Heel veel sterkte gewenst!
Zo een moeilijke situatie.
Dikke knuffel

Crebster
Ik verschiet toch van jouw foto, zo'n blauwe plekken.
Maar je blijft een knappe dame!
Veel beterschap.

Onze jongste zoon is ondertussen negatief getest.
Hier veel besmettingen bij de leerkrachten. Sinds donderdag is het online les voor onze leerlingen. Ik werk deze week ook twee dagen thuis.
Ik geniet er echt wel van om mijn collega's te zien. Alle dagen thuis op afstand werken is niet voor mij...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 21:23    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag allemaal,
Bedankt voor jullie medeleven!
Bloeduitslag was perfect normaal, nergens tekorten. De stress maakt mij gewoon kapot…
Schoonouders waren negatief, dus weer een zorg minder.
Tot op heden nog geen telefoon gehad dat iemand in quarantaine moet, nog twee dagen volhouden en dan kunnen we mama zaterdag begraven.
@Lisa30: fijn om te horen dat je jongste zoon negatief is getest!
Tot de volgende!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 dec 2021 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
SweetDreams, ik vind je dapper en erg positief. Neem mijn petje voor je af, en wens dat jullie je moeder zaterdag een waardig afscheid kunnen geven. Heel veel sterkte!

Ik ben behoorlijk niet aanwezig geweest hier. Ik ben nu wel moe, maar mede daardoor hoop ik vannacht beter te slapen dan afgelopen nacht. Toen was ik wakker tussen 02.00 en 16.30.
Heb wel geprobeerd in slaap te vallen met de Vogelspodcast, maar ik heb er ook veel van geboord.

Ik kabbel een beetje door, hoop ook dat mijn gewicht een beetje gelijk blijft. Morgen wegen. We hebben afgelopen week redelijk drukke en volle dagen achter de rug, hoewel, als ik kijk naar de uren die ik alleen thuis was, viel die drukte nog wel mee. Maar mijn hoofd ik blijkbaar vol, waardoor ik misschien het idee heb dat het druk is. Wel heb ik elke dag een opdracht van Judith Beck in dat sprintje gezet.

Vandaag fijn naar het zwembad geweest, tussen twee bezoeken door. Mijn beide broers kwamen op bezoek, een vanmorgen en een vanmiddag. Allebei met hun vrouw.

Sint vieren morgen en overmorgen gaat niet door. Kleindochter heeft corona en komst van ons nu niet zo handig.
Ipv Sint morgen wordt er rond etenstijd s avonds bij ons een diner bezorgd, als dank voor de dagen klussen en meedenken van mijn lief vorige week. Oudste zoon is erg blij en inmiddels zelf verder hard opgeschoten met zijn zolder (geïsoleerd, en aangevuld met een zelf getimmerde kast onder het schuine dak. ) Het leek hen niet zo verstandig als opa daar deze week nog kwam klussen, nu Corona daar ook in huis was. Bizar hoor, papa, mama broer negatief en dochter Corona waarvan ze gelukkig niet heel ziek is. Ik hoop dat het volgende week voor hen weer een beetje normaal zal kunnen zijn in huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 dec 2021 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 8 van 26