Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ben niet echt lekker.
Toch maar gebeld voor een Corona test maar je komt er niet zo snel tussen.
Vrijdag gewerkt op de afd en s.avonds hoor ik dat ze de afd sluiten vanwege 4 corona patiënten.
Ik loop nu alsmaar te hoesten heb het toch wel benauwd dacht eigenlijk dat dit m'n astma zou zijn.
Maar manlief wil toch dat ik mij laat testen.
De hele ochtend al aan het bellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
#Shakena, wat naar. Toch blijven proberen om die test te krijgen. Veel water proberen te drinken! Sterkte en succes met bellen!!

#Crebbie, wat heb je hier weer een lief en meelevend bericht voor ons allemaal neergezet. Hoop dat je gauw minder bont en blauw zult zijn. En geniet van je 'vloeibare uitdaging'! Zet m op!! Dagdag!!

#Allemaal: Laten we ons niet bang of ontmoedigd laten maken door al die alarmerende berichten overal vandaan! Zorgen dat wij en onze naasten gezond eten en drinken om zo ons immuunsysteem op te peppen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster, wat vervelend dat je zo lang vloeibaar moet eten. Wordt je daar niet naar van? Ik zou naar iets hartigs verlangen denk ik. Soep?

Shakena, ik hoop het maar niet voor je.......... ik ben ook kortademiger nu, waarschijnlijk doordat het buiten koud is en als ik dan naar binnen ga de warmte in krijg ik dus een benauwd gevoel en moet ik hoesten. Maar bij mij is het net als alle andere winters. Ben je er nog doorheen gekomen om te testen?

Bij mij op het werk ook veel collega's ziek van covid. Rollende ogen Gelukkig geen cliënten! En ik werk alleen ik zie alleen collega's bij de overdracht gelukkig. Verward

Gaat goed met mijn gewicht. Onsje voor onsje, maar toch....... eraf. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 1:54    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Gelukkig weer een langzame dalende curve hier, pfff, je moet er wat voor doen en laten, maar dan heb je ook wat…

Laatste werkdag dames,
alvast een fijn weekend voor strakjes!

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 8:05    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Crebster, wat vervelend dat je zo lang vloeibaar moet eten. Wordt je daar niet naar van? Ik zou naar iets hartigs verlangen denk ik. Soep?

Shakena, ik hoop het maar niet voor je.......... ik ben ook kortademiger nu, waarschijnlijk doordat het buiten koud is en als ik dan naar binnen ga de warmte in krijg ik dus een benauwd gevoel en moet ik hoesten. Maar bij mij is het net als alle andere winters. Ben je er nog doorheen gekomen om te testen?

Bij mij op het werk ook veel collega's ziek van covid. Rollende ogen Gelukkig geen cliënten! En ik werk alleen ik zie alleen collega's bij de overdracht gelukkig. Verward

Gaat goed met mijn gewicht. Onsje voor onsje, maar toch....... eraf. Lachen

Hoi Flying Missy.
Nee ben er niet door heen gekomen.
Vandaag weer proberen. Pff wat een gedoe hoop dat het wel gaat lukken heb morgen een Sinterklaas middag voor onze Zonnebloem gasten en de Sint van ons dorp komt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

FlyingMissy@ Maak je geen zorgen over mij, vind dat zo lief van je. Dat vloeibare eten valt wel mee en ik ben een ontzettende zoetekauw. Ben gek op Brinta, havermout, yoghurt en kwark, kom ik ook aan de nodige eiwitten zonder shakes. Hartig lus ik niet zo en ik geef eigenlijk verder niets om eten. ja... lekkere zoete dingen. Heb mijn avondprak, altijd vers met vlees, die is hartig genoeg en een appel rasp ik wel voor die paar maanden. Heb ook nog af en toe mijn shakes, doe ik ook al jaren, dus voor mij is het geen lijdensweg. Buiten dat, het is een vrijwillige keuze van mij om implantaten te zetten in de onderkaak, het hoeft natuurlijk niet. Ik kijk naar het eindresultaat en daar moet je wat voor over hebben. Wat ben ik nieuwsgierig hoe dat allemaal verloopt. Komt helemaal goed, ben al een paar dagen verder. Valt soms niet mee. Onderkaak is beurs en opgezwollen en in mijn mond zitten veel dikke bloeduitstortingen. Als ik maar op tijd wat inneem tegen de pijn, dan is het best goed te doen.

Dymphie@ Je hebt groot gelijk. Als we allemaal op ons zelf passen en doen wat ons gevraagd wordt, dan komen we al een heel eind verder. En ja... Gezond eten en bewegen is nu zo belangrijk.

Lisanne@ Wat ben je toch sterk, maar je gaat je doel echt wel halen hoor. Ik ken je toch.

Shakena@ Wees wijs en blijf thuis, al die kwetsbare mensen die je kunt besmetten (mocht het zo zijn), maar ook je eigen gezondheid zet je op het spel, je hebt genoeg meegemaakt. Eerst testen hoor en als je dan de uitslag nog niet heb zou ik dat Sinterklaasfeest echt overslaan. Wat is er nu belangrijker? Sterkte en beterschap vrouwtje.

Ik moet in deze tijden denken aan mijn vervelende kids vroeger, die moesten wel eens een keer afwassen. En maar jengelen van 'Ik wil het niet afwassen, ik wil niet afdrogen' om gek van te worden. Dat gezeur kon soms een hele tijd aanhouden, maar ik gaf geen sjoege, ze moesten het doen, punt uit. Dan zei ik dat in die tijd toen ze zo liepen te zeuren, dat ze die afwas al tien keer klaar konden hebben.

Dat is nu ook zo met sommige vervelende Nederlanders en hun rare visie op dat virus. Overal tegen aanschoppen, protesteren met of zonder geweld en maar uitvluchten verzinnen om maar niet mee te hoeven doen met het vaccineren. En dan ook nog dat wijzen naar elkaar. Vreselijk! Mensen jengelen een eind weg, maar als ze zich gewoon aan de regels zouden houden, dan had dat veel meer effect gehad op de besmettingen en waren we met z'n allen een stuk verder geweest betreft Covid. Hou je gewoon aan de regels, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Ziek? Gewoon thuis blijven, testen thuis wachten op de uitslag. Klaar! Ook niet ff gauw de boodschappen doen, echt hoor... het gebeurt gewoon.
Het is me nogal wat met al die sterfte. Altijd maar die excuses verzinnen en dan ook nog dat slappe beleid van de regering. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...
Tuurlijk... het is een gigantische uitdaging om Nederland goed te besturen, maar dat natte kranten beleid....Om moe van te worden, mensen weten ook niet meer waar ze aan toe zijn.

Maar goed... met een beetje gezond verstand en wat geduld moeten we er toch samen wel uitkomen, niet dan?

Wens iedereen heel veel sterkte, wijsheid en geduld. Het valt allemaal niet mee, ik weet het.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 10:13    

Reageer met quote
Crebster@

Daar heb je ook gelijk in.
Heb wel vanmiddag om 13:30een afsp
Om mij te laten testen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 11:14    

Reageer met quote
Ze gaan proberen om mij morgenochtend de uitslag te geven
Krijg net ook via het zhuis de uitnodiging om de booster te laten zetten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat is fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 17:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Fijn Shakena dat je zo snel aan de beurt komt voor een booster. Ik werk in een verpleeghuis, maar wij moeten wachten tot half december denk ik. Rollende ogen Hopelijk heb je de uitslag van je test op tijd voor het uitje. Lach

Crebster, iedereen zijn eigen keuzen om wel/niet te vaccineren vind ik. Maar dan wel testen bij klachten (en dan dus ook thuisblijven tot de uitslag er is) en afstand houden, handen wassen, mondkapje etc. Dan kan ik daar nog wel respect voor opbrengen, maar idd velen janken over van alles maar nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Rollende ogen En die persconferentie van gisterenavond gaat ook niet helpen om de ziekenhuizen uit de zorgen te krijgen, omdat 'men' zich niet wil aanpassen. Iedereen is er wel zo'n beetje klaar mee, behalve de zorg dan toch. Rollende ogen

Ik was weer een onsje omhoog gekropen, geeft niks ik schommel veel en weeg dagelijks dus schrik er niet meer zo van als het weer eens begint te stijgen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 nov 2021 1:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9