Auteur |
Bericht |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10605 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
Dymphie schreef: | Dikke NJET! 4 kilo erbij!!
Nj! Nieuwe week, nog drie totaal, dan wie weet nog wat eraf gewurmd met ons allen.
Gogo girlies!!  |
ja, laten we het hopen!!!!!!!
Fijne avond Dymphie!!! En n goede week gewenst!
Xxx |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 20:02 |
|
 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 917 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Aloha!
Tjee, ja, zucht, je hebt gelijk Dymphie: samen hebben we er weer even 4 kilo bijgeplakt op onze billen…wat een mooi stabilisatie clubje
Afijn, ik ben ook hélémaal de mist in gegaan afgelopen weekend: zaterdag hier een etentje met vrienden, we hadden Braziliaanse gerechten gemaakt…nou de broek moest los bij mij.
Gistermiddag mochten we eindelijk weer in het zwembad trainen mat de duikclub; we deden onderwater voetbal en hockey, erg vermoeiend, goede training. Als soort van compensatie besloten we toen Chinees te halen…
Het gevolg: mijn lichaam opgezwollen van het vocht en mijn gewicht weer terug bij af Bahbah, zo jammer.
Nu extra streng de komende dagen, hopelijk valt het uiteindelijk mee en is het gewicht alleen het gevolg van de vochthuishouding.
Oké dan, nieuwe dag, nieuwe week, nieuwe kansen.
Lieve Kanjers, veel plezier vandaag en een fijne werkweek gewenst,
tot snel weer!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 8:50 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12141 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Oh Lisanne, wat een lekkers!! Dat kost wel even wT energie om die knop weer te vinden denk ik. Maar je kunt het! Al eerder bewezen!
We moeten ons niet laten ontmoedigen door allerlei blue mondig gezeur van alle kanten. Het is wel een beetje grijs buiten, maar de zon moet daar ergens achter zitten en daar wil ik graag aan denken. Straks weer lente!
Kom op! Lekker veel water drinken, als je echt echt trek hebt, rauwkost nemen en ook weer water drinken en rust op tijd pakken. Dan kan de boel van binnen zich opnieuw herschikken zogezegd!!
Liefs!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 12:08 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Auw auw auw,
Pff ben net gevallen.
M'n diamant painting lag boven op de keukenkastjes. Denk zal ze even pakken ben op een stoel gaan staan en die blijkbaar weg gegleden daar lag ik op de grond.
Blauwe linker bil en boven been.
Kan er nu zelf even niet op zitten.
Zal morgen wel helemaal stijf zijn.
Ga denk maar even een stukje lopen misschien word het dan wat minder stijf.  _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 14:13 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12141 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ow ahw auw!!
Veel water drinken en arnica korrels nemen. En rust nemen en voorzichtigjes bewegen maar. . Niet teveel weer dingen EVEN willen doen!!
Sorry_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 16:53 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Dymphie schreef: | Ow ahw auw!!
Veel water drinken en arnica korrels nemen. En rust nemen en voorzichtigjes bewegen maar. . Niet teveel weer dingen EVEN willen doen!!
Sorry |
Dank voor de tip,
Zal morgen wel lekker stijf zijn hihi auw_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 18:32 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 18:42 |
|
 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 923 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Hier eindelijk weer flink aan het opletten!
Vandaag nog eens voor proteïnes gegaan.
Zaterdag 12 km gewandeld met heel veel op en neer gaan, 66 verdiepingen volgens de Fitbit.
Wel slechts nieuws op corona gebied...
Onze 16 jarige dochter heeft positief getest deze morgen (zelftest). Dus morgen pcr gepland voor haar en onze 14 jarige.
De 7 jarige vangt de builen en moet in quarantaine thuis blijven voor 10 dagen... Na 7 dagen mag hij uit quarantaine maar dan verplicht om elke dag een zelftest te doen.. Niet zo makkelijk om te doen.
Vandaag zelf ook een zelftest gedaan en toch even naar mijn werk gegaan en wat extra werk gaan halen, zodat ik geen achterstand heb._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 jan 2022 17:39 |
|
 |

|
|
Dat is niet fijn zeg! Dan ben je er als gezin. best lang en intensief mee bezig! Heeft mijn zoon ook gehad met de oudste. Mama en kleinzoon hadden daar dus ook last van. Konden nergens naar toe en zo. Ze zijner niet erg ziek van geweest gelukkig. Maar veertien dagen bij elkaar is wel veel geduld en zo oefenen!!
Sterkte!! En beterschap!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 jan 2022 18:18 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Shakena, hoop dat de pijn en stijdheid gaat meevallen!
Die corona isolatie perikelen zijn heel vervelend he? Vooral voor die kinderen.
Met mij alles goed, morgen weer aan het werk. Groen vakje deze week, heel blij mee.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 1:46 |
|
 |
|
|