Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Dikke NJET! 4 kilo erbij!!
Nj! Nieuwe week, nog drie totaal, dan wie weet nog wat eraf gewurmd met ons allen.

Gogo girlies!! Erg blij Erg blij Erg blij

ja, laten we het hopen!!!!!!!

Fijne avond Dymphie!!! En n goede week gewenst!

Xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Tjee, ja, zucht, je hebt gelijk Dymphie: samen hebben we er weer even 4 kilo bijgeplakt op onze billen…wat een mooi stabilisatie clubje Ik val van me stoel van het lachen!

Afijn, ik ben ook hélémaal de mist in gegaan afgelopen weekend: zaterdag hier een etentje met vrienden, we hadden Braziliaanse gerechten gemaakt…nou de broek moest los bij mij.
Gistermiddag mochten we eindelijk weer in het zwembad trainen mat de duikclub; we deden onderwater voetbal en hockey, erg vermoeiend, goede training. Als soort van compensatie besloten we toen Chinees te halen… Stom

Het gevolg: mijn lichaam opgezwollen van het vocht en mijn gewicht weer terug bij af Schaam Schaam Bahbah, zo jammer.
Nu extra streng de komende dagen, hopelijk valt het uiteindelijk mee en is het gewicht alleen het gevolg van de vochthuishouding.

Oké dan, nieuwe dag, nieuwe week, nieuwe kansen.

Lieve Kanjers, veel plezier vandaag en een fijne werkweek gewenst,
tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Oh Lisanne, wat een lekkers!! Dat kost wel even wT energie om die knop weer te vinden denk ik. Maar je kunt het! Al eerder bewezen!
We moeten ons niet laten ontmoedigen door allerlei blue mondig gezeur van alle kanten. Het is wel een beetje grijs buiten, maar de zon moet daar ergens achter zitten en daar wil ik graag aan denken. Straks weer lente!

Kom op! Lekker veel water drinken, als je echt echt trek hebt, rauwkost nemen en ook weer water drinken en rust op tijd pakken. Dan kan de boel van binnen zich opnieuw herschikken zogezegd!!

Liefs!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 12:08    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Auw auw auw,
Pff ben net gevallen.
M'n diamant painting lag boven op de keukenkastjes. Denk zal ze even pakken ben op een stoel gaan staan en die blijkbaar weg gegleden daar lag ik op de grond.
Blauwe linker bil en boven been.
Kan er nu zelf even niet op zitten.
Zal morgen wel helemaal stijf zijn.
Ga denk maar even een stukje lopen misschien word het dan wat minder stijf. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 14:13    

Reageer met quote
Ow ahw auw!!
Veel water drinken en arnica korrels nemen. En rust nemen en voorzichtigjes bewegen maar. . Niet teveel weer dingen EVEN willen doen!!
Sorry

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 16:53    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Ow ahw auw!!
Veel water drinken en arnica korrels nemen. En rust nemen en voorzichtigjes bewegen maar. . Niet teveel weer dingen EVEN willen doen!!
Sorry

Dank voor de tip,
Zal morgen wel lekker stijf zijn hihi auw

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 18:32    

Reageer met quote
Shake a, gelukkig hoeft het bij jou geen weken te duren.voor je weer opknapt! Een paar dagen zul je je wel beurs voelen.
Door mijn ' gebrek' ( hersenbloeding drie jaar geleden) moet ik voor zo n klap zeker twee weken voor rekenen voor ik me eindelijk voel opknappen. Al die kapotte celletjes in mijn lijf moeten herstellen en dat kost tijd. Geschokt Maar nu ik dat eenmaal weet, helaas uit ervaring, dat wel, ben ik ten eerste extra voorzichtig bij al mijn bewegingen en ten tweede, als het toch gebeurt, ga ik aftellen. Eerst naar de eerste drie dagen. Die zijn het ergst. Dan naar de eerste week. Daarna is het al wat milder en dan verder aftellen naar de tweede week. Er komt een keer een eind aan de lijn. DT weet ik zeker!! En het flesje water altijd bij me voor het doorspoelen van de af afvalstoffen in het herstelproces. DT verbeeld ik me dan maar! Met helpende en hard werkende schoonmaakmannetjes en vrouwtjes!! Uitroep Uitroep Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2022 18:42    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier eindelijk weer flink aan het opletten!
Vandaag nog eens voor proteïnes gegaan.
Zaterdag 12 km gewandeld met heel veel op en neer gaan, 66 verdiepingen volgens de Fitbit.

Wel slechts nieuws op corona gebied...
Onze 16 jarige dochter heeft positief getest deze morgen (zelftest). Dus morgen pcr gepland voor haar en onze 14 jarige.
De 7 jarige vangt de builen en moet in quarantaine thuis blijven voor 10 dagen... Na 7 dagen mag hij uit quarantaine maar dan verplicht om elke dag een zelftest te doen.. Niet zo makkelijk om te doen.

Vandaag zelf ook een zelftest gedaan en toch even naar mijn werk gegaan en wat extra werk gaan halen, zodat ik geen achterstand heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2022 17:39    

Reageer met quote
Dat is niet fijn zeg! Dan ben je er als gezin. best lang en intensief mee bezig! Heeft mijn zoon ook gehad met de oudste. Mama en kleinzoon hadden daar dus ook last van. Konden nergens naar toe en zo. Ze zijner niet erg ziek van geweest gelukkig. Maar veertien dagen bij elkaar is wel veel geduld en zo oefenen!!
Sterkte!! En beterschap!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2022 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Shakena, hoop dat de pijn en stijdheid gaat meevallen!

Die corona isolatie perikelen zijn heel vervelend he? Vooral voor die kinderen. Sip

Met mij alles goed, morgen weer aan het werk. Groen vakje deze week, heel blij mee. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jan 2022 1:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Pagina 22 van 26