Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Dymphie, ik snap jou helemaal, die korte dagen mogen van mij ook weer gaan lengen. Ik vertrek elke dag naar mijn werk in het donker en ga naar huis in het donker, bah, niks aan…
Kop op, even doorbijten nog!

FlyingMissy, pff, petje af hoor; ik zou niet kunnen vasten. Wel goed om je lichaam te resetten heb ik gelezen, maarja, ik kan er de moed niet voor opbrengen.
Succes!

Astride, dankje voor de linkjes, als ik tijd heb en eraan denk de komende dagen zal ik eens een kijkje nemen Erg blij

AnnetteM, was het shared diner lekker? Mmmmm, heerlijk eten na een karwei (kerstspullen opruimen) en het mooie: je hoefde zelf niet te koken!

Crebster, hoe is het ondertussen met je gebit? Gaat het goed nu?

Ik mag vandaag een dagje de klas in: mijn werkgever wil dat ik een reachtruckcertificaat ga halen. Niet dat ik persé zo’n ding wil besturen maar als het eens per ongeluk moet is het verzekerd. Dus mag ik mezelf er straks in gaan verdiepen, theoretisch en praktijk, ik ben benieuwd!

Zjo Mooie Meiden, we gaan de werkweek weer aanzwengelen,
fijne maandag allemaal en maak er wat goeds van deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 6:07    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Aloha!

Dymphie, ik snap jou helemaal, die korte dagen mogen van mij ook weer gaan lengen. Ik vertrek elke dag naar mijn werk in het donker en ga naar huis in het donker, bah, niks aan…
Kop op, even doorbijten nog!

FlyingMissy, pff, petje af hoor; ik zou niet kunnen vasten. Wel goed om je lichaam te resetten heb ik gelezen, maarja, ik kan er de moed niet voor opbrengen.
Succes!

Astride, dank je voor de linkjes, als ik tijd heb en eraan denk de komende dagen zal ik eens een kijkje nemen. Erg blij

AnnetteM, was het shared diner lekker? Mmmmm, heerlijk eten na een karwei (kerstspullen opruimen) en het mooie: je hoefde zelf niet te koken!

Crebster, hoe is het ondertussen met je gebit? Gaat het goed nu?

Ik mag vandaag een dagje de klas in: mijn werkgever wil dat ik een reachtruckcertificaat ga halen. Niet dat ik per se zo’n ding wil besturen, maar als het eens per ongeluk moet is het verzekerd. Dus mag ik mezelf er straks in gaan verdiepen, theoretisch en praktijk, ik ben benieuwd!

Zo Mooie Meiden, we gaan de werkweek weer aanzwengelen,
fijne maandag allemaal en maak er wat goeds van deze week!

Hallo stoere Lisanne,

Wat gaaf dat je zo een cursus krijgt zeg. Altijd handig en binnen een dag heb je je certificaat. Leuk dat je baas dat doet. Nooit te oud om te leren, wat had ik dat ook graag gedaan zeg. Ha ha ha.. Cool hoor.

Met mijn gebit gaat het wel. Er zit nu tot 1 maart een noodprothese op de onderkaak. Het is goed geheeld en 15 februari 2022 krijg ik hopelijk groen licht van de implantoloog. Dan kan de tandprotheticus het afmaken. Daar moet ik 22 februari naar toe. Dan moet ik helaas nog 1 week zonder onderprothese lopen, maar dan kan ik wel 1 maart mijn klikgebit ophalen en weer vrolijk de wereld terroriseren. Grap

Fijne dag en succes met leren! Bent trots op je.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster, dat is al met al nog een langdurige onderneming he om een klikgebit te krijgen. Mijn moeder had dat ook, maar ik kan me niet meer herinneren dat dat toen zolang geduurd had eigenlijk. Lach
Je zult wel blij zijn als het klaar is dus. Erg blij

Vasten valt wel mee hoor. Honger is een sensatie die verrassend snel voorbij gaat weer. En veel drinken helpt ook. Ik had ongeveer 200 kcal gegeten in 25 uur (een appel en een kokusyoghurt). Dat was op mijn werk, ik werd akelig dus was blij met die appel. Maar verder geen last gehad. Net zuurkool gegeten, dat was nu extra lekker! Lachen Nu mag ik weer twee dagen normaal eten, zonder beperkingen. En dan vast ik donderdag weer. Lach Ik doe het niet om af te vallen he. Al zou een beetje minder nog mogen, maar omdat het heel gezond is. Erg blij

Lisanne wat voor voertuig is dat dan? Ik hoop dat je slaagt hoor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2022 2:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster en FlyingMissy, dankjewel, ik ben geslaagd!

Ik bezit nu een heftruck-en reachtruckcertificaat.
Met een heftruck halen wij pallets uit lage of gemiddeld hoge stellingen, en daarmee kunnen we ook buiten werken (wat bij ons nooit voorkomt). Een reachtruck kan de hoogste stellingen halen en is voor het fijnere werk, maar heb je meer ruimte nodig tussen de stellingen.
Afijn, zoals gezegd het zal nooit mijn hobby worden, maar ik heb nu de juiste instructies gehad dus mocht ik ooit een pallet naar beneden laten keilen of een ander ongeluk veroorzaken dan zijn we verzekerd.

Was een leuke dag, lekker kunnen oefenen Lachen

Fijne dinsdag allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2022 6:47    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Crebster en FlyingMissy, dankjewel, ik ben geslaagd!

Ik bezit nu een heftruck-en reachtruckcertificaat.
Met een heftruck halen wij pallets uit lage of gemiddeld hoge stellingen, en daarmee kunnen we ook buiten werken (wat bij ons nooit voorkomt). Een reachtruck kan de hoogste stellingen halen en is voor het fijnere werk, maar heb je meer ruimte nodig tussen de stellingen.
Afijn, zoals gezegd het zal nooit mijn hobby worden, maar ik heb nu de juiste instructies gehad dus mocht ik ooit een pallet naar beneden laten keilen of een ander ongeluk veroorzaken dan zijn we verzekerd.

Was een leuke dag, lekker kunnen oefenen Lachen

Fijne dinsdag allen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 jan 2022 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dank je wel voor de uitleg Lisanne! Fijn dat je het direct gehaald hebt. Erg blij

Ik heb net mijn gewicht doorgegeven, zit nog 1 ons boven mijn gewicht van voor de feestdagen dus ik ben niet ontevreden. Erg blij Morgen doe ik weer een vastendag. Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2022 17:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal

Deze week even flink streng voor mij zelf geweest.
2kg er af yes hopelijk breng mij dit in de mood om door te gaan.
Ben nu even aan het vasten zeg maar vanaf 20:00 tot 12:30 niets eten.
Ben u ook anders gaan sporten,
Zodat litteken buik wat soepeler word.
Heb nu ook zo.n schijf gekocht daar moet je op gaan staan en dan met je onderlichaam heen en weer bewegen.
Deed in begin behoorlijk pijn maar
Maar gaat steeds beter.
Al met al het komt wel weer goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 9:11    

Reageer met quote

Hallo allemaal,

Shakena@ Fijn dat je zo lekker bent afgevallen. Nu volhouden hoor, soms heb je gewoon een aanzetje nodig. Leuk dat je zo een schijf hebt gekocht. Wat is het voor iets? Zou best wat voor mij kunnen zijn, denk ik. Hou je goed, ben trots op je hoor.

Disco Ben gelukkig 4 ons afgevallen en ga nu echt goed. Dansen

Eet zoals ik me voorneem en beweeg zeker om de dag. Fietsen, wandelen. Voel me goed daardoor. Zat me ff depri te zijn met dat dikke lichaam van me. Heb dan zo een hekel aan mezelf. Kan er gewoon niet tegen dat ik zo zwak ben met dat snoepen. Ging zo lang zo goed. Maar... ik geloof dat ik weer in mijn flow ben. Ik val van me stoel van het lachen!
Mijn man ging boodschappen doen en vroeg of ie nog van die lekkere berlinerbollen mee moest nemen. Nou... ik dacht dat ik van binnen ontplofte... Hoe kan ie dat nu vragen. Stom Maar... ik zei heel lief Lief ...'Nee, lieverd, ben niet voor niets nu zo blij'. Dus daar ging ie dan...op de fiets Boodschappen .

Wens iedereen een fijne dag toe, kijk uit op de weg, want het is nog steeds een klein wereldje. En... Hou vol kanjers Uitroep

Groetjes van Crebster. zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 10:26    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@crebster het is een soort draai schijf
Bij Ali vandaan.
Heb daar meerdere sport attributen vandaan.
Manlief gaat het ook gebruiken hihi.
Baat het niet schade doet het ook niet. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 10:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik ben een blij ei: eindelijk weer een dalende lijn in mijn gewicht!
Fijn, ik hoop onder die magische 65 te komen en dan stabiel te blijven, er nog even aan trekken nu.
De tweede wandeltocht van deze week samen met manlief kon helaas niet doorgaan: ik kwam gisteren thuis van mijn werk en keek scheel van de hoofdpijn…dat heb ik écht zelden, ik vermoed dat er een verkoudheid dwars zit. Ik ben met een paracetamolletje vroeg onder de wol gegaan en nu voel ik me weer prima.
Afijn, nu gaan we zondag gewoon een paar kilometertjes extra Lachen

Crebster, jij gaat ook weer lekker, top hoor! Als het ritme er maar inzit, dan gaat het weer wel. Knap dat je de veel verleidingen kunt weerstaan.

Flying Missy, goed bezig, wat is een onsje nu eenmaal hè…een onsje biefstuk is zo op Ik val van me stoel van het lachen!
Jij gaat dat er zo weer af krijgen, daar ben ik van overtuigd!
Petje af voor dat vasten, ik vind dat zó knap.

Shakena, ook voor jou; wat sterk moet je in je schoenen staan om te kunnen vasten. Maar het resultaat is er bij jou ook weer, 2 kilo, goed gedaan joh! Ga zo door enne; sport ze met zin!

Lieve mensen, ik ga eens aan de slag met het laatste werkdag van de week. Vanavond komt de kaartclub na een paar weekjes op pauze (corona en feestdagen) weer hier eten en kaarten, gezellig, dat mis ik dan toch wel hoor. Hopelijk kunnen we weer wat meer terug naar normaal, maarja, we wachten het maar af. Gezondheid vóór alles natuurlijk.

Alvast een fijn weekend Toppers en tot gauw weer Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2022 8:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 20 van 22