Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Het nieuwe jaar is voor mij goed van start gegaan. Ik heb me voorgenomen, weer of geen weer, om elke dag te wandelen. In ieder geval als ik verder niets op de planning heb staan. Het is fietsen, wandelen of poetsen, als ik maar meer ga bewegen. Beetje gedoseerd en niet al te lang, dan hou ik het wel vol. In mijn dagboek noteer ik het en doe samen met nog een weegdinnetje. Dan hebben we een stok achter de deur.

Het afvallen lukt nog niet, maar geduld. Ik doe mijn best. Wil niet meer dan 1000 kcal eten per dag.

Wens iedereen een fijne dinsdag toe. We gaan ervoor.

Groetjes van Crebster. Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 jan 2022 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ga een rood vakje krijgen morgen. Geeft niks, ik krijg het er heus wel weer af. Uiteindelijk dan toch. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2022 13:46    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
orrie damws,

Ben er tijdje niet geweest zit al enige tijd niet zo goed in m'n vel.
M'n fibro en polyneuropatie vlammen op. En door de booster werken m'n lymfen niet zo lekker.
En daardoor natuurlijk veel snoepen pfff
Schaam mij zelf diep vanmorgen 79 kg op de weegschaal.
Dit kan toch niet pfff
Vandaag toch maar weer de stap gezet om er weer iets aan te doen.
En ook jullie weer regelmatig te gaan bezoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2022 10:35    

Reageer met quote
Vet rood, dat dacht ik al. Ik ga bij thuiskomst toch het restant van het kerstbrood maar eens zwiepen........... kijken of dat al weer wat scheelt. En dan zonder eten naar bed. Dat helpt vast ook. Moet een soort van reset doen denk ik. Judith uit de kast pakken en gaan maar weer. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 3:10    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Och Shakena, wat naar voor je dat je jezelf zo vervelend voelt…alles tegelijk dus. Bah, dat is geen leuk begin van het jaar. Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, het is begrijpelijk dat je hoofd even niet naar de weegclub stond. Wel mooi om weer iets van je te lezen en ik hoop dat het vanaf nu weer de goede kant op gaat met je Kussen

Missy, jammer van het rode resultaat, maar is zonder eten naar bed wel een goed idee?! Ik zou het niet kunnen, zou geen oog dicht doen, haha!
Nu weer pas op de plaats enne…dat kerstbrood is ondertussen toch te oud dus in de kliko ermee!
Zet ‘m op Meis Applaus

Lisa, lukt het nog om op het rechte pad te blijven? Een nieuw jaar is altijd een mooi moment voor een nieuwe start, maar ja zoals Crebster al opmerkt: dat kan elke dag.
Succes, enne ik hoop dat de weegschaal vriendelijker voor je word!

Crebster, GoGoGo Girl cheerleader
Jij gaat weer afvallen, daar ben ik van overtuigd. Je hebt jezelf bewezen dus dat komt nu ook weer goed. Zeker met zoveel beweging en het opletten met eten.
Komt goed Vrouwke!

Ik baal nu een beetje: ik zou een mooi groen vakje neer zetten maar voer een verkeerd gewicht in: 68 ipv 67 Huil Huil Huil
Jammer maar dan is het volgende week zéker groen…en de weegschaal loog niet vanmorgen.
Ik heb deze week al 19 kilometer gelopen, naast mijn werk; di 10 en gisteren 9, zondag gaan we weer voor de 3e keer deze week. En met het eten gaat het tot dusver weer prima, nu het weekend niet over de scheef gaan.
Ik voel me gemotiveerd dus ik denk dat de knop om is…
op naar dat streefgewicht!

Lieverds, ik wens jullie een heel fijn weekend, zet ‘m op allemaal, we komen er wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Ik ben 1 cm gekrompen, Is dat niet erg?!!!!!
Echt waar, gisteren gemeten op de polikliniek.

Maar mijn longvolume was gelukkig groot, dus ik moet niet zeuren, zegt mijn man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 10:04    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@lisanne Kussen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

Annet@ Hoe is het met de boekhouding? Klopt het allemaal? Ook weer een last van je schouders als het weer bij is.

Astride@ Tja... we worden ouder en krimpen. Het hoort er allemaal bij. Ik ben ook gekrompen, scheelt nu zeker al 2 cm. en ik ben pas 60 jaar. Het gaat er om dat we ons goed voelen. Sommige mensen zijn er veel erger aan toe. Dus kop op. Je gaat trouwens wel heel goed zeg. Ga zo door.

Dymphie@ Wat fijn dat het zwemmen voor jou doorgaat. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Geniet er maar van. Dag lieverd.

FlyingMissy@ Wat ben je toch streng voor jezelf, zonder eten naar bed? Al die onregelmaat is ook niet echt voor het lichaam, hoor. Kan je beter van 18:00 uur 's avond tot 12:00 uur de volgende dag vasten. Daar tussenin gezond en voldoende eten en heel veel water drinken. Dat helpt enorm. Dat doe ik ook soms als ik ff een goede aanzet wil geven om af te vallen. Maar zonder eten naar bed...Nee... niet doen, dat kan beter. Heel veel succes, kijk naar je BMI. dat is al zo lang zo mooi. Lief zijn voor jezelf.

Josephine@ Hoe gaat het met jou? Ben je goed de feestdagen doorgekomen? Hou je goed. Nieuw jaar, nieuwe kansen...

Lisa30@ Hoe gaat het met jou? Al een paar weken niets ingevuld? Moeten we ons zorgen maken? Hou je goed, kanjertje.

Lisanne@ Schrijf ff naar Ellen. Via Home links boven de pagina kan je naar haar toe om te vragen of ze je gewicht ff wilt aanpassen. Doen!
Goed hoor dat je bent afgevallen en dat na al die feestdagen. Je bent super goed begonnen. Toppertje Duim

Shakena@ Kop op lieverd, wat maak het nu uit als je ff uit beeld ben. Ik heb de laatste weken van het oude jaar ook niet veel geschreven. Voelde me zo down. Zat tegen alles op te hikken. Nu weer een nieuw jaar. Hoop echt dat je je wat beter gaat voelen. Valt niet mee allemaal. Rustig aan lieverd. Dit weer helpt ook helemaal niet mee. Laten we maar gauw naar het voorjaar gaan en wat meer zon en warmte. Sterkte Kussen

SweetDreams@ Hoe gaat het met jou? Het zal niet meegevallen zijn na alles wat je meegemaakt het in het vorige jaar. Misschien helpt het nu je het nieuwe jaar bent ingegaan. Nieuwe start. Wens je het allerbeste en ga ervoor, vrouwke.

Walinge@ Ook jou mis ik al een tijdje. Gaat het allemaal een beetje? Hou je goed en laat wat van je lezen.

Met mij gaat het ook steeds beter. Had een enorme kerstdip en was blij dat we het nieuwe jaar in konden gaan. En... het lukt me aardig om meer te bewegen. Het eten is nog ff een dingetje, maar ik eet tussen de 1000 en 1200 kcal. Wil ook niet zoveel koolhydraten binnen krijgen. Al laat ik het lekkers maar staan en dat lukte me vandaag. Lekker gefietst, bui hagel onderweg gehad, maar ach... je weet weer dat je leeft. Zalig...

Mensen, hou jullie goed en wees sterk.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Crebster, jij bent een voorbeeld!
Lees altijd jouw prachtige dagboek!
Je oliet de scharnieren goed. Ook heel belangrijk.

Ik ben niet jou weegdinnetje, ik loop liever het minimale.
Shame on me!.

@FM: wat betekent 'to cringe'. Wij komen in een bepaald zinsverband niet uit, ook niet met googelen.
"You are so cringe" zei een tienerdochter op tv tegen haar moeder.

Laatst aangepast door Astride op za 08 jan 2022 5:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 17:32    

Reageer met quote
Crebster bedankt voor je bezorgdheid, maar zonder eten naar bed is niet dramatisch als je in de nacht nog gewoon een lunch hebt gegeten en een bakje yoghurt hebt gehad rond 6.00 uur in de ochtend. Lachen Ik eet namelijk gewoon als ik werk hoor. Soms neem ik nog wat voor ik ga slapen, maar niet altijd dus.

Vanaf maandag ga ik weer proberen te vasten met Lunafloor samen. Maandag en donderdag. Dan eet ik niet of maar 500 kcal. Dat is niet persé nodig om af te vallen, maar het is gezond om het lichaam eens geen eten te geven, verbrand je makkelijker bruin vet (dat om je organen zit en ongezond is als je er teveel van hebt). Ik heb dat in het verleden ook een tijd gedaan en het ging heel goed toen, voelde me in elk geval ok. Dus ik ben benieuwd.

Gewicht was al weer 2 ons omlaag gegaan. Blij mee. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 2:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 18 van 26