Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik krijg via het zhuis 22 dec de booster vaccinatie.
Wel netjes dat je hem als vrijwilligster ook gewoon krijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 20:30    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Prik van Moderne gehad en dat ging goed.
We konden goed parkeren, het was niet druk. Alles ruim opgezet daar in Papendal. En de prik voelde ik nauwelijks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 21:04    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb wel een pijnlijke arm overgehouden, kan heb niet boven mijn schouder tillen. En had wat verhoging. Merkte ik doordat ik het ontzettend koud kreeg, tot rillen aan toe. Dus lekker op tijd in bed met hittepit kruik en het eruit gezweten. Nu weer ok. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 2:01    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi Knapperts!

Wat fijn al die Boosterprikken, zo moet het virus beheersbaar gaan worden. Ik hoop dat ik ook snel aan de beurt ben!

Wij hebben een heerlijk rustig weekend achter de rug, gister een fikse adrenaline shot natuurlijk met de F1. man oh man, wat een einde hè!

Afijn, we zijn al lekker aan het plannen wat we met de kerst gaan kokkerellen, heerlijk die voorpret ook.

Nu weer starten met de werkweek; ik ben lekker bezig in het inventaris magazijn van de camping. Dekentjes/kussens wassen, apparaten ontkalken, spellen compleet maken, etc.etc. Fijne klusjes voor in de winter…alhoewel het véél gezelliger is als de gasten er zijn natuurlijk.

Wel goed de klem op de mond hier komende tijd want ik kom maar niet aan mijn streefgewicht…zeker in de decembermaand is dat toch wel een dingetje hoor.

Fijne maandag lieve mensen en tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 9:30    

Reageer met quote
Heerlijk, zo'n blij bericht va jou Lisanne!
ja, die Max, dat was spannend!
En dat bleef t ook nog even/ Pff.
ik denk toch wel met dubbele gevoelens over wat voor jeugd hij heeft gehad. Maar ja, ik ben dan ook helemaal niet van het altijd moeten willen winnen. ... ohhh ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne als ik jouw berichten over de camping lees dat wilde ik ook wel dat het vast weer 1 april was! Lachen

Ik zak ook niet hard en daar baal ik wel van. Verward Was net zo mooi omlaag gegaan en nu weer floeps omhoog. Is wel eigen schuld uiteraard maar toch baal ik dat omhoog snel en omlaag zo langzaam gaat............ Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 1:11    

Reageer met quote
O Lisanne, dat praten over de camping, heerlijk, net als Missy, ook weer zin in. Ik zou zo weer willen!! Geduld, geduld...
Verder vandaag mooie omdenker in mijn mailbox:

Wacht niet.
Het is toch nooit het goede moment..
Totdat je het doet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@Crebster:
"Astride@ Succes met stabiel blijven, maar dat moet toch lukken met de Dieet Pro? Gebruik je de shakes nog regelmatig? Hou vol hoor. Best moeilijk deze dagen. Maar we gaan er straks gewoon weer voor. ja toch? Soms kan alles idd tegen zitten, maar geef niet op. Adem in, adem uit. Sterke lieverd, het valt niet mee allemaal."

Zeker, ik gebruik de shakes nog steeds, 's-morgens met mijn 2 zakjes volcolon, het succes van mijn stabilisatie en nog lekker ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 20:55    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne
Ik krijg al zin in vakantie! Cool

Deze week al veel beter bezig.
Deze morgen 65.6, vorige week zelfs eens 67.3 gezien.
Ik schommel dus enorm...

Nu de derde dag dat ik twee shakes drink (ontbijt en middageten). Ik kies steeds voor de banana milkshake van body en fit. Ik eet niet zo graag boterhammen Schaam Schaam
Af en toe doe ik eens zo een paar dagen strenger en dat helpt me.

Deze week is eentje met veel stress. Mijn oudste kinderen (14 en 16) hebben examens. Dus altijd een heel gedoe... Mijn dochter wordt vrijdag 16 jaar. Met al die corona toestanden dus geen sweet sixtien. Maar ik ga wel een paar ballonnen halen, we laten eten komen s'avonds. En binnenkort ga ik naar de welness met mijn dochter en haar beste vriendin. We gaan dit niet zomaar laten passeren. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 dec 2021 11:40    

Reageer met quote
Bijzonder. Hoewel ik in een hectische tijd zit in mijn hoofd, is het toch gelukt. Streefgewicht bereikt. Ik bloos er eigenlijk wel van.
Ineens lukte het de afgelopen weken dus wel om echt Nee te zeggen tegen tussendoortjes. Ik heb mij oude gewoonte van mreer water drinken ook weer van stal gehaald. Dat betekent meer beweging, want vaker naar toilet. En dat is bij mij niet in een vloek of een zucht 'klaar'. Verward Erg blij Maar goed, ben blij en wil op deze manier zo verder gaan. Zeker ook met kerst, al zal ik in die dagen wel wat extra s krijgen of nemen.
Liefs en tot later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 11:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 12 van 26