Auteur |
Bericht |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Ik krijg via het zhuis 22 dec de booster vaccinatie.
Wel netjes dat je hem als vrijwilligster ook gewoon krijgt._________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 12 dec 2021 20:30 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12144 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Prik van Moderne gehad en dat ging goed.
We konden goed parkeren, het was niet druk. Alles ruim opgezet daar in Papendal. En de prik voelde ik nauwelijks._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 12 dec 2021 21:04 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik heb wel een pijnlijke arm overgehouden, kan heb niet boven mijn schouder tillen. En had wat verhoging. Merkte ik doordat ik het ontzettend koud kreeg, tot rillen aan toe. Dus lekker op tijd in bed met hittepit kruik en het eruit gezweten. Nu weer ok.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 13 dec 2021 2:01 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 917 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Hoihoi Knapperts!
Wat fijn al die Boosterprikken, zo moet het virus beheersbaar gaan worden. Ik hoop dat ik ook snel aan de beurt ben!
Wij hebben een heerlijk rustig weekend achter de rug, gister een fikse adrenaline shot natuurlijk met de F1. man oh man, wat een einde hè!
Afijn, we zijn al lekker aan het plannen wat we met de kerst gaan kokkerellen, heerlijk die voorpret ook.
Nu weer starten met de werkweek; ik ben lekker bezig in het inventaris magazijn van de camping. Dekentjes/kussens wassen, apparaten ontkalken, spellen compleet maken, etc.etc. Fijne klusjes voor in de winter…alhoewel het véél gezelliger is als de gasten er zijn natuurlijk.
Wel goed de klem op de mond hier komende tijd want ik kom maar niet aan mijn streefgewicht…zeker in de decembermaand is dat toch wel een dingetje hoor.
Fijne maandag lieve mensen en tot gauw weer!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 13 dec 2021 9:30 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12144 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 13 dec 2021 12:13 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Lisanne als ik jouw berichten over de camping lees dat wilde ik ook wel dat het vast weer 1 april was!
Ik zak ook niet hard en daar baal ik wel van. Was net zo mooi omlaag gegaan en nu weer floeps omhoog. Is wel eigen schuld uiteraard maar toch baal ik dat omhoog snel en omlaag zo langzaam gaat............  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 14 dec 2021 1:11 |
|
 |

|
|
O Lisanne, dat praten over de camping, heerlijk, net als Missy, ook weer zin in. Ik zou zo weer willen!! Geduld, geduld...
Verder vandaag mooie omdenker in mijn mailbox:
Wacht niet.
Het is toch nooit het goede moment..
Totdat je het doet!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 14 dec 2021 10:43 |
|
 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
@Crebster:
"Astride@ Succes met stabiel blijven, maar dat moet toch lukken met de Dieet Pro? Gebruik je de shakes nog regelmatig? Hou vol hoor. Best moeilijk deze dagen. Maar we gaan er straks gewoon weer voor. ja toch? Soms kan alles idd tegen zitten, maar geef niet op. Adem in, adem uit. Sterke lieverd, het valt niet mee allemaal."
Zeker, ik gebruik de shakes nog steeds, 's-morgens met mijn 2 zakjes volcolon, het succes van mijn stabilisatie en nog lekker ook! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 14 dec 2021 20:55 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 923 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 15 dec 2021 11:40 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 dec 2021 11:47 |
|
 |
|
|