Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo lieve vriendinnen,

Sweetdreams@ Wens je heel veel sterkte met het verwerken van al dat verdriet. Neem de tijd ervoor, want het is me nogal geen stress geweest. Wel fijn dat jullie het mooi hebben kunnen afsluiten, alleen jammer van die taart. Maar ach... belangrijk? Wel Nee... Het is goed zo. Kom tot rust en koester de liefde voor je moedertje. Ze is altijd bij je in je hart. Knuffel van Crebbie.

Annette@ Het viel reuze mee allemaal, ben gewoon een zenuwpees als het om enge medische dingen gaat. Heb genoeg meegemaakt, maar het went nooit.

Maar ik heb me toch goed nieuws. Ik las in mijn NOS app dat de jaren 1944/45 aan de beurt waren voor de boosterprik. Ik gelijk via internet een afspraak gemaakt voor mijn man.
Mijn man kon vanmorgen al zijn boosterprik halen en ja... zonder afspraak kreeg ik er ook eentje. Als je man een afspraak hebt, mag de partner automatisch ook een boosterprik.

Via de telefoon kon je geen dubbele afspraak maken, omdat ik nog geen uitnodigingsbrief had gehad voor mijn man en via internet kon dat wel maar dan weer geen dubbele afspraak., Dus werd ik toch weer doorverwezen naar het telefoonnummer 0800-7070.
Lekker duidelijk, maar.... ik heb um! Gewoon op locatie het gevraagd en hoppa...Wat een cadeautje zeg. Had alles voor de zekerheid bij me.
Een echte meid is op alles voorbereid. Grap
Het heeft alleen maar voordelen als je man ouder is, de lieverd.

Ook de hechtingen dinsdag uit mijn mond en weer mijn prothese in, aangepast en wel. Al bij al viel het reuze mee. Zit nog niet echt, maar ik ben weer toonbaar en kan nu meer eten, alleen voorzichtig.
1 maart 2022 ben ik helemaal weer compleet met klikgebit. Lachen

Wens iedereen een fijne dag toe en succes met al wat jullie ondernemen.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 dec 2021 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Quote:
Maar ik heb me toch goed nieuws. Ik las in mijn NOS app dat de jaren 1944/45 aan de beurt waren voor de boosterprik

ik heb telefonisch voor mijn man en meteen voor mijzelf een afspraak kunnen maken hij is van 45..idd via 7070

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 dec 2021 12:49    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Even wat minder aan het schrijven en eigenlijk is dat nooit goed nieuws.
De weegschaal is aan het stijgen Schaam Schaam
Mijn menstruatie is ondertussen ook doorgekomen. Dus hopelijk gaat er nu wat af. Ik ben van 65.4 naar 67...

Zondag ben ik nog 10km gaan wandelen op net geen twee uur, dus aan een stevig tempo.

Vandaag wat extra mijn best gedaan, en voor wat meer proteïnen gekozen. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 dec 2021 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Die prikken... het hangt ook helemaal af wie je treft. Mijn man uit 44 kon ook zijn afspraak maken. Hij is vanmiddag geweest. Er was een echtpaar voor hem dat ook allebei wilde, omdat hij wel geprikt werd. Maar ze deden het niet. Mevrouw kon terug, was boos, en meneer was ook boos. Ik had al gehoord dat het zo verschillend zou kunnen zijn. En ware eerst ook van plan dat ik mee zou gaan. Toen ik vanmorgen waterfysio had heef mijn man voor mij een afspraak gemaakt voor zondag. Ik vond het helemaal goed. Ik was blij dat ik het niet gevraagd heb. Was ook moe na het zwemmen en heb heerlijk gerust. Man was erg vlug weer thuis, nadat hij me uit zwemmen even in bed hielp. ( ik had ook geen zin in de onzekerheid of ze me wel of niet zouden prikken, wilde me ook geen voordringster voelen, met evt voor niks auto uit, stuk rijden, en weer terug moeten, kortom, ik wilde geen gedoe. En die drie dagen extra maken mij ook niet uit. Was trouwens prikje van niks, zei mijn man. Hij vindt t altijd erg...viel dus nu mee. Sjeej, veel woorden nodig... Morgen weeg ik. DN ben ik hier weer!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 dec 2021 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben niet stabiel maar omhoog helaas. Eigen schuld hoor, heb me door Sint snoep laten verleiden waar mijn man (na Sinterklaas, dus afgeprijst en kon niet laten lopen....... blabla) mee thuis kwam. Dus chocola (van een letter) en speculaasbrokken (die veel te lekker waren) gegeten. En de dag er na ook nog speculaas. Nu weer toe mezelf gekomen, maar suiker blijft een gevaarlijk goedje. En de weegschaal liet zien dat het GEEN goed idee was.
Ik krijg het er wel weer af ongetwijfeld, maar leuk vind ik het niet. Schaam Schaam

@Walinge, wat erg dat je niet naar je vader kon gaan. Maar nu jullie uit isolatie zijn mag het dan toch weer wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2021 3:26    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve Mensen,

Fijn,ik heb weer eens een groen gewicht, pffff, werd tijd…nu doorzetten, dat is punt 2, haha!

Crebster, wat gezellig maken jullie het samen toch altijd, fijn hè dat je jezelf zo prima kunt vermaken thuis. Geniet maar lekker van elkaar, maar die kunst verstaan jullie wel! En liefde is samen de Boosterprik halen, haha.

SweetDreams, heel veel sterkte Meis, wat een nare tijd nu voor jou/jullie…ik begrijp dat je moe bent. Neem de tijd voor je verdriet hoor, dat mag er gewoon zijn. Veel liefs en een knuffel van mij.

Lisa30, zet’m op Vrouwke, even weer de knop om en dat gewicht gaat weer zakken. Je kunt het en dat weet je, succes!

Dymphie, gelijk heb je, van een paar dagen later geprikt worden zul je niet slechter worden. Alles op z’n tijd en iedereen op zijn/haar beurt. Maar hopelijk wel allemaal op tijd natuurlijk. Tot hoors weer!

FlyingMissy, als je maar lekker genoten hebt van je gesnoep dan is het het waard geweest toch?! Inderdaad, jij krijgt dat extra er weer wel af, versla die suikertrek, hup flink de rubberen hamer erop!

Hoe gaat het verders met iedereen, lukt het allemaal om de december-lekkernijen te weerstaan?

Ik wens jullie allemaal alvast een mooi weekend, lekker uitrusten en genieten hè,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2021 9:27    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er weer eventjes,
Druk druk druk.
Dochterlief flink ziek.
Geen Corona maar bronchitis en een long ontsteking
Dus rent van hun naar huis, vrijwilligerswerk zhuis, vrijwilligers werk Zonnebloem.
En dan die Sinterklaas veel chocola gekregen niet goed maar zo lekker.

Deze week nog even druk met de Zonnebloem er worden deze week 95 kerststerren uitgedeeld gaan worden.

En ben best wel moe als ik in het zhuis aanwezig bent geweest lichaam moet nog wennen .
Maar het is zo leuk maar kost zoveel energie.
Maar dat geef niet gewoon ff volhouden.
Kwa lijnen ga ik in januari weer aan de slag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 19:21    

Reageer met quote
Oe oe Shakena, drukkerdje! Pas op, dat je jezelf niet voorbij rent. Heerlijk dat je het naar je zin hebt met je werk! Houden zo.
Beterschap voor je dochter!

Onze oudste zoon mocht weer 'vrij' vandaag. Schoondochter en kleinzoon negatief getest. De isolatie was niet aangenaam, maa4 ik hoop dat ze er vandaag fijn uit zijn geweest, naar het bos bv.

Hort rustig en geen plannen. Morgenmiddag mijn derde prik en dan ishet al weer bijna maandag. Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Succes met de boosterprik Dymphie. Ik heb nu een zware en wat pijnlijke arm, maar verder merk ik er niks van. Lach

Op het werk is het nu rustig. Stilte voor de (feestdagen) storm? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 2:29    

Reageer met quote
Ik bereid me er geestelijk en lichamelijk ook op voor, op die prik. Kom maar op! Manlief kan nog niet helemaal pijnloos op zijn arm liggen. Verder geen last. Hij kon gisteren lekker volleyen!!
Ik laat m links zetten, in mijn 'aangedane' arm. Eerste keer rechts was niet handig: die arm werkt al zo hard. En makkelijk shirt met korte mouwen. Gaan het zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 11:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 11 van 26