Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 41: samen gaan wij voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat snert, Shakena! Morgen je echte weekdag, misschien zie je er dan een lijn in.soms is een week of wat je gewicht bijhouden wel handig om te zien op wat voor dagen je gewicht omhoog of omlaag gaat.
Hoop dat je erachter komt waardoor het omhoog gaat, misschien ook met een keer extra bloed laten prikken... ohhh Veel sterkte!

Wij gaan morgen weer naar huis. Dan twee weken op Texel geweest. Erg fijn. Goed om toch even twee weken niet thuis te zijn geweest. Hoewel thuiskomen ook altijd weer fijn is.
Vrijdag ga ik me weer wegen. Zal wel kilo of twee bij zijn gekomen, want elke dag een/twee kletskoppen bij de koffie. Wel lekker, maar thuis weer in het gareel. En omdat, een keer of vijf zo'n vreselijk smerig lekker zoet toetje uit de supermarkt. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2021 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Goedemorgen,

nog maar enkele weken ben ik hier en bezig de krochten van de site te verkennen. In de eerste instantie ben ik hier gekomen omdat ik wil stabilseren na succesvol afvallen met Straigth Away met hulp van de leden; maar dat komt niet van de grond.
Nu stuit ik op jullie sprintje en zou graag willen meedoen. Woorden als Texel, kunst en een omgeving die 'opbouwende kritiek' heeft klinken mij bekend in de oren en zoveel andere dingen,

Ik ben 67 jaar zo'n 20 jaar geleden afgekeurd, bijna 47 jaar getrouwd, vrijwillig kinderloos en een ervaringsdeskundige met dus gewichtsproblemen.

Zijn dat voldoende indicaties om met jullie mee te doen?

O ja, ik ben een digibeet, maak veel spelfouten of onjuiste zinconstructies door altijd de mij vergezellende haast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 2:48    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Haal mij maar weg .

IK heb nu geen zin meer in afvallen nu ik al leen ange tijd onder de 64 blijf ik moet het loslaten .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 6:38    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Annette@ Lief dat je een pb'tje hebt gestuurd naar 'Sjaakie', ik miste haar, tja... ze hoort nu eenmaal bij het meubilair, zal ik maar zeggen. Lachen
Fijn dat je je zo inzet voor goede doelen. Wel een cliffhanger zeg met dat nieuwe slot voor moedertje...vertel, vertel!
Als je je berichten niet leest en ongelezen verwijderd, krijg je ze niet meer. Als je weer gereageerd heb dan wel weer. Heb ik ook wel eens. Als ik te veel berichten binnen krijg of vroeg in de ochtend. Dan doe ik ze ongelezen even weg. Ik kijk toch elke dag ff en zo blijf ik bij. Jij bent ook actief hoor, werk, tennis, goede doelen, familie...en ons sprintje, goed bezig!

Astride@ Leuk wat van je te lezen, welkom in ons sprintje. Wens je veel succes en over het schrijven etc. betreft, het maakt niets uit als we maar begrijpen wat je bedoelt, nietwaar? Ik schrijf ook met controle van grammatica en stijl. Zit op mijn pc en dat gaat automatisch.
Hoeveel ben je afgevallen en heb je er lang over gedaan? Sport of beweeg je nog wel ondanks gewrichtsklachten? Blijf sterk, je bent goed bezig.

Corinne@ Hoe gaat het met de spierpijn? Nog veel getraind? Knap hoor hoeveel jij beweegt. Maar... luister naar het lichaam en kalm aan.

Dymphy@ Hallo lieverd, wat gaat de tijd gauw om zeg. Heb je wel mooi weer gehad? Het was één van de betere weken qua weer deze zomer. Nu heeft Texel toch wel een ander 'klimaat'. Het lijkt wel heilige grond met die heldere luchten op dat eiland. Leuk zeg, die lepelaars, zo bijzonder om dat vanaf een vogelkijkhut te kunnen bekijken en te fotograferen.
Lekker hè, die toetjes. Ik heb die kookpudding in de kast staan met bitterkoekjes smaak, nog niet gemaakt. Maar ohhh... wat heb ik er eigenlijk trek in. Toch nog ff wachten maar. Grap Hou je goed, lieverd.

Eliza@ Waarom ga je toch elke keer weg en dan weer aanmelden en dan weer weg? Je kunt toch gewoon in het sprintje blijven? Daarom blijf je ook stabiel. Kop op... gezellig joh!

Flying Missy@ De dagen vliegen voorbij, maar toch lekker dat je er even tussenuit kan. Heeft ook zijn charme, een dikke trui en de kachel aan. Knus toch? Nu weer aan het werk zeker? Zet um op, hoor.

Josphine@ Hoe gaat het met je? Nog wat leuks beleefd?

Lisanne@ Ik mis je en ook je ochtend berichtjes Huil huil

Madelief@ Onze stille aanwezige...als het maar goed met je gaat. Ik denk toch wel aan je hoor. Succes met alles.

Shakena@ Gelukkig, daar ben je weer. Ik miste je al. Ik las dat je je na het weekend had gewogen, moet je dus nooit doen. Lachen Ik weeg nu ook op de donderdag in plaats van dinsdag. Dat is een mooie dag om te wegen, las ik, net voor het weekend. Ik was verleden week ook behoorlijk aangekomen voor mijn doen, maar dat kwam doordat ik te veel koolhydraten naar binnen werkte. (tosti witbrood). Ik zat gelijk verstopt en kon dagen niet naar het toilet. Nu let ik weer beter op en het is eraf. Ook minder gesnoept en meer bewogen en water gedronken hoor, maar toch...veel succes weer, we gaan ervoor!

SweetDreams@ Hoe was het communiefeest afgelopen zondag. Ben erg benieuwd. Doet me denken aan mijn jongens vroeger, die de H. Communie deden. Wat waren ze toen nog onbevangen en zo lieflijk. Verder nog plannen? Groetjes en be strong!

Nu lieve mensen, hier met Creb gaat het goed. Wat heerlijk dat de coronamaatregelen bijna verleden tijd zijn. Best moeilijk als je in drukke winkels verkeerd, dan heb ik het niet meer, maar ach...het moet een keer over zijn. Corona gaat niet weg.
Mijn lijf werkt weer wat beter mee en... mijn oven is gemaakt... en... uit coulance hoefde ik niets te betalen, ik had acht jaar garantie en was er net een half jaar uit. Hij is ruim een uur bezig geweest en zag dat dat een fabrieksfout was en dat het klopte dat ie het nooit goed heeft gedaan. Ben zo blij! Al negen jaar heeft die oven geweigerd, elke keer sloeg dat ding uit. Dus ging ik niet meer bakken...maar... van het weekend weer wel hoor. Kon het wel merken op de weegschaal dat ik de laatste tijd ook niet had gebakken, whoehahaha...
Ik geniet wel van al het voetbal op de buis, heerlijk... en wat een partij gister met Ajax in Portugal, ha ha ha... die Portugezen hadden het niet meer, wat gingen die af zeg... zo leuk dat voetbal. Vandaag PSV voor de EL, Vitesse en AZ voor de Conference League, dus dat wordt weer genieten geblazen.

Wens iedereen een gezellige tijd en maak het maar gezellig onder elkaar.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 9:23    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Maandag gaf de weegschaal 77 kg aan
Ben mijn zelf de tandjes geschrokken.
Mezelf flink op m'n donder gegeven vanmorgen was ik 74.5 is nog te veel maar er zit vooruit gang in.
Zondag is manlief jarig, dochter zou lekker lollypops maken.
En die zijn zoooo lekker.
Maar heb mijzelf voor genomen dat ik alleen die mag eten maar voor de rest me netjes aan m'n eigen ritme moet houden.
Volgende week zondag is onze dochter jarig dus probeer het volgende week ook op te pakken zoals ik nu doet
Dus nu hele week al streng,
Heb het sport met Lucy Windham weer op gepakt en dagelijks 8000 stappen lopen.
Ben naar de h arts geweest voor de vele opvliegers, aangezien ik geen hormonen mag gebruiken heb ik nu een andere bloeddruk tbl gekregen.
Hopelijk gaat deze wat doen.
Als je wat beter in je vel zit dan kan je beter opletten kwa lijnen.
Tenminste zo werkt dat bij mij .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Eliza, dit is een sprintje om gelijk te blijven he. Niet om af te vallen. Lachen

Shakena wat ruk dat je gewicht zo reageert op de schildklier waardes. Sip

Welkom Astride. Leuk dat je mee komt doen. Uitlachen

Ik zit in de ziektewet. Knie. Balen hoor. Ik ben nooit ziek eigenlijk, maar zag er zo tegenop om met die bal van een knie te moeten werken en traplopen vooral. Verward Dus maar een extra weekje rust. Heb de manager gezegd dat ik terug ga naar de camping. Daar hoef ik geen trap te lopen. Dat vond ze uitstekend. Dus vanaf morgen zit ik weer daar.

Mijn gewicht blijft maar schommelen, ik kom niet (veel) aan, maar val ook niet echt af. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 10:50    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
@flying Missy
Joh wat vervelend dat je nog niet kan werken.
Maar nog een wkje rust is ook goed.
Vooral met dit weer.
Sterkte en neem je tijd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn man die vind dat ik er prima uit zie voor hem ook toen ik dikker was . Hij zegt laat los dat afval gedoe .
Hij heeft gelijk minder op het net en minder met afval gedoe bezig zijn .

Daarom ga ik weg op de weegclub .

Ook geen zin in elke keer op alles te reageren .

Ik heb fb is genoeg voor mij .

Het gaat jullie goed . Ik ga uitloggen . En kom er niet meer in .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 12:14    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal,
Communiefeest van mijn dochter was heel leuk. Mijn mama en papa zijn van 13u tot 16u aanwezig kunnen zijn. En we hadden het weer ook mee. Dochterlief heeft ’s avonds een mooi briefje geschreven: dank u wel mama en papa voor het leuke feest. Hier doen we het dan toch ook voor!
Ons bedje is ook gearriveerd afgelopen maandag, amai wat is dat wennen zeg. Mooi is het zeker, maar we zullen het even de tijd moeten geven.

Komende zondag moeten we naar de doop van het kindje van de broer van mijn man. Weer met de voetjes onder tafel.
Welkom aan Astride!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Jammer Eliza, het ga je goed!

Missy, wat snert! Uit ervaring weet ik hoe vervelend zo n knie is, grrrrr.
Fijn wn verstandig dat je naar de camping gaat. Goed dat je rust neemt. Na je werk moet je ook van je psjoen kunnen genieten hè? En niet eerst maanden bezig moeten zijn met opkrabbelen.
Ik hoop dat de rest jou evn je knie goed doet en dat ie door dev4ust wat kalmer wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 21:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10