Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 41: samen gaan wij voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had een rustige zondag. Met een Ommetje op de vroege ochtend. En redelijk geslapen gelukkig. Daar was ik wel aan toe een keer. Lach
Gewicht na innemen van extra selderijzaad tabletten weer omlaag. Flink wat uitgeplast. Kon ik terug zien op de weegschaal! Uitlachen

Hadden jullie een goede zondag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 0:05    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen.

Hier gaat alles weer naar school ,de zon schijnt en vandaag doe ik de normale HH klusjes .

Gewicht schommelt mooi tussen de 63 en 64 ,voor nu tevreden .

Fijne week en succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 7:02    

Reageer met quote
ja Eliza het gewone leven is weer begonnen he? Bij ons ook, al heb ik geen jonge kinderen meer. Lachen Maar de clubs zijn weer van start voor ons. Dus daar moeten we nu ook weer rekening mee gaan houden. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 0:40    
Vrouw Weeggegevens   corinne1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat is iedereen goed bezig!

BBQ op vrijdag en zaterdag, werd ook zondag natuurlijk. want we hadden veel te veel. maar het was heerlijk.

mijn activiteiten afgelopen week:
Zon: Hit POPsugar Fitness, the best 15-minute Beginner Workout
ma: benen/billendag 25 min 4km wandelen
di: 10 km wandelen
woe 11,42 wandelen
don: Yoga 75 min
vrij: armdag 45 min (eerste keer 8kg dumbell)
zat: Coredag 45 min
zon: Hit queit workout popsugar
ma: 1293 m zwemmen

Nog steeds spierpijn van die 8kg dumbell vandaag, dus misschien wat langzamer opbouwen. ik ga me nu verdiepen in het krachtrevaidatie systeem, was een tip van de sportfysio van mijn partner, over hoe op te bouwen met krachttraining. mocht iemand daar ervaring mee hebben, hoor ik het graag.

Lisanne: oh en ik heb mijn centimeters nog niet gedaan, wil dat maar 1 keer per maand gaan doen, geeft altijd zo'n spanning. ik heb wel t idee dat mijn cellulitis aan het verminderen is en mijn onderste zwembandje gaat meer hangen en mijn billen minder. Kortom ik ben blij met dit resultaat tot nu toe.

Crebster, ik hoop dat je gebit gemaakt is, wat een pech.

Don’t rely on any luck because success is not a lottery~ BRON: F**k Mediocrity~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 8:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Missy ik heb ook geen kleine kinderen meer .
Maar wel in de buurt zag ik er een paar lopen met rugzakje op naar de bs school .

Ik heb een zoon van 27 die woont 1 uur en 40 min rijden van ons vandaan .

Corinne succes met al je goede sport momenten .

Ik wandel genoeg en dan nog huis en tuin bijhouden . Mijn man is voor de klusjes.

Fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 16:07    

Reageer met quote
Corinne, ik vind sporten leuk. Maar niet om me elke dag aan een regime te onderwerpen. Ik ga alleen wandelen hoor. Elke dag. Dat vind ik wel zat. Dan maar wat minder strak in mijn vel. Maakt op mijn leeftijd ook niet uit. Wat je ook doet. Alles is onderhevig aan de zwaartekracht en het verlies van collageen. Lachen

Ik was wel weer onder de 65 gezakt. En daar was ik dan blij mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 12:59    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd Lisanne met de nieuwe baan! Tot over een aantal weken en geniet van je vakantie!
@ Dymphie: hopelijk heb je genoten van de vakantie en kunnen doen waar je zin in had!

@ Flying Missy: kop op je doet het zo goed! Ik heb ook een dikke buik, dan zijn we maar een appelmodel. ;-).

@ Crebster: wat een super initiatief dat je de cd en teksten hebt gemaakt. Ik ben ook altijd blij met onze vrijwilligers die zo een goede dingen doen op het werk.

@ Eliza: super gewerkt in de tuin!

@ Corinne1983: amai je bent super bezig gweest! Als je dat kan volhouden, zal je snel je doelen bereiken.
Ik zit in dit sprintje precies echt op mijn plaats. Zeer stabiel, al had ik het graag anders gezien, hahaha.
Komende zondag hebben we communiefeest van de dochter. Ik zal zo blij zijn als het kan doorgaan, ik leef al de hele week in angst dat de contact tracers ons gaan opbellen dat iemand van het gezin of familie in quarantaine moet gaan wegens hoogrisicocontact. Pff. Die gedachten maken je echt zeer moe, maar ik krijg ze niet uitgeschakeld.
Ik ben blij dat hier ondertussen de school terug is gestart. Eindelijk terug wat structuur in onze dagen, brengt mij toch een beetje rust.
Tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

SweetDreams@ Leuk weer wat van je te lezen. Heel veel succes zondag en nu maar duimen dat communiefeest doorgaat het dat het een prachtige dag voor iedereen zal worden.

Corinne@ Jeetje zeg, je gaat als een speer. Mooi hoor, maar luister naar je lichaam. Het gaat je lukken, hoe dan ook. By the way... gebitje is weer gemaakt en gelijk een afspraak bij de implantoloog. Brrrr....

Flying Missy@ Over ons velletje te schrijven... ik zit ook totaal niet meer strak in het vel hoor. In het begin vond ik het best moeilijk. Maar tegen ouderdom kun je niet vechten, alleen wel zo mogelijk gezond leven. Ik vind het fijn dat de kilo's eraf zijn, dan maar een velletje en/of rimpeltje erbij. Ik ga in ieder geval niet meer in een korte broek Grap

Eliza@ Fijn toch dat alle taken verdeeld worden thuis. Doen we ook automatisch. Ik vind dat fijn dat manlief gezellig met alles mee doet. Zo hoort het toch ook? Lekker samen alles doen.
Schooltijd... wat had ik er een hekel aan. Lachen

Nou mensen, zoals verwacht een rood vakje. Het was lekker, maar ben weer aan het shaken. Komt goed.

Iedereen een fijn weekend en laat je niet gek maken.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 16:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

Sweetdreams alvast een mooie dag met de communie .

Flying missie ach afvallen en ouder worden de velletjes komen overal te voorschijn .

Corinna wat ben jij goed bezig met zoveel sporten ,ik hou er niet zo van .

Crebster samen dingen ondernemen vind ik ook fijn .
Mijn man werkt nu 2 dagen thuis en 2 dagen op de zaak en vrijdags voortaan vrij . dan nog 4 jaar en kan ie met pensioen .
wij gaan kijken of we de stronk van een hele grote hulst eruit krijgen de takken zijn al weg .

succes met shaken .

ik weeg morgen maar gisteren door al die regen teveel gesnaaid .

Vandaag diner makkelijk pompoensoep met een wrap .met van alles nog wat erop dubbel klappen en tussen gril-apparaat stoppen .

Fijn weekend allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 9:08    

Reageer met quote
Sweat dreams ik duim dat jullie een fijn feest zullen hebben! En een mooie viering. Erg blij

Crebster ik ga gewoon in korte broek hoor. Wie het niet zien wil kijkt maar niet. Ik heb nog redelijke bovenbenen, maar zit vol blauwe adertjes. Ook niet mooi. Lachen

Eliza beter gezond oud en lelijk dan mooi oud en ongezond denk ik altijd maar. Cool
Lekker pompoensoep. smullen Een van mijn favoriete soepen.

Ik zit weer op de camping. Doe mijn wandelingen, zit te lezen. Wat een rust. Het warme weer is voorbij, maar daar hebben we een trui voor meegebracht. Lachen En als het moet doen we de kachel aan, was gisterenavond nog niet nodig. En ook nu zitten we met de tent open in de voortent. Luisteren naar de vogels en in de verte ruist de weg.Klinkt een beetje als de wind in de bomen, niet storend. Morgen naar een vriendin. Al zolang niet gezien........... en maandag is de pret weer voorbij, dan gaan we weer op huis aan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 9:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11