Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 41: samen gaan wij voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Yes, nog net groen op de valreep!

Lieve mensen, nog even een dagje campingwerk en dan ben ik er vandoor; een paar weken zélf naar campings.

Zoals jullie weten doe ik niets tot weinig wat internet betreft als ik vakantie heb dus de komende 3 weken stilte van deze kant.

Daarna zal ik er weer flink aan moeten gaan trekken want meestal kom ik wel wat kilootjes aan op vakantie, maar dat is voor latere zorg, haha!

Succes allemaal en tot over een poos Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 6:27    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Yes, nog net groen op de valreep!

Lieve mensen, nog even een dagje campingwerk en dan ben ik er vandoor; een paar weken zélf naar campings.

Zoals jullie weten doe ik niets tot weinig wat internet betreft als ik vakantie heb dus de komende 3 weken stilte van deze kant.

Daarna zal ik er weer flink aan moeten gaan trekken want meestal kom ik wel wat kilootjes aan op vakantie, maar dat is voor latere zorg, haha!

Succes allemaal en tot over een poos Bye (Nederlands=Dag)

Goedemorgen kanjer,

Wat fijn dat je je zaken goed hebt kunnen regelen, zeg. Beetje financiële zekerheid in deze tijd kan ik goed begrijpen.
Wens je een ontzettend fijne vakantie toe en geniet maar lekker. Doe voorzichtig en wens je en je maatje veilige kilometers. Ik kijk weer uit naar jouw gezellige berichtjes op de ochtend als je terug bent. Ga maar lekker werken vandaag en dan wegwezen.

Groetjes van Crebster. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 6:59    

Reageer met quote
Goedemorgen de rest van de kanjers,

Gelukkig ben ik deze keer gelijk gebleven qua gewicht, zonder dat ik veel gedaan heb. Tja... wel wat in beweging gehad, maar soms lukt dat niet zo goed.
De zon schijnt en vandaag gaan we fietsen, keek ik naar uit.

Iedereen een fijne dag, bijna weekend.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 7:01    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lisanne hele fijn vakantie en we zien je over 3 weken weer hier.

Crebster gelijk blijven is netjes .
Veel fietsplezier .

Wij gaan een aanhanger huren om een hele grote hulst weg te brengen .

Fijne dag allemaal .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Fijne vakantie Lisanne, wij bewaken het fort wel hoor. Lachen En hoe minder je aankomt hoe minder er straks weer af hoeft he? Erg blij

Eliza waarom moest de hulst weg? Ik vind het van die mooie planten. In de winter ook nog mooi groen. Lach

Lekker gefietst Crebster? Het was er echt weer voor, niet teveel wind en dan dat heerlijke zonnetje......... Cool

Ik heb een rood hokje, niet veel maar toch weer rood. En nog steeds niet onder de 65 kilo. Grrrrrr. Moet mezelf een schop geven denk ik, want het blijft maar rond de 65, meestal nipt erboven. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 0:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fm de hulst was 3 meter hoog en 2 50 rondom .Ook zicht naar de voordeur was weg .
Die wil ik in het zicht hebben zodat de sociale controle goed blijft lopen als er vreemde snuiters aan de deur komen .
er staat nog genoeg in de voortuin .ik heb alleen een klein pad naar de voordeur van steen rest is tuin.

Gisterenavond was gezellig bij vrienden
Vandaag rustig dagje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Zitten op Texel. Zie evt in mijn boekje. Is nog erg fris hier., ondanks de jubelkreten van Gerrit de weerman dat het heerlijk weer was/is..
. Gemeen
Maar de zon probeert op dit moment zo nu en dan tussen de wolken door te piepen. Dus wie weet.
Na onze best lange reis afgelopen donderdag, zijn we nog een beetje aan het wennen en uitrusten. Ik kan (bijna) altijd wel slapen, zo moe ben ik soms. En na zo n lange reis, incl. Ruststop, heb ik blijkbaar een paar dagen nodig om weer energie te krijgen om dingen te gaan doen. Ik wil graag een keer met een garnalenvisser mee, en een keer naar het Juttersmuseum. Verder als het kan ergens een rolstoelpad nemen dat goed te doen is. En als het kan, gewoon onder de luifel zitten en in mijn boek lezen. Ben bezig met deel 4 van de grijz jager en daarna wil ik verder met Huh? Van Omdenken. We hoeven ons echt niet te vervelen...
Liefs, succes allemaal en tot later!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 10:29    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Flying Missy@ Je weet wat ik ga schrijven, niet? Maak je toch niet zo druk, je blijft ontzettend netjes op je gewicht. Je BMI is fantastisch, dus probeer te relaxen en te genieten van je slanke lijf. Echt... dat vergeten we wel eens. Altijd maar lijnen en afzien, maar kijk eens in de spiegel. Kop op... ik troost mezelf er ook mee. We zijn toch mooi stabiel?
En ja... heel leuke dag gehad gisteren. Heerlijk zonnetje en langzaam weer naar huis gefietst. Windje mee, zaalderig Grap

Eliza@ Wat ben je lekker bezig met je hulst, tja.. als ie zo uit de kluiten groeit, wat moet je er dan mee. Wij hadden vroeger in ons eengezinswoning ook graag goed uitzicht, wel zo veilig gevoel.

Dymphie@ Fijn dat jullie veilig op Texel zijn. Neem lekker de tijd om weer te herstellen, daarvoor ben je toch op vakantie, nietwaar? Alles op zijn tijd. Die 'garnalen boottocht' is super en het weer zit mee, dus doen hoor en vergeet die appeltaart niet bij dat restaurant Oudeschild. Ik val van me stoel van het lachen!

ja mensen, Crebster is ook aan het genieten, maar ook mijn klus geklaard. Heb een cd gebrand met oude meezingliedjes voor de instelling waar mijn moedertje zit. Elke dag een paar liedjes opgezocht en bewerkt etc. Ze waren door de coronatijd alle cd's kwijt, waarop de bewoners op de maandagochtend meezingen. Ze hadden er nog maar één en dat is zo saai, telkens dezelfde liedjes. Dus ik aan de slag en gelijk de teksten erbij gemaakt met grote letters en in pdf naar ze toegestuurd om te kopiëren. Ben nu klaar, dus we gaan maandagochtend naar moeders en lekker meezingen daar. Eerst nog genieten van de zondag.

Oja... ik had me van de week pech, niet lachen hoor, want het is een ramp... valt mijn nieuwe, mooie ondergebit uit mijn handen met schoonmaken... krak... in tweeën dus. Is dat ff balen, zeg. Gelukkig heb ik een reserve, maar ja... dat past voor geen meter meer. Ga gelijk informeren voor implantaten voor mijn onderkaak, dat geplak met fixodent is waardeloos.
Dus... voordat ik naar moedertje ga, eerst ff langs de tandtechnicus, die gaat 'm gelijk maken. Grap Heb ik weer!

Wens iedereen een fijne zaterdag toe en veel plezier.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 14:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dymphie heerlijk dat je nu op texel bent en rustig aan doen daar is het toch vakantie voor heel veel plezier .

Crebster wat leuk oude liedjes op een cd gebrand en dan bij je moeder ga je zingen . veel plezier ,
Ondergebit kapot bah niet leuk succes ermee.

ik had dit jaar veel pech met mjjn voortanden ,toch toen besloten eruit ermee ,pijn was niet te doen ,nu heb ik een klein plaatje maar nergens las van kan alles eten .

De zon is er laat door. wij gaan vanavond uiteten .

Morgen naar schoonmoeder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 15:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster wat leuk die cd's! Daar zijn ze vast onwijs blij mee. Erg blij

ja jij kunt wel zeggen dat ik netjes op gewicht ben, maar dat is dus niet zo. Want ik heb een dikke buik, hele dunne armen en benen. En buikvet is fout vet voor je gezondheid he? Rollende ogen Meestal zit er dan ook vet rond je organen immers. Dus liever ben ik toch nog een paar kilo kwijt. Tsja er blijft altijd wat te wensen over. Lachen

Ondergebit stuk, ohhhh vervelend met eten ook. Verward Wel fijn dat het zo snel gemaakt kon! Mijn moeder had 2 schroeven in haar onderkaak en magneten in het ondergebit. Dat bleef goed zitten, maar ze had een krachtige beet dus soms lag haar ondergebit ook in 2-en. Lachen

Dymphie lekker genieten, desnoods -ik las het in je boekje- met die lekkere warme jas aan. Lach

Eliza dan zou ik het ook weghalen. Veiligheid voor alles. Ik heb tegels in de voortuin, maar wel een randje met dwergmispels rondom. Die blijven ook groen, maar laag.

Ik was laat naar bed en slecht geslapen vast door de buren in de tuin die lawaai maken en die hond blaft ook veel van hun. Verward Morgen beter dan maar. Nu zien dat ik wakker blijf vannacht. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 0:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11