Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 41: samen gaan wij voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben gisteren teruggekomen van een weekje vakantie met een vriendin. We hebben veel gewandeld en gefietst. We waren in Brabant. Vandaag is mijn weegdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Josephine schreef:
Ik ben gisteren teruggekomen van een weekje vakantie met een vriendin. We hebben veel gewandeld en gefietst. We waren in Brabant. Vandaag is mijn weegdag.

Hallo Josephine, gezellig dat je er weer bent. Leuk een weekje weg met een vriendin en nog actief geweest ook. Succes met wegen en een fijne zondag gewenst.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 10:34    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Heb ook al even niet geschreven. Zit in een paar rustiger weken, da5 is goed en nodig voor mij. We zitten nu thuis, tussen twee kampeerprioden, , zeg maar. ohhh
Volgende week donderdag naar Texel voor twee weken. Erg benieuwd hoe het zal zijn. Per week een ander adres bij een kampeerboer. Het ene bij Cocksorp en het andere in het zuiden, vlakbij een natuurgebied. Ik was een beetje uit mijn doen na onze vorige kampeerweken in de grote wei bij onze zoon. Het bleek dat ik toch teveel gewoon mee wilde doen. En dat gaat dus niet. Maar goed, mezelf toegesproken en bij elkaar geraapt en thuis weer de rust en regelmaat in. Ik was veel energie verloren en moest daarvoor weer de tijd nemen. Soms heel saai en ook frustrerend, maar wel goed. Tussendoor toch ook een paar fijne momentjes gehad met de kleinkinderen. Is heel waardevol.
Ik ga me morgen weer wegen en ik hoop dat ik een beetje gelijk gebleven ben, want koekjes en ander lekkers gehad ivm verjaardagen kleinkinderen. Ik ga echt geen Nee meer zeggen, maar vraag wel kleinere stukjes. Gemeen Uitroep

Succes allemaal, zet m op!!

Hallo lieve Dymphie,

Wat knap dat je jezelf zo goed kan oppeppen, maar ook dan weer je rust neemt. Het is allemaal leuk en aardig al die aandacht verdelen, maar ondertussen vreet het energie, die je zo hard nodig hebt om de dag door te komen. Maar ja.. kleinkinderen zijn zo leuk, dus geniet er maar van. Ze zijn zo groot.
Texel, ohhh, dat vind ik zo een te gek eiland. Ben er vaak geweest en wat een rust daar. Fijn dat je zo geniet met kamperen, maar dan ook goed op jezelf passen. Ik vind het knap dat je dat allemaal kan opbrengen, want ik vind kamperen topsport.
Af en toe wat lekker hoort erbij hoor. Dan laat je maar wat anders staan. Life is to short.
Tip: Bij Oudeschild heb je een restaurant 'Havenzicht' die heeft heerlijke zelfgemaakte appeltaart, die moet je geproefd hebben. Adres Haven 6 Oudeschild, vlakbij de veerpont. Kan niet missen. Oja... met heel veel slagroom. smullen

Ik wens je heel veel zon toe en heel veel plezier, maar let een beetje op jezelf, rustig aan lieverd. Goede reis.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Pfoe, wat een klus die Hulst! Ook ooit eens gedaan met een heg. Mij. Lief wilde daarna noooit meer iets bulsterigs in de tuin. Heel heel boos ohhh Gemeen Schaam Schaam Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 10:56    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ben weer lekker bezig geweest en heb een super lekkere cake gebakken, zonder witte meel, zonder vette roomboter, zeer weinig suiker, maar wel dadels en walnoten en lekker dat ie is.
Als je een plakje neem van 40 gr. is het rond de 133 kcal. Nou... is dat niet verantwoord. Normaal is een plak zo rond de 230 kcal en veel verzadigd vet.
Alles kan je lezen in mijn dagboekje, wil jullie niet verlekkeren met foto's als je zo hard aan het lijnen ben.

Eliza@ Je bent lekker bezig zeg in je tuin. Spierballen werk. Tja... een eindje rijden, maar dan kun je wel kindje knuffelen, kleine kindjes ruiken altijd zo heerlijk. Geniet ervan.
Veel plezier met je nieuwe meubels morgen, je pakt het wel goed aan zo te lezen. Huis en tuin in orde. Heerlijk gevoel.

Verder wens ik iedereen een fijn weekend en stay strong!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Net een boek besteld.. van Karine Hoenderdos en Hanno Pijl. Ik wil toch echt graag anders gaan eten en hoop dat dat gaat lukken met de aanwijzingen en voorbeelden in dit boek. Mijn gewicht is goed maar mijn bloedwaarden zijn op het randje. Kunnen beter, zeg maar. Ik hoop dat we zo stapje voor stapje toch recepten met voldoende goede inhoud kunnen vinden die we allebei lekker en goed genoeg vinden. En ja, manlief steigerde al een beetje toen hij de titel zag. Diabetes 2? Dat heb jij toch niet! Vertaal ook: Dat hebben wij toch niet!
Nee, dat hebben wij ( nog) niet. Maar hij gebruikt bloedverdunners na een tia, cholesterolverlagers voor familiaire fjn en denkt daar nooit meer af te komen, en maagzuurremmers.
Mijn chol dreigt, ik gebruik ook maagzuurremmers na mijn vermeende of echte maagbloeding, vlak na mijn hersenbloeding (eind november drie jaar geleden) en ik gebruik ook een bloeddrukverlagend medicijn. Dus, nu mijn gewicht best goed is en we met eten een beetje slalommen of best wel sjoemelen, is het voor mij tijd om te kijken wat ik er voor mezelf aan of tegen kan doen voordat het weer echt berg-af gaat. In december moet ik weer bloed laten prikken, dus nu kan ik er nog wat aan doen. En als er in dat boek nou makkelijke dingen staan, die ook nog lekker zijn Verward Dan gebeurt er misschien tussen onze oren en in onze buiken een soort langzaam opbloeiend wondertje! Ik hoop dat hij er positief door getriggerd wordt, in de goede richting. En 100% hoeft niet maar 80/20 is misschien wat ambitieus, maar 70/30 zou al heel mooi zijn! Fijne zondag nog allemaal@!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 11:08    
Vrouw Weeggegevens   corinne1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

vandaag de 10de dag van beweging. ben best een beetje trots op mezelf. veel krachttraining en wandelen en 1 Hittraining. de spierpijn begint weer als normaal aan te voelen en mijn oorontsteking is ook aan t verdwijnen. hopelijk kan ik volgende week weer zwemmen.

@ Eliza en Flying Missy wandelen met een hond, is in mijn optiek ook beweging hoor. Heerlijk. ik wandel zelf ook veel met het hondje. mijn tempo is dan wat lager maar het genietingsniveau is hoger. hij stimuleert me echt om minimaal mijn 5km per dag te halen.

@Lisanne annaloog fietsen, moest even nadeken. had dat nog nooit gehoord. geweldige term, heeft me een glimlach bezorgd. En trouwens wat een mooie zwemlocatie.. PRACHTIG!

@Crebster ik zal je dagboekje eens gaan lezen. Ik ben erg benieuwd. 100km fietsen of lopen per week wow dat is erg veel. geweldig joh. Ik zit nu op 34 km met wandelen volgens strava. Ik verwacht niet dat ik veel afval komende tijd met veel krachttraining. maar hopelijk voel ik me wel een stuk fitter. Ik heb al eens driekwart jaar veel krachttraining gedaan en 8000 stappen per dag, maar toen werd ik alleen iets zwaarder maar mijn cm-ers waren enorm veranderd en ik voelde me ook energieker. Ik ga eerst daarvoor en als dat regime er automatisch inzit, dan ga ik ook echt mijn eten aanpassen. Tot nu toe alleen mijn ontbijt aangepast voor een eiwitshake, om het mijn spieren wat makkelijker te maken na zo'n krachttraining.

Ik wens iedereen weer veel succes komende week Erg blij

Don’t rely on any luck because success is not a lottery~ BRON: F**k Mediocrity~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 13:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
oh volgend weekend gaan we bbq-en hebben jullie nog tips voor gezond bbq-en? of waar je dan mooie recepten kunt vinden ? groetjes corinne

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Corinne, je moet niet boos worden hoor, maar zou jij ipv alleen maar stabiel in gewicht te willen zijn niet ook nog wat willen afvallen?

Wij zijn allen min of meer op een acceptabel gewicht (dat bepaald ieder van ons voor zichzelf overigens!) gekomen en proberen dus niet meer zoveel aan te komen. Ik vroeg me af hoe dat bij jou zit?
Als je het er niet over wilt hebben, ook goed hoor. Lach

Ik zit momenteel weer op de camping. Het is aan de koude kant en ook nogal regenachtig. Vooral vandaag heeft het af en aan veel gemotregend. Daar wordt ik niet heel vrolijk van. Zin in een dagje zon eigenlijk. Lach

Eten gaat wel ok. Gewicht geef ik door als ik na het midden van de week weer thuis ben. Ik loop nog elke dag braaf mijn Ommetje met de app van de hersenstichting. Lach Er zijn al heel veel paddenstoelen in het bos. De zomer is dan wel op zijn einde helaas. Ik hoop toch dat er nog een staartje beter weer komt. Rollende ogen

Ook voor jou Dymphie als je naar Texel gaat!

Crebster, ik ga maar niet in je boekje kijken denk ik. Slecht voor de lijn al die lekkere dingen.............. Lachen

Josephine leuk zo'n weekje met een vriendin! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 16:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@fying missy, netjes gevraagd hoor. Daar voor de komende tijd is niet aankomen en spieropbouw mijn focus.. Na de gewenste spieropbouw komt het afvallen. Dat gaat nu eenmaal niet tegelijk.

Mochten jullie liever alleen mensen hebben die dichtbij hun streefgewicht zijn, laat maar weten dan kan ik wel uit het sprintje gaan . Ik zou het wel jammer vinden aangezien ik zo blij was dat er ook een sprintje was voor mensen die op t zelfde gewicht wilde blijven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10