Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 41: samen gaan wij voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Corinne Nee ik doe geen sport .
Ik loop 3 x 30 min per dag met hondje
.
Ik doe het huishouden .koken. boodschappen halen en de tuin bijhouden soms met mijn man .
En met goed weer fietsen wel met de E bike

We eten een eiermie gerecht met kip en roerbakgroenten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 15:48    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve Kanjers,

Welkom Corinne, succes! Ik sport niet echt maar beweeg wel veel: wandelen (flink doorlopen), analoog fietsen, duiken, en ik heb fysiek pittig werk.

SweetDreams, hoe gaat het met jouw moeder ondertussen? Kan zij (en jij natuurlijk ook) het allemaal een beetje redden? Hou je taai Meis!

Eliza, wij gaan wel toeren met de camper, maar niet in Brabant of Limburg. Wij gaan trekken door Frankrijk en de enige “vaste plannen” zijn: de Alp d’Huez op klauteren en ons een paar dagen koesteren in de zon in het Zuiden. Met andere woorden: het is verder maar net waar we zin in hebben Lachen

Crebster, wat fijn dat het goed gaat met afvallen, en dat nog wel met die gezellige bakpartijen van jou, haha! Lekker genieten hoor, je leeft maar één keer Uitlachen

Flying Missy, nipt is tóch eronder, top! Is het onsje gelukt vandaag?

Tijdens ons wekelijkse loopavondje trakteerde mijn vriendin gister op een ijsje. Dat kan toch niet gelijk aan mijn kont blijven kleven; ik was vanmorgen een kilo zwaarder dan gisterochtend Huil huil
Ik hoop maar dat het vocht is want ik had het voornemen om voor mijn vakantie nog wat kilootjes kwijt te raken, niet juist erbij!

Grrrrr, vandaag maar wat harder aan het werk, en vanavond gaan we duiken dus extra beweging. Pffff, het blijft strubbelen hè…

Nou mooie dames, maak er vandaag een mooie dag van, denk eraan: geniet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 7:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne leuk touren in Frankrijk en afvallen blijft moeilijk ook bij mij .

Gisterenavond gaan fietsen beland op een terras ijs en een drankje op .
Weer 2 ons erbij .

Vandaag rustig dagje wel net de strijk gedaan .

De zon is er al vroeg kan ik met hondje heerlijk gaan wandelen rond half 12 .

Fijne dag en succes .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne dat moet wel vocht zijn, van 1 ijsje kun je logischerwijs geen kilo aankomen hoor. Lach Lekker naar Frankrijk gaan. Pittig hoor de Alpd'Huez op wandelen. Mijn oudste kleindochter heeft hem eens opgefietst voor het goede doel............ zo knap. Ik wens je veel suc6 en vooral veel plezier en lekker uitrusten. Kom veilig terug!

Welkom Corinne, ik sport niet (meer) alleen nog met de honden. Lachen Vroeger heb ik gekorfbalt en aan hardlopen gedaan. Ik ben ook al wat ouder inmiddels. Lachen

Eliza ik ben altijd blij als ik de strijk aan de kant heb. Echt niet mijn hobby........ Lach Het was goed weer voor een wandeling vond ik. Ook een rondje bos gedaan vanmiddag. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Gisteren een heerlijke duik gemaakt, wat was het mooi onder water terwijl de zon een al een beetje begon te zakken:

Inderdaad Flying Missy; logischerwijs weet ik dat een ijsje geen kilo erbij geeft, maar frustrerend is het soms wel dat schommelen. Maar alweer uitgeplast hoor, vandaag was het weer oké op de wegert.
Wat de vakantie betreft: we vertrekken pas over 1 1/2 week, maar bedankt voor de beste wensen!

Eliza, een rustig dagje is ook wel eens lekker. Wat voor hond heb jij?

Afijn, vanavond komt een vriendin op bezoek die ik al een poos niet gezien heb. Zo’n zin in, helemaal bijkletsen weer. Manlief zal wel vluchten…

Dames, veel plezier vandaag, lachen hoor, dat staat jullie leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 7:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Missy strijken hou ik bij en met mijn stoomstrijkijzer sta ik nooit langer dan 30min .

Lissane mooi dat duiken met de zon goed gaat .
Ik heb een ddwergschnauzer zwart zilver 8 jaar en heet Hayley .
Mijn man en zoon hebben ook vroeger veel gedoken . Alles nog in huis flessen pakken enz
Maar of ze het weer gaan doen .

Ik heb alle boodschappen in huis gehaald en getankt . Dadelijk weer lopen met H .

Wij eten krieltjes garnalen en slamix .

Gewicht gaat net goed zit 1 onsje onder de 64 .
Nu opletten dat ik er niet boven kom

. De zoon komt morgen een paar dagen thuis en we hebben een kraambezoek zondag en verder zullen we wel gaan fietsen mits het droog blijft .

Allemaal alvast een goed weekend .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo dames,

Wat een gezellig gekeuvel, leuk om dit alles te lezen.

Annet@ Hoe gaat het met de tennis? Nog gewonnen de laatste tijd? Werk je nog thuis of mag je ook weer naar kantoor?

Corinnne@ Welkom bij ons sprintje en heel veel succes. Wat doe je veel aan sport zeg. Moet toch gaan lukken om die ellendige kilo's eraf te krijgen. We zullen je steunen. Ik ben aan de shakes gegaan met dieet pro en om de dag gewandeld en gefietst. Ongeveer 100 km per week. Soms wil het niet lukken door mijn rug, dan moet ik weer even afwachten wanneer dat dan wel weer kan en dat gaat prima op die manier. Wel 17, 5 kilo afgevallen en per dag niet meer gegeten dan 800 a 1000 kcal. Geen of weinig koolhydraten. Best pittig, maar blijf nu stabiel ondanks mijn nieuwe hobby cake, cracker en brood bakken. Lachen
Verder kun je mijn avonturen lezen in mijn dagboekje, anders moet ik alles twee keer schrijven.

Dymphy@ Zo kanjer, ben je nog aan het kamperen of ben je weer thuis? Het weer is gelukkig al wat beter, alleen zo fris met die wind. Maar uit de wind heerlijk. Hoe gaat het verder met je? Hou je goed hoor. Liefde

Eliza@ Je hebt weer aardig je draai gevonden in het sprintje, fijn dat je stabiel blijft, maar ja... dat willen we niet... we willen afvallen. Gaat lukken, je doet het prima zo, toch? Genoeg beweging met het hondje en in het huishouden. Dat is toch ook topsport hoor, zeker de tuin bijhouden. Wat eet je lekker, krijg er trek van.

Flying Missy@ Fijn toch dat je stabiel blijft en soms er net wat vanaf krijgen. Aan je BMI te zien, ben je toch nog steeds prima bezig. We moeten een keer tevreden zijn, nietwaar? Houden zo en geniet lekker met wandelen en je hondjes.

Josephine@ Leuk dat je er weer bij bent met het nieuwe sprintje. Gaat het een beetje met je? Nog leuke dingen gedaan?

Lisanne@ Frankrijk, goh... we hebben 9 jaar met de camper door Frankrijk gereden. Vlak bij de Mont Ventoux. Daar heb je ook het plaatsje met de 40 fonteinen. Wij enthousiast op pad en die route gewandeld op zoek naar die krengen, maar dat is me een zoektocht geweest, want die Fransen kunnen niet zo goed routes beschrijven. Stoel: We hebben ons rot gelachen daarom. Maar wel een lief dorpje en leuke camping daar, Les Fontaines. Heel rustig, maar zo lekker Frans. We zijn door heel Frankrijk getourd. Heerlijk. Dus... geniet straks maar lekker en lekker veel zon. Het afvallen komt daarna wel weer, maar blijf een beetje opletten, dat het niet al te gek wordt.
Maar wat een mooie foto met dat duiken zeg! Spannende sport hoor. Dat je nog zoveel kan zien onder water. Stoere vrouw Grap

SweetDreams@ Ach ja... je moedertje. Het valt ook allemaal niet mee. Voor je moedertje niet en ook niet voor jou. Weet dat we met je meeleven. We denken aan je. aai

Gelukkig blijf ik stabiel en onder de 68 kilo en dat is een hele prestatie met al dat bakken. Ik ga binnenkort ook mijn eigen brood bakken. Kijken of dat lukt. Ik haal de spullen bij onze molen het Vliegend Hert in Brielle en bestudeer veel filmpjes op You tube. Zondag een cake zonder suiker en zonder witte meel. Super lekker. Vries de cake in zodat we niet teveel snoepen en geef ook wat weg.
Van de week ga ik ook gezonde Brielse crackers bakken met zaden etc. Wat een leuke hobby is het zeg. Vandaag verse aardbeien halvajam gemaakt, dus dat zal wel smaken op de cracker voor de verandering.
Verder deze week veel gefietst en gepoetst in huis, dus aan beweging genoeg gedaan. Op naar de volgende week.

Mis alleen wel onze Shakena?

Wens iedereen een fijn weekend en laat je niet verleiden hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 16:17    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Heb ook al even niet geschreven. Zit in een paar rustiger weken, da5 is goed en nodig voor mij. We zitten nu thuis, tussen twee kampeerprioden, , zeg maar. ohhh
Volgende week donderdag naar Texel voor twee weken. Erg benieuwd hoe het zal zijn. Per week een ander adres bij een kampeerboer. Het ene bij Cocksorp en het andere in het zuiden, vlakbij een natuurgebied. Ik was een beetje uit mijn doen na onze vorige kampeerweken in de grote wei bij onze zoon. Het bleek dat ik toch teveel gewoon mee wilde doen. En dat gaat dus niet. Maar goed, mezelf toegesproken en bij elkaar geraapt en thuis weer de rust en regelmaat in. Ik was veel energie verloren en moest daarvoor weer de tijd nemen. Soms heel saai en ook frustrerend, maar wel goed. Tussendoor toch ook een paar fijne momentjes gehad met de kleinkinderen. Is heel waardevol.
Ik ga me morgen weer wegen en ik hoop dat ik een beetje gelijk gebleven ben, want koekjes en ander lekkers gehad ivm verjaardagen kleinkinderen. Ik ga echt geen Nee meer zeggen, maar vraag wel kleinere stukjes. Gemeen Uitroep

Succes allemaal, zet m op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 17:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster jij bakt veel ik kan goed koken maar bakken niet mijn ding .
Ook knap met je 68 kg stabiel te blijven .

Dymphie leuk om jouw kampeer gebeuren te lezen .
Wij kunnen niet weg mijn man heeft het druk daarom slaan we dit jaar de vakantie najaar over .

Vandaag halen we chinees ik neem daar niet erg veel van want ik zat weer iets onder de 64 kg.

Fijne zaterdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 aug 2021 9:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn wezen uiteten en vanmorgen best tevreden . Gelijk gebleven .

Straks naar ons petekind die vader is geworden van een zoon . Wel 40 min rijden . Bezoek is van 11 tot half 3 beetje vervelende tijd

De zoon gaat morgenavond weer weg .
Ook komen mijn nieuwe meubels .

Verder is een hele grote hulst bijna eruit .
De kluit nog niet ,de takken ga ik deze week met auto in 4x rijden naar de milieustraat brengen .

Laatst aangepast door Eliza60 op zo 29 aug 2021 8:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 6:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10