Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Josephine schreef:
Ik hoorde net, dat Lucinda Riley is overleden. Ach, heel triest 55 jaar.
Ik ben wel benieuwd hoever zij was met het verhaal over Pa Salt.

Ben me rot geschrokken zeg, wat vind ik dit erg, zo een jonge ambitieuze vrouw, ik was zo fan van haar en idd... wat is er gebeurd met Pa Salt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Oh, daar schrik ik van, zo jong nog............... Sip Ik raak altijd een beetje van streek als mensen die veel jonger zijn dan ik overlijden, alsof het zo niet hoort te gaan. Verward

Crebster, jij kunt voorlopig je lol op met al dat voetbal. Lachen Ik geef er niet veel om, mijn echtvriend kijkt wel en meestal zit ik dan achter de computer en hoor het allemaal aan. Lachen

Lisanne, neem nou maar de tijd om rustig te genezen, dat is toch ook belangrijk immers. Lach Ik weet wel, makkelijk praten als je zelf niet hoeft te zitten. Lekker lezen, mok thee onder handbereik, misschien in de tuin of op het balkon? En dan is het leven ook goed. Voor de pijn hebben ze pilletjes uitgevonden. Lachen

Shakena, lekker Vip huisje om bij te komen van die twee weken? Ik hoop dat jullie er van genieten dan. Lach Even achter die bestelling aanbellen misschien? Dan weet je waar je aan toe bent. Ik kan nooit tegen onzekerheid in zulke gevallen.

Zelf ben ik dus weer aan het werk, wat ik nu maar weer eens ga doen. Kan ik daarna nog even rustig eten. De tijd vliegt vannacht weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 0:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy,

We zitten nu al wken in de puinhoop

En hoe gek het ook gaat bij ons loopt het nooit normaal hahah.
Nu heeft manlief vakantie dus die zou maandag gaan beginnen.
Maar nu komt maandag als het goee de stukadoor. Dat moet ws ook 2 dagen drogen.
Dus manlief of obstinaat.
Kzeg kan je eerst ff ontgisten ban je werk en ga je met een leeghoofd beginnen aan de huiskamer.
Volgens mij is hij echt een autist hahah.
Dus eind juni begin juli gaan we ff lekker weg.
Stiekem hoop ik natuurlijk dat dan alles klaar is.
Uitlachen
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 8:24    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: dat was onverwacht dat je geopereerd kon worden. Goed dat je het gedaan hebt. Jammer dat het zo tegenvalt en het zo pijnlijk is. Sterkte en beterschap!

@crebster: wat n drama hè, net bij Denemarken-Finland. Gelukkig lijkt het goed af te lopen met Christian Eriksen. Ik zat met kippenvel op de bank....
Bedankt voor de tip van Petra. Heb je Outcry ook gezien? Docu over Greg Kelley. Over Amerikaanse football speler die ten onrechte veroordeeld was tot 25 jaar gevangenisstraf voor kindermisbruik. 5 delen, iedere dag een aflevering. Heel goed gemaakt. Ik ben nu bij deel 2.

@miep: van harte welkom weer! Gezellig. Een sprintje kan helpen stabiel te blijven. ja, we zijn een trouwe groep. Idd wel bijzonder.

@missy: welkom terug na je vakantie! En werkse weer.

Ik heb t sprintje gesloten. Als iemand er graag nog bij wil dan hoor ik t wel.

Ik heb over 2 weken vakantie. Wij gaan dagjes weg. Misschien doen we nog n golf clinic van 6 uur. Dat heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Voor 3 personen. Mijn zus (van wie ik t kado kreeg), mijn man en ik.

Fijne avond en fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 20:43    

Reageer met quote
Wat een leuk cadeau Annette, zoiets zou ik ook nog wel eens willen proberen, al lijkt het me een beetje een elitaire sport nog steeds....... Lachen

Shakena het zit je man niet mee dan. Lachen Ik zou blij zijn als ik hem was; eerst even een paar dagen tot rust komen. Maar mannen komen toch van een andere planeet he? Uitlachen

De weegschaal was ook weer lief voor me. Dus weer werken is misschien niet leuk, maar het helpt wel. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 0:50    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Annet@ Nou hè, was dat schrikken gisterenavond met de wedstrijd Denemarken - Finland. Ik was ook van slag hoor. Vreselijk. Wat een rollercoaster van emoties bij de mannen om Christian heen. Maar ook wel een mooi om te zien dat ie niet alleen voor zijn leven moest vechten. Gelukkig is ie nu stabiel en aanspreekbaar, maar triest dat die wedstrijd zo door moest gaan. De spelers van Denemarken, maar ook Finland waren totaal van slag. Maar gelukkig zijn de vooruitzichten beter voor Eriksen.
Zo zie je maar, het kan zomaar voorbij zijn. Dus moeten we het er maar van nemen in het leven.
Jij gaat een golf clinic doen, leuk zeg! Gaaf cadeau en nuttig ook, lekker bezig zijn met elkaar is toch iets om naar uit te kijken.

Missy@ Fijn dat het weer goed gaat met het gewicht. Tja... werken is toch een van die dingen waar je hard van afvalt i.c.m. goede voeding en veel water drinken.

Ben ook weer bezig met afvallen, moest weer ff streng optreden, want nu kwamen de kilo's er wel heel hard aan. Stom

Wens iedereen een fijne zondag en moedig ons Nederland maar eens goed aan. We gaan het beleven!

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Lucinda Riley en een vriend (41j) van een klant van mij deze week, ik ben er aardig stil van de laatste dagen…
Zet mij weer in de relativerende modus.

Wat heerlijk dat ik er ben, mag zijn, en ook nog eens gezond ben.

Hopelijk mag ik en mogen wij allemaal de dingen nog lang blijven doen die we graag willen doen. En natuurlijk met de mensen om ons heen die ons lief zijn.

Tot zover even mijn mijmeren, in de lappenmand maar met beiden benen op de grond gezet.

Kussen aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 22:27    

Reageer met quote
Lisanne, zo is het he, we moeten onze zegeningen tellen gewoon. Lach

Ik heb geen voetbal gekeken, onder de 1e helft ben ik nog even met de hond op pad gegaan, was lekker rustig buiten. Lachen En daarna naar het werk dus daar kwam ik aan toen het min of meer was afgelopen. Lachen Ik geef zoals jullie begrijpen, niet echt veel om voetbal. Lach

Crebster die kilo's vliegen eraan, maar dan weer eraf he, dat heb ik ook hoor. Rollende ogen Gelukkig zakt de weegschaal weer heel, heel langzaam een beetje. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 0:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5