Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Annet@ Ik weet dat jij dat voetval etc. ook zo leuk vindt. Heb al apps gedownload om alles bij de houden van het EK. Dat wordt voor mij weinig fietsen of wandelen, dan maar goed inplannen in de ochtenden. Ha ha ha...
Die nieuwe serie vind ik tegenvallen van Hus, ben er niet kapot van en dat Zweeds of Deens daar heb ik zo een moeite mee, of het moet wel heel spannend zijn. Ik kijk graag naar Detective Petra op de Belg, heel spannend en dat is een Italiaanse serie, zo leuk die taal. Dat doet me wat. Ook de Franse taal, daar ben ik gek op.

Shakena@ Lieverd toch, kijk naar de toekomst, je moet maar zo denken 'die paar weken in de rotzooi op een mensenleven is te overleven', toch? Niet in paniek raken hoor en gewoon ff naar buiten als je het niet meer ziet zitten. Al zit je maar ff in het zonnetje. Wens je heel veel sterkte met alles. Het is ook een beetje teveel voor je. Denk aan jezelf, maar zeer zeker ook aan het resultaat. De werkmannen/vrouwen doen hun best.

Lisanne@ Jeetje zeg, wat jammer dat de operatie zo tegenviel en gelijk alles regelen en uitstellen. Als ze je hadden kunnen opereren met een zogenaamde kijkoperatie, dan was het niet zo heel erg geweest. Dit doet idd pijn. Ik was 17 jaar toen ik aan de blindendarmontsteking werd geopereerd op de oude methode, wat een pijn zeg, maar...het komt goed. Fijn dat je kan terug kijken naar de fijne dagen met de camper van afgelopen week.
Ik denk aan je kanjer. Nu lekker boek lezen of zo. Heb genoeg e-books voor je. Geef het maar een seintje. (geldt voor allemaal) Sterkte lieverd.

Dymphy@ Jij hebt altijd goede raad, dat vind ik zo lief van je. Jij weet als geen ander hoe je soms in vervelende situaties moet handelen. Ik blijf je een fantastisch mens vinden. Doorzettertje.

Josephine@ Wentelteefjes, dat is me ook een tijd geleden zeg. Heerlijk, wij kregen dat ook wel eens als we tussendoor met de lunch thuis kwamen van school. Moeder maar bakken met al die kinderen, ha ha ha… we aten als wolven.

Miep@ Leuk dat je er weer bij bent. Dat sprintje doet wonderen. Je krijgt niet de tijd om teveel aan te komen, want dat moet je dan ook weer noteren en dat vinden we niet leuk die rode vakjes Mooie stok achter de deur ons sprintje en… zeer gezellig. Welkom.

Disco Deze week toch wat afgevallen, moet ook wel. Die rode vakjes betekenen niet veel goeds. Disco

Heb er vanaf zondag tot vandaag al 92 km opzitten. Wandelen en fietsen. Komt goed.
Nu heeft manlief weer rabarber meegenomen, zie ik, ha ha ha... dat ga ik nu ff klaar maken. het is er nog dus moet je ervan genieten. Zelfde recept, alleen wat minder suiker, het was lekker maar iets te zoet. Tja... dat ga je krijgen als je weinig of geen suiker meer eet.

Straks nog ff de keuken poetsen van de haven, dus ik ben vanmiddag weer onder de pannen. Dat wordt weer lachen! cheerleader

Wens iedereen heel veel geluk, sterkte en plezier, maak het maar gezellig en geniet vooral van het zonnetje.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 9:32    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel,
Morgen heb ik een rustig dagje, lekker alleen thuis.
Vrijdag word er gestuct.
En heeft man lief 3 wk vakantie.
Hij wil in 2 weken tijd.
Alles schilderen, sausen en laminaat liggen door het hele huis.
Pff dat gaat wat worden.

Die moet altijd mopperen tijdens het klussen. Rollende ogen

Dus ws ben ik niet zo veel online

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 17:42    

Reageer met quote
shakena schreef:
Dank je wel,
Morgen heb ik een rustig dagje, lekker alleen thuis.
Vrijdag word er gestuct.
En heeft man lief 3 wk vakantie.
Hij wil in 2 weken tijd.
Alles schilderen, sausen en laminaat liggen door het hele huis.
Pff dat gaat wat worden.

Die moet altijd mopperen tijdens het klussen. Rollende ogen

Dus ws ben ik niet zo veel online

Hallo Shakena, laat het nu maar allemaal gebeuren. Zorg lekker voor koffie en de inwendige mens en dan ga je er gauw vandoor, voordat ie gaat mopperen Grap Die weken zijn zo voorbij.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Jij hebt net zo n ambitieuze lieverd als ik: strak plannen met een ontzettend optimistisch tijdsplan. Pfoei!! De mijne doet/deed dat ook altijd. Op een gegeven moment trok ik aan de rem als ik hem niet bij kon houden. Tegenwoordig laat ik hem maar gaan en zeg hoogstens dat ik het een beetje ambitieus vind... ohhh ;

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 22:35    

Reageer met quote
[quote="Dymphie"]Jij hebt net zo n ambitieuze lieverd als ik: strak plannen met een ontzettend optimistisch tijdsplan. Pfoei!! De mijne doet/deed dat ook altijd. Op een gegeven moment trok ik aan de rem als ik hem niet bij kon houden. Tegenwoordig laat ik hem maar gaan en zeg hoogstens dat ik het een beetje ambitieus vind... ohhh ;[/quote

Haha ambitieus, ja daar zeg je wat ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jun 2021 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hoi allemaal, daar ben ik weer, terug van vakantie. Ik heb even snel bijgelezen hier.

Shakena wat een drukte bij jou! Als het allemaal af is woon je weer in een paleis joh. Volhouden dus maar. Mopperende klussers...... ik zie het voor me. Lachen Die van mij kan ik beter maar niet storen als hij ergens mee bezig is! Rollende ogen

Ik ben in de vakantie aardig stabiel gebleven, maar nu ik weer hier terug ben wil ik toch proberen nog wat eraf te krijgen hoor. Lach Dus ik ga weer flink aan de slag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 0:22    

Reageer met quote
Dank je wel,

Vandaag zou de stukadoor komen,
Helaas red hij het niet.
Als het goed is komt hij maandag.
Helaas moeten wij dus onze planning
aanpassen.
Manlief heeft vandaag z'n laatste werkdag, heeft dan 3 weken vakantie
Nou ja vakantie 2 wk verfen sauzen, behangen en laminaat leggen.
3 de week gaan we een midweek naar Huttenheugte we hebben een Vip huisje gehuurd.

Vandaag word de laminaat gebracht,
Luxaflex is al 15 werkdag geleden besteld maar hoor nog niets wanneer het geleverd word.
1, 2, 3, 4, 5,
Blijven tellen het komt goed

Uitlachen
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 6:55    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen,

Miep, welkom, gezellig dat je mee gaat doen!

Shakena, stiekem moet ik een beetje om jou gniffelen…ik begrijp en herken jouw gevoel zo erg. Je kunt er niets aan doen, natuurlijk wil je het ook graag want het word uiteindelijk mooi, maar tjee, wat een toestand hè!
Hou je taai, over een paar weken loop je te glimmen van trots.

Crebster en Annette, veel plezier met de voetballerijen de komende tijd. Het begint er in de straten alweer erg gezellig oranje, rood, wit, blauw uit te zien. Zelf ben ik geen grote fan maar het werkt wel aanstekelijk, haha!

Crebster, bedankt voor het aanbod e-books. Ik zelf heb ook een enorme voorraad, als ik die in mijn leven nog uitlees doe ik dat knap, hihi, terwijl ik toch een vreselijke boekenwurm ben.

Flying Missy, ik hoop dat je hebt genoten van je vakantie. Heerlijk dat je stabiel kunt blijven tijdens een vakantie, dat lukt mij nooit, met geen mogelijkheid! Petje af hoor.

Afijn, ik zit nog op non-actief, de napijn valt me tegen, ik kan niet op of neer. Wond ziet er netjes uit maar erg groot, pfff, dit had ik even allemaal niet verwacht. Manlief vind mij te ongeduldig maar hij heeft makkelijk praat…ik zit hier maar te zitten en word daar knap onrustig van.
Dus Shakena ik ga maar mee tellen tot 10
Rollende ogen

Lieve mensen, alvast een heerlijk weekend gewenst en doe wat je kunt met plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 8:11    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annette@ Nou, daar gaan we dan, vanavond begint de eerste wedstrijd Turkije-Italië. Ik denk dat Italië wint met 0-1. Meestal met deze EK wedstrijden wordt er nooit zoveel gescoord. Hoop het wel natuurlijk.

Lisanne@ Wat balen dat het zo tegenvalt, maar geduld joh... over een week zal je je stukken beter voelen. Vroeger lag je een week in het ziekenhuis met dit soort operaties en nu hoppa... naar huis! Laat je maar lekker verwennen, nu ben jij ff belangrijk.

Missy@ Fijn dat je weer 'in het land' bent en succes met afvallen. Ik doe met je mee, want het wordt echt te gek met mij. Samen zijn we sterk.

Nou mensen, vanavond de eerste wedstrijd voetbal, ik heb er zin in. Geen zoutjes of vreterijen, alleen koffie of thee, ha ha ha...Crebbie komt weer veel te veel aan de laatste dagen. Foei Uitroep

Groetjes een een fijn weekend allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik hoorde net, dat Lucinda Riley is overleden. Ach, heel triest 55 jaar.
Ik ben wel benieuwd hoever zij was met het verhaal over Pa Salt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jun 2021 18:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19