Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Oh Lisanne, wat rot! Daar hadden jullie dus niet op gerekend. Wat een nare verrassing. Hopelijk kun je het te betalen bedrag zo verdelen dat het behapbaar wordt. Door. Mijn hersenbloeding weet ik nu dat ik elk jaar eerst mijn hele eigen risico moet betalen. In stukjes, dat wel, maar het is en blijft gewoon erg vervelend en best veel geld.!
Kop op meissie! We kunnen het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 9:12    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Allemaal

Balen Lisanne. ja dan snap ik dat het even verkeerd gaat. Wij hebben dat ook hoor je betaal je scheel aan de Zorg verzekering en toch komt er dan nog andere rekeningen bij.
Vandaag een nieuwe dag nieuwe kansen.
@Annette wat heerlijk om je zus weer te zien. Vast houden en niet meer loslaten. Maak mooie herinneringen de tijd die zij bij jullie is.

@Crebster, wauw dat is goed nieuws
Fijn dat ze het geld terug storten.

Ik had gister een domper, wij konden vorig jaar niet naar Fred van Leer foor de Corona. Gisteravond een mail dat het weer verzet is tot juni 2022.
Vraag nu m'n geld maar terug. Pff
Ben deze week weer begonnen met sporten. Sodeknetters afzien.
Maar probeer vol te houden.
Alhoewel we wel volgende een paar dagen weg gaan.
Hotelletje geboekt in Arnhem.
Dat word niet sporten, maar we gaan wel veel lopen.
Die 74 kg wil ik niet meer zien, moet weer naar normaal gewicht.
Als ik jullie niet meer spreekt allemaal een heel fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Shake a, goed plan! Er is veel moois te zien in en rond Arnhem.
En... heb je je gezien dat je einddoel echt niet ver meer is?? Ff doorgaan op de gezonde weg@! Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 16:35    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Shake a, goed plan! Er is veel moois te zien in en rond Arnhem.
En... heb je je gezien dat je einddoel echt niet ver meer is?? Ff doorgaan op de gezonde weg@! Succes!!

Dank je wel Dymphie,
De laatste kg zijn het zwaarst.
En vooral omdat ik al een tijdje op m'n gewicht heeft gestaan.
Ach het komt goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo lieve kanjers.

Lisanne@ Wat een rot streek van die zorgverzekeraars, alsof we niet genoeg betalen. Het is niet anders, maar het is om je over op te vreten en omdat we aan de lijn zijn, doen we dat dan maar niet. Maak er maar een grapje van, anders worden we van die zure pruimen. Maar het moet niet gekker worden met die zorgverzekeraars. Heeft het nog de nodige resultaten opgeleverd die behandelingen voor je gezicht?
Nu weer sterk zijn, je laat je mooie lijf toch niet vergallen door die stress van die uitbuiters, toch? Kom op hoor, nu weer door. aai

Dymphie@ Onze positieve noot, je bent echt een heerlijk mens, fijn dat je in ons sprintje bent. Mooi geschreven: Elke dag kun je opnieuw beginnen.

Shakena@ Ik las in mijn google app dat die show niet door gaat, toevallig dat jij er naar toe zou gaan. ja joh, het is vreselijk deze tijd. Wel gaan, geld terug of doorboeken. Je wordt er gek van. Niets is meer zeker betreft uit gaan of vakantie.
Die kilo's gaan er heus wel af. Eerst nog maar genieten van je heerlijke uitje en genieten met je mannetje. Heerlijk toch. Je leeft nu hoor, dat lijnen doen we weer. Ik zit al bijna een jaar op mijn huidige gewicht. Die rottige 2 kilo willen er gewoon niet af. Tis toch wat. We houden vol en doen wat we kunnen. Wees lief voor jezelf en gun je lijfie plezier en wat rust. Lekker genieten in Arnhem en als het goed is krijg je nog mooi weer ook. Van harte gegund.

Annet@ We deden niet zo serieus met dat midgetgolfen, we deden maar wat zonder punten of zo. Wist niet eens dat je maar 6 x mocht proberen Lachen Daarom ook zo een gein, omdat het een los geslagen zooitje was toendertijd en zo melig. Zie je het voor je?
Nederland is zeker mooi. Wel zo veilig om in Nederland te verblijven. Er is zoveel moois te zien. Ben echt blij dat ik niet naar het buitenland ga. Lekker een dagje zo af en toe er tussen uit, met de auto of fiets. Moois zat te zien hier in de buurt van Brielle. Wil nog zo graag naar Den Haag, daar ben ik geboren en er heeeeeel lang niet geweest. Maar die drukte... ik wacht wel tot de schoolvakanties afgelopen zijn. Ben ook zo onzeker om in druktes te gaan vertoeven of ligt dat aan mij?

Disco Gelukkig ben ik een halve kilo afgevallen. Ik was zo pisnijdig op mezelf. De hele week netjes geweest en dat boekte resultaat. Of ik die 65 kilo haal... volgende sprintje? Ben al blij dat ik op het gewicht sta en gelijk ben gebleven. Moest er ff aan trekken, maar dan heb je ook wat. Nu doorpakken.
Morgen krijg ik mijn staafmixer met nog veel meer attributen erbij. Ga lekker gezond bakken, koken en begin met verse paprikasoep. Wordt vervolgd.

Ik moet ook zo lachen om die twee kilo's die we zijn afgevallen. Mooi toch? Hoe bedoel je stabiel? Ik vind het een compliment voor allemaal. We hadden ook met zijn allen 5 kilo erbij kunnen eten. Ben ik ff trots op mijn medesprinters.

Hou vol lieve mensen, we gaan er weer voor!

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 18:20    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Ik reageer (vh weekend) nog op jullie berichten maar wil wel alvast even laten weten dat ik snel (natuurlijk) weer n nieuw vervolgsprintje zal aanmaken. En ik hoop natuurlijk jullie allemaal weer te mogen begroeten! Behalve dan helaas Elisabeth Huil Huil Huil

@Elisabeth: bedankt voor je jarenlange fijne bijdragen aan dit sprintje en het gaat je goed!

Ik heb zojuist het nieuwe sprintje aangemaakt:

https://www.weegclub.nl/forum/stabilisatiesprintje-41-samen-gaan-wij-voor-stabiel-t57160.html

Fijne avond verder. En alvast n fijn weekend gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Oh die zorgkosten, het is gewoon te zot voor woorden dat je buiten je premie en je eigen risico ook nog eens van alles zelf moet betalen. Geschokt Geen wonder dat mensen hun behandelingen op de lange baan schuiven soms. En dat in een rijk land als NL. Ik word er ook boos van als ik het alleen maar lees! Heel heel boos

Ben in mijn weekje camping 1 ons aangekomen weer. Teveel lekkere vers gebakken broodjes vermoed ik.......... zo jammer dat brood zo aanzet bij mij. Sip Nu weer aan het werk, dan loop ik dat onsje er wel weer af.

Ik heb mij direct aangemeld voor het vervolgsprintje hoor. Want stabiel is mij niet goed genoeg. Ik wil stabiel maar wel onder de 65 kilo! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 1:17    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: ja, heel fijn dat mijn zus nu weer in NL woont. Succes met weer sporten. Veel plezier alvast een paar dagen in Arnhem.

@lisanne: echt balen voor jullie door de hoge rekening van de ziektekosten! Dan hoop je goed verzekerd te zijn.... Ik snap je vreetbui. Hoe ging t duiken? Was het gezellig?

@crebster: ik zie het voor me zoals jullie midgetgolfden. Ha ha. Veel gein dus. Grap

@missy: hoe was t weer op de camping? ja, wij beiden zijn echte schommelaars!

Ik had gisterenavond om 21.30 uur n tenniswedstrijd buiten. Gewonnen! Met 6-3 en 7-5. De 2e set stonden we met 4-1 achter maar we wonnen hem toch! En daarna, om 24.00 uur thuis, zonder directe aanleiding, kreeg ik n vreetbui..... Tja. De wegerd liet t meteen zien de volgende dag.... Maar goed. Ik herpak mij weer.

Morgen, als het door regen niet wordt afgelast, heb ik n jeu de boule toernooi.

Fijne zondag allemaal en hopelijk tot ziens in het nieuwe sprintje!

Groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 aug 2021 21:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 van 19