Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Yes, weekend, oh zo lekker met dit zomerse weer!
We zijn vroeg uit de veren want we gaan zometeen een duikje maken. De duikkoffers staan al gepakt ik heb er zin in. We doen dat ook gerust als het slecht weer is maar het is toch gezelliger als de zon schijnt. Koffie mee voor na afloop, koekje erbij smullen

Ik had tenslotte groen deze week dus een lekkernijtje kan wel lijden vind ik, haha!

Lieve mensen, ik wens jullie veel plezier en tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 6:20    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Moest weer ff goed bijlezen, want ik heb wat gespijbeld de laatste tijd.

Annet@ Leuk dat je zus weer in Nederland woont en lekker geluncht. Al moest daar een jaar overheen gaan, maar ja... dan heb je ook wat.

Dymphy@ Jullie zitten zeker toch wel lekker op de camping. Eindelijk schijnt de zon. Ik hoop dat je aan het genieten bent.

Elisabeth@ Kunnen we je echt niet overhalen om in ons sprintje te blijven. Je hoort er zo bij. Je bent zo lekker nuchter, dat is ook een verademing om te lezen.

FlyingMissy@ Geniet maar lekker hoor op je camping, groot gelijk. Je hebt het goed onder controle qua gewicht, dus kop op. Mooi stabiel gebleven.

Josephine@ Hoe gaat het met je? Lukt het allemaal een beetje en heb je nog plannen voor een vakantie of zo? Hou je goed, ik vergeet je niet.

Lisanne@ Heerlijk weertje om te duiken en ja... de zon is altijd erg welkom. Je wordt er zo vrolijk van. Wens je veel succes met duiken en doe voorzichtig. Dat koekje moet kunnen hoor na zoveel inspanning.

Madelief@ Hoe gaat het met je? Je blijft mooi stabiel. Ook al schrijf je niet in ons sprintje, wat ik best jammer vind, wil je toch laten weten dat ik trots op je bent. Succes met alles.

Shakena@ Leuk dat je zo voor de kleinkinderen zit te fröbelen. Dat is een geduld kwestie, helaas heb ik daarmee niet vooraan gestaan. Hoe reageerden de kleinkinderen op wat je gemaakt hebt? Jammer van die bbq, deze zomer is toch ff wat anders dan vorig jaar.

Sweetdreams@ Jeetje zeg, wat een dilemma met je moedertje en de kids. Doe wat je moet doen, je kinderen kunnen een voorbeeld er aannemen. Zoveel moederliefde... ik begrijp je helemaal. Wens jouw en je moeder ook heel veel sterkte toe, maar wees ook een beetje lief voor jezelf en blijf wel verstandig eten hoor. Anders word je zo slap. Denk aan je. aai

Tja... en nu Crebster... het ging ff niet zoals ik wilde de laatste tijd. Blijf gelukkig wel stabiel betreft gewicht, maar ook het eten moet beter. Ik eet de laatste tijd niet zo gezond, maar morgen ga ik weer aan de bak. Ga ook niet meer bakken voorlopig, want het wordt echt te gek. Zonde... ik had de suikers etc. zo mooi afgezworen. Mijn streefgewicht ga ik dus niet halen in dit sprintje, helaas. Maar ben tevreden. Ben bijna een jaar op dit gewicht.

Wens iedereen een fijn weekend en met de zon erbij wordt het zeker genieten.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat leuk Crebster, dat je iedereen zo' n lieve aandacht geeft.
Qua gewicht ben je dus wel mooi gelijk gebleven! Top!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Crebster,
Dit is ook voor mij nieuw hoor , had niet verwacht dat ik hier het geduld voor had.
Maar vind het wel leuk om te doen.
Kleinkids vonden het helemaal geweldig heeft een "ere" plaatsje in hun kamer.
Ben nu met een kerstman bezig
Daarna nog een foto van de 2 kleinkids en van Johan heb ik alvast een buddha met een vogel op zn schouder. gekregen

Dus ben nog wel even bezig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 10:16    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Wat leuk Crebster, dat je iedereen zo' n lieve aandacht geeft.
Qua gewicht ben je dus wel mooi gelijk gebleven! Top!!

Hier ben ik het helemaal mee eens!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 12:33    

Reageer met quote
Ik zit te wachten op een vriendin en haar man. We zouden gaan midgetgolfen maar ze wilden een half uur later gaan. Dus nu kan ik mooi hier even eerst lezen en dan schrijven.

@SweetDreams: Hoe gaat het nu met je moeder in het ZH. Je schreef dat je afgelopen maandag (9 aug) zou horen waar jullie aan toe zijn. Je moeder gaat nu voor je kinderen. Jammer dat je man je daarin niet steunt. Maar je bent hierin een voorbeeld voor je kinderen dus niet teveel van aantrekken. Sterkte. Voor jullie allemaal en ook voor je papa. Kussen aai

@missy: ja, wat betreft schommelen kunnen we elkaar de hand geven........ Dat blijft maar het geval......

@lisanne en @crebster: ja, het is echt genieten met mijn zus nu. Nu ze zoveel jaren (13) in het buitenland heeft gewoond.

@lisanne: je bent aan het aftellen tot jullie vakantie dus. Nu over 3 weken.......

@crebster: echt heel lief zoals jij voor iedereen een persoonlijk woord hebt. Wat betreft @elisabeth ben ik het helemaal met je eens. Fijn dat je al bijna een jaar op dit gewicht bent! Ik ben trots op je.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Shakena@ Wat ontzettend mooi zeg die Boeddha, wat een leuke hobby. Ook zo leuk hoe kleinkinderen kunnen reageren. Oma is het helemaal.

Dymphy@ Ik krijg er rode wangen van. Het is toch leuk om mensen in een sprintje te motiveren. Hou je goed hoor, lieverd.

Annet@ Jeetje zeg, 13 jaar je zus moeten missen. Jullie hebben nog een hoop in te halen. Heerlijk dat het nu kan.
Nu lekker midgetgolfen, kijken wie er wint. Ik krijg er altijd de slappe lach van als ik in tien beurten nog die bal niet in dat putje heb. Snap nooit waarom iedereen weg duikt als ik aan slag ben whoehahaha...

Heb goed nieuws... we krijgen ons geld terug van Corendon, want we zouden naar Turkije gaan einde van deze maand. Het was zo geregeld. Ik dacht: 'dat wordt nog wat', maar Nee hoor. Het is tenslotte 'oranje' gebied en ik zie het niet zitten om in de corona ellende te komen. Lekker genieten in ons mooie Holland.

Wens iedereen een hele fijne zonnige zondag toe.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 13:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Alékes Dames,

Zien jullie dat, wij doen de naam van ons sprintje wel eer aan: samen zijn wij 1 kg. afgevallen, haha! Hoe stabiel kunnen we zijn zo saampjes Lachen Lachen

Diamond Painting, ik vind het zo knap. Ik heb zelf ook een werkstuk liggen, ben nu na meer dan een half jaar op 1/4 van het hele project… ik krijg het gevoel niet te pakken, doe het af en toe omdat ik zoiets heb van het moet toch ooit af.
Helaas te weinig tijd en te weinig motivatie ervoor, dus petje af Shakena!

Ik schrok vanmorgen van de weegschaal; het weekend is weer véél te overdadig geweest vertelde hij mij. Klem op de bek nu; we hopen met de vakantie op ons gemak naar Zuid-Frankrijk te toeren, en tsja, dan zal het badpak mee gaan Schaam Schaam
Even nog de schouders eronder!

Afijn, fijne maandag allemaal en tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 6:53    

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Annet@ Jeetje zeg, 13 jaar je zus moeten missen. Jullie hebben nog een hoop in te halen. Heerlijk dat het nu kan.
Nu lekker midgetgolfen, kijken wie er wint. Ik krijg er altijd de slappe lach van als ik in tien beurten nog die bal niet in dat putje heb. Snap nooit waarom iedereen weg duikt als ik aan slag ben whoehahaha...

Heb goed nieuws... we krijgen ons geld terug van Corendon, want we zouden naar Turkije gaan einde van deze maand. Het was zo geregeld. Ik dacht: 'dat wordt nog wat', maar Nee hoor. Het is tenslotte 'oranje' gebied en ik zie het niet zitten om in de corona ellende te komen. Lekker genieten in ons mooie Holland.

Groetjes van Crebster.

ja, heel leuk dat mijn zus nu weer in NL is! Maar we belden wel iedere week minstens een uur met elkaar. Het midgetgolfen was heel leuk en het was ook heerlijk weer. Tot mijn verrassing had ik gewonnen (op 2 punten). Tien beurten is heel veel! Officieel krijg je 6 kansen (beurten) en dan noteer je 7 punten als hij er dan nog niet in zit. Maar ik snap wat je wilt zeggen Grap

Wat fijn dat jullie je geld hebben terug gekregen van Corendon! Nederland is ook prachtig. Wij hebben ook een huisje gehuurd in NL voor onze komende vakantie. In Zeijen (Drenthe). Vorig jaar in Wateren (Drenthe).

Fijne week verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 21:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Gister uit de bocht gevlogen, flinke eetbuien gehad. Ik was gefrustreerd omdat wij een gepeperde rekening kregen van de zorgverzekeraar: we betalen ons scheel aan premie elke maand en dan nóg moeten we een fiks bedrag bijleggen. Omdat ik geopereerd ben, allerlei kosten krijg je dan achteraf alsnog gepresenteerd.
Wij mankeren praktisch nooit wat dus dit was erg verrassend.
Gewoon nog buiten eigen risico om hè, medicatie, consultkosten, labarotoriumkosten, etc.
Ik houd erover op want ik word er weer boos om Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos

Afijn, we weten weer waarvoor we ons achterover werken, haha!
Gevolg was dus ‘s avonds van alles in de mond gestopt, zo slecht, nu maar hopen dat de wegert morgen een beetje medelijden met mij heeft…

Komt allemaal weer goed,
ik denk aan Dymphie’s woorden:
je kan elke dag opnieuw beginnen!

Fijne dag allemaal Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 7:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende
Pagina 18 van 19