Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou Flying Missy,
Ik stond ook van mij zelf versteld haha
M'n zus doet dit al een hele tijd ik had zoiets van nou geloof niet dat dit iets voor mij is, maar blijkbaar wel haha.
Heb er nu al een aantal pakketen van liggen hahah.
Vanmiddag een buurt BBQ
Dus duimen dat het droog blijft buienradar geeft de hele week al buien aan maar hier valt niets dus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 8:14    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi dames,

@crebster: fijn dat je zoveel baat hebt bij de gelsokken. Ik heb deze tip van de week doorgegeven aan een collega. Zij heeft last van hielspoor.
Dat wist ik niet dat bevroren cake ook snijdbaar is. Ik weet van mijn moeder dat het goed is om de eieren eerst apart te mixen/op te kloppen. Dan wordt het extra luchtig. Maar je stelt de volgende baksessies dus even uit.

@lisanne: bedankt voor je vertrouwen en aanmoedigingen m.b.t. mijn gewicht. Zie onderaan.

@shakena: fijn dat je niet aankomt ook al gaat het qua gewicht niet echt goed. Hoe ging het weer sporten?
Diamant painting ken ik niet. Maar leuk dat je dat doet voor je kleinkinderen. Wat een guitig en leuk jochie is je kleinzoon op de foto!

@missy: fijn dat je gewicht weer gezakt is. Succes met onder de 65 komen. Daar ben je bijna met 65,1 kg.

@shakena: veel plezier met de buurt BBQ. Duimen dat het droog blijft. Hier valt het ook tot nu toe mee met de regen. Ik hoop ook dat het voorlopig droog blijft want ik ga zo lunchen met mijn zus. Mijn man hoopt op regen i.v.m. zijn moestuin.

Met mijn gewicht ging het afgelopen week goed. Ik woog namelijk vorige week zaterdag maar liefst 91,8 kg. Schaam Schaam Verward Vanaf zondag houd ik weer calorieën bij. Met als (tijdelijk) resultaat dat ik gisteren tot mijn verrassing 88,7 kg woog. Vanmorgen weer 90,2 maar ik noteer altijd het laagste gewicht van de week.

Straks ga ik dus lunchen met mijn zus (nog voor haar 50e verjaardag vorig jaar september). We zouden toen naar haar land Suriname gaan (waar zij 13 jaar heeft gewoond) om het met haar te vieren maar corona gooide toen helaas roet in het eten. We konden toen niet gaan. Nu is ze definitief terug in Nederland.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 11:14    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal,
Weer even geleden dat ik hier ben geweest om jullie avonturen te lezen.
@ Dymphie: weinig tijd dat ken ik. Ik zet dagelijks in mijn agenda dat ik de weegclub even moet bijlezen maar toch stel ik het telkens uit…
@ Elisabeth: super dat jouw levensstijl veranderd is, wou dat ik dat ook kon zeggen, maar het blijven hier ups-and-downs.
@ Lisanne: super dat je bent kunnen stoppen met roken en goedgekeurd voor het duiken. Veel wandelplezier.
@Crebster: bakken en daardoor veel suiker binnen krijgen, dat ken ik jammer genoeg ook. Ik bak ook heel graag (gewone oven), maar de kilo’s blijven er dan ook aan plakken als ik teveel eet… Vandaar bak ik ook enkel als ik, mijn man of één van mijn kinderen jarig is een taart.
@ Shakena: wauw leuke diamond painting! Ik heb er geen geduld voor.
@ Flying Missy: volhouden, je kan het!
@ Annette: wat goed dat je de calorieën bij houdt,! Hopelijk is de lunch leuk geweest.

Ikzelf heb twee weken achter elkaar gebarbecued, maar ik heb geprobeerd om het vlees beperkt te houden en dat is redelijk gelukt.
Momenteel ben ik afgevallen, dit komt omdat mijn mama sedert afgelopen woensdag in het ziekenhuis ligt en ik eigenlijk geen honger heb. Ik eet omdat het moet. Ook het snoepen is heel erg verminderd, hopelijk kan ik het nu ook volhouden.
De dokters in het ziekenhuis zouden dit weekend overleggen en maandag zouden we weten waar we aan toe zijn. We kunnen enkel duimen en afwachten. We mogen dagelijks met twee personen een uurtje bij haar. Ik en mijn broer wisselen ons dan ook af om samen met mijn papa te gaan. We moeten heen en terug bijna 3 uur rijden om 1 uurtje bij haar te zijn, maar dat hebben we voor haar over. Al vind mijn man dat ik mijn kinderen momenteel hierdoor in de steek laat… Dus emotioneel gaat het momenteel niet goed met mij.
Nog een fijne zondag voor iedereen gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 21:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sweet dreams, je kunt jezelf niet in stukjes hakken en je kinderen moeten dat ook (leren) begrijpen. Dus niet teveel van aantrekken. Wat belangrijk is (nu je moedertje) komt eerst en de rest dan weer later. Sterkte hoor!

Shakena was het nog droog met de BBQ? Ik eet helemaal geen vlees meer, maar er is ook genoeg zonder vlees wat op de BBQ kan he. Tegenwoordig heel veel keuze gelukkig. Lachen Want BBQ is ook gewoon gezellig om te doen. Lach

Annette ik blijf zo schommelen en zo te lezen heb jij dat ook. Vandaag was ik weer ruim een pond omhoog. Verward Vaak is dat gewoon vocht, maar de weegschaal ziet het verschil niet jammer genoeg. Lachen

Het is op het werk nogal druk, dus houd ik het voor vannacht voor gezien. Anders heb ik geen tijd meer over om straks even wat te eten.

Fijne zondag allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2021 2:04    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Flying missy,
Tijdens opzetten ging het goed.
En we dachten de wolk overdreef dus je snapt het we kregen flinke buien.
Tot 9 uur en daarna kregen we af en toe een buitje. Gelukkig hadden we een tent en plastic zeilen opgehangen.
Was toch wel knus zo,n 24 man en 4 kids onder het zeil haha.
Hoop dat de Corona ons voorbij gaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2021 8:08    

Reageer met quote
Jammer Shakena, maar zo'n dag laat toch leuke herinneringen na, ook al viel die letterlijk in het water. Lachen

ja corona, daar zijn we nog niet klaar mee met zijn allen he. Rollende ogen

Ik heb een (vr)eet aanval gehad. Een hele reep chocolade gegeten en nog een klein zakje zoutjes. Schaam Schaam En na het slapen bleek dat ik gewoon een paar ons was afgevallen.......... rarara hoe kan dat nou he? Soms snap ik er helemaal niks meer van. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 0:34    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hee allemaal,

SweetDreams, sterkte Meis!

Shakena, dat zal wel leutig zijn geweest met z’n allen onder zeil, haha! Klinkt gezellig.

Annette, heerlijk om met je zus te kunnen lunchen als ze zoveel jaren zo ver weg heeft gewoont. Dat is genieten nu voortaan…

FlyingMissy, yep, ons lichaam maakt het vaak niet makkelijk om te begrijpen… naja, een paar ons eraf is nu eenmaal eraf, wat er ook aan vooraf is gegaan!

Zjo, lieve meiden, de week mag weer van start.
Maak er wat moois van en succes met de kilootjesstrijd
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 6:18    

Reageer met quote
Lisanne, voor mij zit de (werk)week er nu juist weer op. Ben aan het laatste nachtje bezig.

Blijkbaar had ik een verlate reactie op die eetbui. Want nu weer wat zwaarder. Straf komt na de zonde he? Lachen Ik heb gewoon de draad weer opgepakt dan komt het wel weer goed. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 0:17    

Reageer met quote
Zit weer op de camping. Morgen drukke dag dus ik denk dat ik vrijdag of anders zaterdag wel weer voorbij kom.
Gewicht was hetzelfde dus ik ben toch nog aardig wat vocht kwijtgeraakt, maar nog niet onder de 65 dus dooorgaaaaan maar weer. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Flying Missy, lekker nu op de camping; eindelijk zomerse temperaturen. Gezellig op je stekkie!

Hier gaat het zijn gangetje, ben aan het aftellen voordat wij voor 3 weekjes op vakantie gaan. Nog 3 1/2 week werken en dan zalig relaxen…
Ik denk dat ik morgen een groen hokje scoor, in ieder geval niet rood. Ik zou zo graag nog een paar kilootjes kwijt maar ik denk dat ik gewoon tevreden moet zijn. Het frustreerd alleen maar, en goed is goed!

Zjo, meiden, geniet van het mooie weer: we verdienen het Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 6:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 17 van 19