Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi ladies,

Leuk om weer te lezen hier.

@cebster: heb je je gelsokken al binnen? Ik hoop dat het helpt voor je blaren en voor de bult op je hiel. Misschien kan je ook nog proberen wat @missy schreef van nat je schoenen aantrekken.
Jij bent echt een Olympische Spelen fan. Leuk hoor! Wat ONTZETTEND jammer hè dat de NL voetbal dames eruit liggen hè?!!! Zo zonde van die gemiste penalty van Lieke Martens! Ze waren echt beter in de verlenging! Maar helaas. Mijn man zet vaak de wedstrijden op. Leuk. Zoals nu dames hockey NLD Duitsland. En ik kijk dan graag mee!
Dus je citroencake was heel goed gelukt (met je zus meekijkend op de schouder). En eindelijk na 9 jaar heb je je hete luchtoven gebruikt! Grap Grap Vries je de plakjes in in plastic folie? Wij hebben een gasoven. Dat is zeker wat anders dan een hete lucht oven?
Wat goed dat je je kinderen de waarde van geld hebt bijgebracht!
Leuk dat jij en je man zoveel goede herinneringen hebben aan de tijd dat je koffiedame was bij hem op de bouw.

@missy: dank voor je verhaal over je werk! N.a.v. een vraag van @crebster. Heel leuk om te lezen. Wat een lange tijd dat je volgende maand je 40--jarig jubileum hebt! Lekker ook zoals je het kan doen: 5 dagen werken, 2 verlofdagen en 7 dagen af. Idd wel zwaar werk om in je eentje nachtdiensten te draaien voor 40 cliënten. Petje af! Nu dus nog 8,5 maand tot je pensioen. Nou, vervelen zal je je niet. Met je muziek en je honden.

@lisanne: Succes met het hoogseizoen en de drukte op de camping!
Ik wens je een gezellige high tea met het stelletje meiden van de duikclub. Als een soort baby shower voor een van hen. Leuk dat je meegaat voor de gezelligheid. Hoe was het?
Je had je (hogere) gewicht een dag te vroeg door gegeven. Nou, dan valt het de volgende x weer mee, toch!?

@dymphie: het is altijd leuk als je hier weer langskomt hoor!
Veel plezier in jullie caravan in de grote tuin/boomgaard van jullie jongste zoon. Fijn dat jullie zo op hun huis en kleinvee kunnen passen.

@shakena: sterkte.

Wij zijn afgelopen donderdag heerlijk uit eten geweest bij een Indiaas-Nepalees restaurant. Met mijn man, moeder en zus. Helaas gaat het met mijn gewicht niet goed. Ik neem mij steeds voor: vanaf NU ga ik er weer goed om denken. Dat denk ik ook vandaag weer. En ik ga het ook doen. Maar feitelijk ben ik toch nadat ik weer 5 kg kwijt was vorig jaar, sinds half december 2020 steeds weer zwaarder geworden. En zitten die 5 kg er nu helaas weer aan....

Ik wens iedereen een goed weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Halékes mensen van het goede leven!

Annette, de babyshower was erg gezellig; zet 5 vrouwen bij elkaar, 1 net bevallen, 1 hoogzwanger, 2 in de overgang…de hormonen vlogen in het rond en zorgde voor veel geklets, geklaag en gelach.
Mmmm, Indiaas-Nepalees, nog nooit gegeten. Maar als jij zegt dat het heerlijk is geloof ik dat gelijk, leuk om dat zo samen met man, moeder en zus te kunnen doen!
Komt goed hoor met je gewicht, je weet uit het verleden dat je het kunt, nu alleen nog de juiste start weer maken.
Lukt jou wel!

Crebster, leuk hee die bakhobby van je.
Ik kan je er geen tips over geven, ik ben wel van het uitgebreid koken/bakken/braden, hapjes maken, etc.etc. maar niet van zoete baksels. Gewoonweg omdat wij geen zoetekauwen zijn.
Succes!

Flying Missy, leuk om eens te lezen wat nu precies jouw werk inhoud. Petje af! Nu lekker uitlopen naar je pensioen, mooi vooruitzicht hoor!

Ik moet even flink aan de gang; ik schrok van mijn gewicht vanmorgen. Ik ben ook flink opgeblazen dus weet dat het veelal vocht is, maar het was ook weer een bourgondisch weekendje hier. Dus nu weer de doordeweekse pas op de plaats en dan hopelijk vrijdag weer op het stabiele gewicht.

Fijn begin van de week dames,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2021 6:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Betreft die gelsokken, het is dè uitvinding van de maand en raad iedereen aan die last heeft van blaren, hielspoor, botgroei op hielen of gewoon zere hielen, zeker in nieuwe (sport)schoenen.
Te koop bij bol.com. voor ongeveer € 3,40. Maak gelijk reclame. Lachen

Echt... had ik dit maar eerder geweten. Dan had me dat een hoop ellende bespaard gebleven en veel vaker kunnen wandelen en niet elke keer mijn schoenen hoeven te ruilen. Moest alleen wel talkpoeder kopen, want je kunt de gelsokken uitwassen, maar dat ging me toch aan elkaar plakken toen ik ze ging drogen, ha ha ha... die poeder werkt perfect.

Echt fan van de Olympische Spelen is een groot woord hoor, maar over het algemeen ben ik dol op vele sporten.
Zeker jammer dat de Ned. dames van het voetbal uit moesten komen tegen de VS. Dat had een finale moeten zijn, maar goed... ze zijn toch een stap verder gekomen en gelijk gespeeld. Die penalty's ach... dat is ook een vak apart, de meiden waren moe en hadden het goed gedaan. Het is ook giga warm in Tokio.
Dat schoonspringen vind ik ook prachtig en straks synchroon zwemmen met die tweeling. Jammer dat niet alles wordt uitgezonden.
Moest ook zo lachen om die Nederlandse vent van judo, die was binnen 28 seconde gevloerd, weg droom... ahhhh, echt zielig en het was nog zijn laatste wedstrijd, omdat ie gaat stoppen.
Maar goed... sport is grillig, wedstrijden met druk erop is echt lastig, daar moet je sterk in zijn om daarmee om te gaan en dan die 'corona ellende' erom heen. Vergis je niet in wat een stress dat oplevert voor de Olympiërs.

De cake van afgelopen vrijdag was niet echt goed hoor. Volgende week beter.
Een heteluchtoven is echt anders dan een elektrische oven of gasoven. De temperatuur moet je sowieso lager zetten, maar de vraag en de kunst is... hoeveel precies lager. Dat moet ik dus nog uitvinden en dat ga ik doen ook. Poging 3 de basiscake zit eraan te komen.

Ik verpak de hele cake, als ie gebakken is en afgekoeld, in plasticfolie en doe het in de vriezer. Als de cake hard gevroren is, dan is de cake nog steeds snijdbaar, snij ik er plakjes van en doe het per twee plakjes in boterhamzakjes in de vriezer. Dan eet je er niet te vaak van. Gaat prima zo en... de cake is snel ontdooid. Dat is dan wel weer een nadeel, whoehahaha...
Af en toe komt er wel eens iemand aanwaaien onaangekondigd en dan heb je nooit wat in huis, ik niet althans, dit is een uitkomst. Het kan weken in de vriezer, het blijft goed. Helaas blijft het dus niet weken liggen....Ik val van me stoel van het lachen!

Lisanne@ Weet je wat het is met dat bakken, ik heb de tijd er voor en mijn man en ik zijn gek op die zoete baksels. Zo spannend ook om het allemaal uit te moeten vinden. Wel leuk dat je het bakken uitgebreid doet. Gezellig toch... en dan die man aan tafel die likkebaardend zit te wachten op wat ie voorgeschoteld krijgt, whoehahahaha... Bij gaat er nog wel eens wat mis, hihi... manlief maar wachten Grap

Wat het afvallen betreft, dat vocht vast houden is lastig, maar met de zomermaanden heeft (bijna) iedereen er last van. Je werkt hard, dus ik weet bijna zeker dat je af gaat vallen. Kan toch niet anders met al wat jij doet?

Wens iedereen een fijne nieuwe week toe en veel plezier.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2021 14:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster schreef:

Lisanne@ Weet je wat het is met dat bakken, ik heb de tijd er voor en mijn man en ik zijn gek op die zoete baksels. Zo spannend ook om het allemaal uit te moeten vinden. Wel leuk dat je het bakken uitgebreid doet. Gezellig toch... en dan die man aan tafel die likkebaardend zit te wachten op wat ie voorgeschoteld krijgt, whoehahahaha... Bij gaat er nog wel eens wat mis, hihi... manlief maar wachten Grap
.

Haha, mijn manneke wacht niet al te lang, als hij het te gortig vind worden bemoeid hij zich er (een beetje) mee. Hij is namelijk kok: hij is dus elke dag aan het koken voor zijn werk, vandaar dat ik thuis meestal het creatieve keukenprinsesje uithang. Wel handig; kan hem altijd om raad vragen Lachen

Jongens, ik ben benieuwd: vanavond hebben wij onze jaarlijkse duikkeuring! Vorig jaar kreeg ik het advies mee om te stoppen met de e-sigaret; mijn uitgeademde lucht zat op 70% (dat is nét aan, onder de 70 % word ik afgekeurd en doorgestuurd naar een longarts)
Ik ben al sinds september vorig jaar gestopt met die troep dus ik hoop dat dat zijn vruchten afwerpt vanavond.
Wel is mij verteld door de duikarts dat het stoppen geen garantie bied, dus duimen maar dat ik de longtest vanavond met succes doorsta.

Voor nu gaan we weer lekker “hobby-en” ik heb een extra klant vanmiddag dus even de handen laten wapperen, haha!

Ik wens jullie weer een beste dag, geniet en geniet, het kost je niets extra’s…

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 6:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yeah, ik ben door naar de volgende ronde; weer een jaartje goedgekeurd om te duiken.
Mijn ingeademde lucht was een stuk verbeterd, mijn uitgeademde lucht minimaal verbeterd maar niet verslechterd. Die uitgeademde lucht, daar zit ‘t ‘m juist in: alle lucht die in de longen blijft met een opstijging is gevaarlijk…
Maar afijn, ik ben gezond, erg opgelucht!

Groetjes van een blije Gup

Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2021 6:59    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: fijn dat je weer n jaartje bent goedgekeurd om te duiken! Gefeliciteerd!

Fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2021 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen golden girls,

Lisanne@ Wat ontzettend fijn dat je weer bent goedgekeurd. Dat is heel wat waard. Mooi dat die jaarlijkse keuringen er zijn en gelukkig ben je van die troep van. Je zult zelf ook wel merken dat je je beter van voelt nu je niet meer rookt. Respect hoor. Succes met duiken, maar blijf opletten hoor.

Zoals jullie hebben gemerkt ben ik de laatste weken lekker mijn gang gegaan. Had zo zin in te bakken en feest te vieren, maar... het wordt 'm niet. Eergister hadden we een vakantiedag. Veel gefietst, maar ook teveel buiten de deur gegeten. Het was heerlijk.
Ben nu natuurlijk weer aangekomen en gelukkig weet ik waarvan. Ik was al gewaarschuwd met dat bakken. Lachen
Cake en koek gaat niet samen met afvallen, we kunnen er ook niet van afblijven, ook al ligt de cake in de vriezer.
Dus stel ik de volgende baksessies voorlopig uit. Mijn zus zal wel denken... maar die ongezonde zooi moet ik voorlopig ff niet. Je wilt ook steeds meer van die suikers. Ik was er net zo lekker van af. Dus we gaan weer aan de slag en daarmee klaar.

Wens iedereen een fijne dag toe met hopelijk toch wat zon vandaag, hier is het heerlijk, zonnig maar ook ietsje bewolkt.

Groetjes van Crebster en deze week sterk zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 aug 2021 8:19    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen,
Hier gaat het kwa gewicht niet echt geweldig maar ik kom ook niet aan.
Probeer er geen probleem van te maken. Vandaag sinds een tijdje eindelijk weer gesport.
Heb met diamant painting een spiderman gemaakt voor m'n kleinzoon.
Heb het ingelijst en ingepakt als een cadeautje als je dat gezichtje zag.
Fantastisch.
Nu met een eenhoorn bezig voor onze kleindochter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 aug 2021 9:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wij zijn er weer even vandoor komend weekend: heerlijk weg met de camper, wandelen op de Betuwe.
Camper staat al startklaar, als we vanmiddag klaar zijn met werken kan de lol beginnen.

Heul veul plezier allemaal dit weekend, lekker lachen en genieten hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2021 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sorry voor de afwezigheid. Camping he? Lachen

Wat een leuke hobby Shakena. Ik kan me voorstellen dat je kleinzoon er blij mee was. Erg blij Moet je aardig wat geduld voor hebben denk ik? Niets voor mij dus. Lachen Ik ben van het rennen/vliegen en doen! Knap als je dat wel kunt.

Crebster, ik zou de temperatuur hetzelfde houden. Vanwege het rijzen van de cake. En dan desnoods als je denkt dat het te hard gaat wat korter, of op het einde de temperatuur wat lager misschien. Ik heb geen hetelucht oven dus precies weet ik het ook niet. Lach
Als ik cake maak dan smelt ik de boter au-bain-marie en doe de rest er dan bij en klop het heel luchtig en vrij lang. Extra ingrediënten losjes doorspatelen, dan niet teveel roeren meer, dan sla je de lucht er weer uit immers. Lach Zeven van meel is voor evt. klontjes (en vroeger om de beestjes eruit te krijgen Lachen ).
Ik krijg gewoon weer zin om ook weer eens iets te bakken! Doe het maar zo heel af en toe. Lach Beter voor mijn lijn ook. Uitlachen

De tip van de gelsokken ga ik onthouden. Ik kan slecht op schoenen met hogere achterkant lopen (niet mijn wandelschoenen gelukkig) dan krijg ik ook snel blaren. Daarom kies ik altijd voor lagere schoenen, daar let ik echt op bij aanschaf. Maar soms is het achteraf toch net te hoog. Dus dan zouden die gelsokken misschien ook wel iets voor mij zijn. En voor de prijs hoef je het niet te laten he. Lachen

Lisanne, je hebt weer energie voor 10 zo te lezen. ja druk op de camping dat zal best. Lachen

Mijn gewicht is weer gezakt, maar ik moet nog onder de 65 van mezelf dus nog even volhouden maar. Ik loop elke dag een extra Ommetje, met de app. En hoop dat dat ook helpt. In elk geval is het lekker ontspannen zo. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 2:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19