Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Shakena wat een pech nou weer. Hopelijk herstel je goed en snel!

Annette valt altijd tegen extra werken........... ik begin er niet meer aan. Minder wel, meer niet. Lachen

Lisanne, klinkt heel gezellig. Ik mis mijn vrienden wel eens, maar niemand durft nog wat ondanks corona vaccinatie. Het gaat nu weer de verkeerde kant op immers............ Sip

Morgen zou het nog een mooie warme dag worden, wij blijven dus een dagje langer op de camping. Gaan morgenavond naar huis nu. Donderdag weer werken. Bah. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Tsja Flying Missy, de plicht roept straks weer, maar nu nog lekker een dag genieten hoor. Heerlijk hè dit zonnige weer; zo is het tenminste zomer Erg blij

Gisteravond met mijn vriendin gewandeld, we zijn de Loonse en Drunense duinen in gegaan (onze achtertuin). Het was er natuurlijk erg druk, veel vakantiegangers al.
Uiteindelijk vreselijk zitten zondigen samen: op het terras een dame blanche gesnoept…
We hebben plechtig afgesproken hier geen gewoonte van te maken, maar oh, wat een heerlijkheid was dat!

Vandaag maar even extra hard aan het werk, dan heeft die dame blanche geen kans aan mijn billen te blijven plakken (hoop ik).

Lieve mensen, koester jezelf in het zonnetje, het schijnt speciaal voor ons Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 7:08    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik merk dat ik gewoon steeds minder te melden heb.
Ben al zolang stabiel.
Geen strijd met voeding, kies voor gezond, plantaardig, kleine porties en dat is inmiddels zo verankerd in mijn leven dat het geen aandacht meer nodig heeft.
Maak nog wel netjes dit sprintje af hoor Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo dametjes,

Elisabeth@ Jammer dat dit je laatste sprintje is, maar ik kan het wel begrijpen. Succes in ieder geval met alles wat je gaat doen.

Lisanne@ Het is nu stukken beter werken met deze temperaturen, lijkt me ook veel gezelliger ook. Iedereen blij als alles weer schoon en fris is. En dan ook nog wandelen, heerlijk hoor.

Annet@ Wat ben je toch een sportief vrouwke, leuk dat je zo geniet van het tennissen, zelf als je kijkt. Jammer dat je extra moest werken, kan je nagaan hoe belangrijk je bent Lachen

Flying Missy@ Lekker blijven bewegen hoor, dat is goed voor de mens. Wanneer kan je met pensioen?

Shakena@ Fijn dat je weer beter zicht hebt, straks als je andere oog ook is gedaan, gaat er een wereld open voor je. Succes met alles.

Nou mensen, wat een zalig weertje weer, dus wilde ik vanavond lekker gaan wandelen, blaren moeten nu wel eens over zijn... weer giga blaren. Heb nieuwe wandelschoenen, maar Nee hoor. Wat een harde binnenkant. Dus we gaan weer op pad, weg met deze rot schoenen, ha ha ha...Heb wel doorgezet en op mijn sokken verder gegaan. Kwam niet verder dan 5 km. Wat een dieptepunt Grap

Wel 1 ons afgevallen Disco... moet niet gekker worden. Blijf lekker stabiel, maar wil toch echt afvallen nu. We blijven er voor vechten.

Wens iedereen alvast een fijn weekend en lekker de zon in.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 19:25    

Reageer met quote
Crebster je kunt beter 1 ons afvallen dan ruim een kilo aankomen (zoals bij mij het geval is) he. Lachen

Elisabeth jammer dat je er mee wilt stoppen. Sip Ik ga je missen hoor. Je no-nonsense opmerkingen hebben mij meer dan eens uit het dieetdal getrokken moet je weten.

Je hoeft tenslotte ook niet dagelijks hier iets te schrijven he. Dat doe ik ook niet elke dag. Lach

Weer aan het werk hier. Hoop dat het helpt het vocht uit mijn benen te krijgen en de weegschaal dus weer omlaag. Voorlopig was ik weer flink omhoog geschoten. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 2:38    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Gewicht prima hier:
stabiel maar die ene kilo eraf zou wel leutig zijn eigenlijk…

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 6:37    

Reageer met quote
Ik ben alweer aan het uitplassen gelukkig. Morgen uur van de waarheid........ w.s. nog wel rood, maar niet meer zo erg rood. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 0:06    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Elisabeth: ik hoop dat je bij het sprintje blijft maar snap ook dat je het niet nodig hebt. Je rake opmerkingen waardeer ik (en Missy ook) altijd zeer! Wel ontzettend fijn dat je nieuwe levenswijze wat betreft voeding zo verankerd is in je leven dat het geen aandacht meer nodig heeft. Dat is ons streven ook op den duur. Ieg leuk dat je dit sprintje nog bij ons blijft! Ik schrijf zelf in principe 1 x per week. Maar minder mag ook hoor! Dat doen veel anderen ook. Dus daardoor moet je niet laten weerhouden, hoor!

@Lisanne: fijn dat je zo genoten hebt van je Dame Blanche. Ik moet altijd lachen om je opmerkingen. Nu ook weer: dat het niet aan je billen blijft plakken Grap

@Missy: misschien valt je gewicht morgen mee! Ik hoop het voor je. Het was nodig dat ik extra werkte want anders was er geen casemanager aanwezig. Maar daardoor had ik gisteren heerlijk vrij! Ik heb toen lekker 2 uur getennist.

@Crebster: wat jammer dat je steeds blaren krijgt in je nieuwe wandelschoenen! ja, ik kijk ook graag tennis. Net naar mijn zus gekeken en daardoor kon ik ik Kiki niet zien. Alleen de laatste 3 punten. Je moet af en toe een keuze maken hè?! Volg of ga je de Olympische Spelen volgen? Wij zagen vanmorgen per ongeluk de finale van Handboogschieten waar NL zilver haalde. Omdat mijn man wielrennen wilde zien. Dat zonden ze tegelijk uit. En net hebben we de NL dames voetbal gekeken. Nu staat de tv uit. Nadat we de samenvatting van NL hockey hebben gezien.

@missy: hoe lang ga jij nog werken? En hoeveel uur werk jij?

Ik overweeg met Senioren Verlof te gaan. Bij ons heet dat de PAS regeling. Dan betaal je voor 5,7 uur vrij in de week. Het bleek helemaal niet zo duur te zijn. Mogelijk gaan ze het afschaffen en dat risico wil ik niet lopen. Wij werken 9 uur per dag (maal 4 dagen is fulltime) dus dan wil ik 1 vrijdag in de 2 weken lekker vrij nemen. Ik wil er dan per 1-1-2022 mee beginnen. Volgende week ga ik het aanvragen denk ik. Momenteel werken we nog 1 dag per week thuis (en heb ik niet zo'n behoefte aan PAS) maar of dat zo blijft weten we ook niet.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 15:05    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Halootjes,

Hier lukt het nog met mn oog.
Voel hem zitten. Ook of er zand in zit en je mag niet poetsen pff.
Ziet nog steeds een waas.
Ene dag meer last dan de andere,
Mag ook niet sporten heb hier toch echt het geduld niet voor, en dan moet m'n andere oog ook nog hahah
Vande week had ik weer iets raars il ging een stukje lopen deed m'n rechter been niet mee leek wel bas de klap.
De volgende dag onwijze spierpijn in dat been. En nu gaat het weer goed.
Echt achterlijk gewoon.
Of het nog een aanval was van poly neuropathie of van m'n fybromyalgie
Kan het allemaal niet meer volgen.
IK WORD ECHT OUD

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 15:47    

Reageer met quote
Shakena we hopen maar dat we oud worden he? Iedereen wil het worden, maar haast niemand wil het zijn. Ik val van me stoel van het lachen!

Lief dat jullie het vragen, ik moet nog tot half april van aankomend jaar. Dat is al 'in zicht' he. Lach Maar soms denk ik; ik ga niet meer. Maar ja dat rot geld he. En je weet niet wat de pensioenen doen in de toekomst. Mijn echtvriend heeft geen pensioen, nou ja een soort fooitje krijgt hij bovenop Drees. Uitlachen Dus moet ik wel volhouden. Want ik wil straks zo door kunnen leven als ik nu doe immers.
Ik werk wel al korter ook hoor Annette; ipv 7 op en 7 af zoals ik tot voor kort deed werk ik nu 5 op, 2 vakantie dagen en 7 af. Dus ben ik tussendoor telkens 9 dagen vrij. Dat is beter vol te houden gewoon. Erg blij Ik moet ook niet zeuren, er zijn mensen die geen baan (meer) hebben he. Jeuk

Crebster, wat vervelend van je wandelschoenen, zijn ze van leer? Dan wil het nog wel eens helpen om ze van binnen nat te maken (geeft wel vaak kringen in het leer dan) en dan nat aan te doen, gaan ze beter naar je voeten staan. En anders misschien naar een schoenmaker brengen en op de leest laten zetten om wat op te rekken op de plaatsen waar je er last van hebt?
Ik bof met mijn wandelschoenen, Meindl's draag ik, heel breed model. Al jaren min of meer dezelfde. Ik doe er 2 jaar mee, dus dan valt de prijs (die wel hoog is) nog mee. Want ik loop er echt heel veel op, met de honden, bij de trainingen van de honden en als ik langere stukken wandel. Dus ik haal het geld er echt wel uit. Lachen

Elisabeth ik gun het je hoor, dat je er niet meer mee bezig hoeft te zijn. Soms kan ik daar echt jaloers op zijn. Lach

Lisanne, ik moet nog wel meer dan 1 kilo zien te verliezen, maar of me dat ooit nog gaat lukken? Ik ben extra gaan wandelen elke dag een stukje en dan hoop ik dat het helpt. Voorlopig heb ik dikke enkels en dat zie ik op de weegschaal. Zo balen. Mijn grafiek wordt er door verpest. Op en neer gaat het maar. Rollende ogen

Nou ik ga mezelf maar eens een flinke beker thee maken. Doorspoelen maar. Ik was zoals verwacht rood, flink rood. Niks aan te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 23:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16