Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer. Op de camping. De regen tikt gezellig op het doek, het is rustig dus de wifi is prima. Ik dacht; even langs weegclub. Ik houd trouwens weer een sloot vocht vast helaas. Dus ik moet maar veel extra water drinken weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 20:35    

Reageer met quote
Nou uit eten op echtvriends verjaardag, wil hij naar de Burger KIng. Rollende ogen Dat hebben we dus gedaan. Verward Van mij had het niet gehoeven hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 22:06    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Flying Missy, dat was nog eens een culinair hoogstandje dan, haha! Tja, de jarige Job mag kiezen, dan moet je jezelf er maar bij neerleggen en mee Wopperen Lachen

Wij gaan morgen uit eten bij Lucky Apple; ook niet zo mijn ding, buffet… maar oom trakteert, nog steeds voor de kattenren die wij maanden geleden voor hem gebouwd hebben, maar door sluiting horeca hadden we het nog tegoed.
En ome Bert is bejaard en ouderwets: veel voor weinig, dus hij is gek op buffets Rollende ogen

Zondag de jaarlijkse BBQ met de duikvereniging, vorig jaar niet doorgegaan natuurlijk, we zijn al meer dan een jaar ook niet actief met trainen. Dus erg leuk dat we weer eens bij elkaar komen en elkaar weer live kunnen spreken. Hopelijk verder de draad ook weer op kunnen pakken en de opleidingen opstarten, laten we het hopen.

Afijn mooie dames, ik wens jullie een mooi en zonnig weekend toe,
tot laters!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 7:01    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen girls,

Hoe gaat het dames? Lukt het nog een beetje?

Vandaag zou ik ook uit eten gaan, maar door visite moet ik nu zelf koken. Grap Super leuk hoor, ik sta bekend om mijn lekkere babi pangang met gekruid roerei er door heen. Vindt mijn stiefzoon zo lekker, ha ha ha...
Wat in het vat zit, verzuurd niet.
Het gewicht is alleen een beetje aan het stijgen. Oeps! Maar ik geniet er wel van.

Fijne dag allemaal, de zon gaat schijnen, wat wil je nog meer.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 8:17    

Reageer met quote
Lisanne jij hebt een leuk en gezellig weekend dus. Lach

Ik geniet van het campingleven. Wat ik weeg? Geen idee dat zie ik donderdag thuis wel weer. Zal misschien iets gestegen zijn. Burger King helpt niet vermoed ik. En gisteren soep gegeten, uit zo'n stazak. Eigenlijk is dat iets te zoutig. Dan ga ik vocht vasthouden. Maar ik slik wel elke dag braaf mijn selderijzaad tabletjes. Dus misschien valt het nog mee? Lachen

Ik doe ook mee aan het ommetjesapp sprintje en ik loop elke dag een extra half uurtje, dus buiten mijn gewone beweging om. Vast voorsorteren op mijn pensioen als al dat rennen op het werk wegvalt. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 12:31    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: veel plezier bij de BBQ van de Duikvereniging. Hoe was het?

@flying missy: gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Tja, hij mocht het eten uitkiezen.... Geniet verder van het campingleven.

@crebster: fijn dat men zo geniet van je babi pangang.

@shakena: fijn dat de mammografie er goed uit zag.

@sweetdreams: duimen dat de communie van je dochter in september door kan gaan.
Ik was ook blij dat Italië won hoor. Ik vond de Engelsen zo vervelend met hun boe geroep als de andere partij de bal had. Ook in hun vorige wedstrijd tegen Denemarken geloof ik.

Ik heb vandaag getennist in een toernooi met mijn zusje (verloren) en daarna een heel goede damesfinale gekeken. Ranking 1. Die wedstrijd duurde wel 3,5 uur. Daarna speelde de zoon van Richard Krajicek in een heren enkelfinale maar ben ik naar huis gegaan.

Ik moet morgen extra werken. Even wennen want ik ben altijd vrij op maandag.

Fijne avond allemaal en een goede week alvast.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 16:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen deze zonnige maandag ochtend!

Eindelijk zomer!

Wat hebben wij genoten gisteren: een heerlijke middag buiten in de zon, met de duikclub, bijkletsen, bbq, kinderen leuk aan het spelen/rennen, iedereen blij om elkaar weer te zien.
Wat hebben we dit gemist…

En vandaag in het korte broekkie op de camping klussen, dat is een verademing na al die regen. De gasten zullen ook wel in een opperbeste stemming zijn vermoed ik.

Hupsakee, de klem gaat weer op de bek hier: bbq is niet echt bevorderlijk voor de billen Schaam Schaam Schaam Schaam

Maak er een mooi begin van de week van dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 7:06    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zooo,

Ik ben er weer staar ok ging redelijk.
Alleen lens kwam er niet in een stuk uit.
Was verpulverd.
Nu veel druk op m'n oog zit onder m'n ooglid een bloeduitstorting.
Heb nog wel viezigheid en een waas in m'n zicht. En het lijkt of m'n tranen heel hoog liggen.
Vandaag contact gehad met Zhuis.
Het klinkt allemaal heel normaal maar wel de waas en de bloeduitstorting in de gaten houden.
ja zegt ze de een is binnen 3 dagen hersteld de ander heeft 4 wk nodig.
Pfff.
Maar wat een licht komt er na binnen wat een zicht verschil met het andere oog.
17 aug controle 31 aug word het andere oog gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 10:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Shakena, hopelijk hoor jij niet bij de groep die 4 weken herstel nodig heeft… Erg fijn dat je zoveel beter zicht hebt in ieder geval, nu de de waas en viezigheid nog weg dan kun je op naar de volgende ronde! Kop op hè.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 6:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Shakena, hopelijk hoor jij niet bij de groep die 4 weken herstel nodig heeft… Erg fijn dat je zoveel beter zicht hebt in ieder geval, nu de de waas en viezigheid nog weg dan kun je op naar de volgende ronde! Kop op hè.

Dank je wel,
Het komt goed. Heb al beter beeld dan voor de ok.
Moet ws wel een bril blijven dragen sowiezo voor het lezen maar heb een cylinder in m'n oog. Maar maak mij niet uit als ik met het andere oog ook zo.n helder zicht krijgt ben ik tevreden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 7:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16