Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel,
Het gaat goed komen.
Eerst morgen maar de jaarlijkse mammografie dat blijft toch wel een dingetje.
Daar krijg ik donderdag de uitslag van.
Duimen jullie met mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
shakena schreef:
Dank jullie wel,
Het gaat goed komen.
Duimen jullie met mee?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

Lisanne@ Dank je voor de complimenten, mooi die tandjes niet? Moest ff afzien, maar dan heb je wat.
Hoe is het met de kuitjes? De spierpijn er alweer uitgewerkt?
Tja... dat gezegde , 'dat gewicht hoort bij je' , daar geloof ik niet in hoor. Ik eet gewoon teveel koolhydraten de laatste tijd, dan val je niet af. Eigen schuld. Moet gewoon weer wat strakker gaan worden met wat ik eet. Gooi er met de pet naar Grap

Missy@ Het weekend gaat zeker snel om, maar ik heb daar geen moeite mee. Soms verveel ik me een ongeluk, zeker de zondag vind ik vreselijk, zo stil hier in huis, bah. Zeker als het weer tegen zit en regent. Heb er erg veel moeite mee de laatste tijd.
Op een camping is het ff wat anders, gezelligheid en bedrijvigheid, maar ook de rust. Heerlijk dat je zo er ff tussenuit kan. Groot gelijk. Lekker genieten hoor.
Leuk dat je kleindochter zo actief in de keuken is en dat al op jonge leeftijd. Wel vervelend als je moet proeven, vind je niet? Whoehahaha...Heerlijk!
Heel herkenbaar dat schommelen met het gewicht, maar goed... je hebt een pracht van een BMI. Houden zo hoor! Ik vind het knap dat je al zolang stabiel bent.

Maar wat een avond gister met de voetbal, ik heb genoten! Italië Europees Kampioen. Jammer dat de EK is afgelopen, wat hebben we een spannend en prachtig voetbal gezien. Dat is ff anders dan de Nederlandse competities. Dat is gewoon prutswerk, ha ha ha...
We kijken ook naar de Tour, maar vandaag rustdag. Straks Olympische spelen, ook mooi. Al die mensenkracht...geweldig.

Wat een rare dag vandaag, maar ben wel weer blij. Eerst ff naar mijn moedertje in Zoetermeer gegaan en toen door naar Hellevoetsluis. Mijn wandelschoenen (Skechers Bobs, ze liepen zo lekker, baal, baal) waren kapot gegaan aan de rechterhiel, heel verhaal, maar ik heb ze ingeruild en kreeg mijn geld terug. Dat is nooit een probleem bij Van Haren. Nu bij de ANWB nieuwe wandelschoenen gekocht. Daar heb ik ze meestal vandaan (als ze mijn maat tenminste hebben) en zijn super goed, stevig en waterbestendig, dus tja... gauw weer nieuwe gehaald en nog met ledenkorting ook. Ben superblij. Ik kan er weer ff mee door.

Het wordt hier in Brielle grauw en grijs. Heb met een vriendin afgesproken om vanavond nog ff te fietsen, maar ik denk dat het 'm niet gaat worden. Het wordt tijd dat de echte zomer aanbreekt, ik wil zon....nog ff geduld.

Maar goed... het is niet anders, dus een goed boek lezen is ook geen slecht idee.

Fijne avond allemaal, zonnetje schijnt toch wel in ons hart.

Groetjes van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 15:35    

Reageer met quote
Crebster schreef:
shakena schreef:
Dank jullie wel,
Het gaat goed komen.
Duimen jullie met mee?

Lief Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 19:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Shakena; sterkte met de staaroperatie! En ik duim dat die andere ingreep dan niet meer nodig is!

En ik duim nog harder dat de uitslag van de mammo goed is! Lach

Crebster, ik ben de laatste jaren wel langzaam omhoog gekropen met gewicht hoor. Daarom blijf ik ook maar proberen om weer wat af te vallen, ga ik in elk geval niet verder omhoog he. Lachen Voor deze week was ik tevreden; groen gelukkig. Erg blij

Lisanne fijn dat je weer de oude bent! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 0:36    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Knapperts!

Tjee, wát een bizarre zomer is het toch hè: vandaag mogen we de rubberlaarzen weer aan…pffff… ik verlang zo naar de zon en dan niet voor even maar een paar weekjes.
Achja, daar hebben we niets over te zeggen, maar kunnen er wel lekker over mopperen, haha!

Shakena, ik duim mee voor een goede uitslag van de mammografie, natuurlijk, succes vandaag want het onderzoek op zich is al geen pretje aai

Ik ga vandaag extra uurtjes maken bij de ‘campingklant’, en dat zullen er de komende weken stellig vele extra worden: mijn klant heeft een nekhernia en kan niet op of neer van de pijn.
Zo sneu om te zien dus ik heb beloofd te doen wat ik kan om haar te ondersteunen nu net het hoogseizoen begint.
Dus hup, actie in mijn luie kont Lachen Lachen

Afijn meiden, vergeet de paraplu niet vandaag,
maak er wat moois van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 6:50    

Reageer met quote
Jeeh,
Mammo was inprincipe goed.
Foto zag er het zelfde uit als vorige jaar.
Maar omdat ik toch een gespannen gevoel heb in borst en oksel zouden ze vanmiddag de foto beter gaan bekijken.
Het zou zo maar door de vaccinatie kunnen komen.
Donderdag word ik gebeld.
Morgen moet ik mij om 9:20 uur melden voor de staar ok

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 17:07    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal,
Stiekem ben ik een beetje blij dat Italië is gewonnen, nu is België verloren tegen de winnaar ;-).
Vrijdag gaan we dan toch last minute maar een nachtje naar zee, even alle miserie vergeten en lekker uitwaaien.
Ik ha deze vakantieweek zoveel opstaan om in orde te maken, maar voorlopig ontbreekt me de energie. Dus nog geen vensters gewassen, kasten opgeruimd… Och ja, zal nog wel komen zeker.
@ Shakena: ik duim mee voor een goed resultaat met de operaties en super om te horen dat de mammo in principe goed was!
@ Crebster: super dat je gebit je zo goed bevalt!
@ Flying Missy: super dat je kleindochter dat zelfstandig kan! Ik probeer mijn dochter ook op te leren, nog even geduld, haha.

@ Lisanne: super dat je de campingklant extra uit de nood gaat helpen! Hernia is een vies ding…
Ik hou mijn hart toch vast welke maatregelen er allemaal nog genomen zullen worden, aangezien de coronacijfers zo ver stijgen. Pff. Hoop dat in september de communie van mijn dochter door kan gaan, maar zie het niet positief in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo ik ben weer een vrije vrouw. Morgen namiddag naar de camping voor een klein weekje. Ik meld me weer als ik daar zit. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Shakena, top! Ik ben blij voor je dat het er goed uitziet wat de mammografie betreft. Voor straks veel succes met de staaroperatie.

SweetDreams, vakantie is om uit te rusten en leuke dingen te doen Meis, en dat verdien jij zekers dus relax…die huishoudelijke klussen lekker laten liggen hoor. Alvast veel plezier voor vrijdag!

FlyingMissy, heerlijk naar jullie stekkie; ze geven over een paar daagjes dan toch zomers weer aan dus dat word genieten!

Fijne woensdag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 7:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16