Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen deze schone maandagochtend!

Zjo, ik ben weer helemaal bijgetankt: we hebben een heerlijk weekendje Drimmelen achter de rug.
Zaterdag een flinke wandeltocht gemaakt en gister een fietstocht. Leuke omgeving, zo dichtbij eigenlijk, maar we komen er zomaar niet.
Nu weer over tot de orde van de dag, de komende 2 weekenden blijven we thuis.
Volgend weekend ben ik jarig en dan komt er wat familie langs en gaan manlief en ik uit eten bij het Zusje.
Het weekend daarna organiseren we de jaarlijkse BBQ met de duikvereniging; eindelijk kan en mag het weer, de hele club heeft er zin in!

Gezellige dingen in het verschiet dus, ik moet alleen door de week even extra de rem erop zetten wat eten betreft: in de weekenden word het al gek genoeg zoals jullie begrijpen, haha!

Voor nu gaan we de werkweek weer starten op de camping: volle bak geweest afgelopen weekend dus ik kan mijn luie lichaam goed aan de gang zetten vandaag.

Lieverds, allemaal een mooie dag gegund,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jul 2021 6:57    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallootjes,

Daar ben ik weer.
Hoe is het dan met jullie.
Vandaag maar niet op de weegschaal gestaan
We zijn elke avond wezen uit eten.
Ook wel elke dag gewandeld.
Vanaf vandaag weer streng zijn.
Vanmorgen ook weer gesport
Hopelijk valt het gewicht donderdag wel mee.
Was heerlijk om even weg te zijn, we hadden het weer niet mee.
Maar gewoon ff helemaal niets, ook lekker
wezen shoppen in Emmen, leuke stad hoor kan je goed winkelen.
Gistermiddag kwamen nog vrienden uit Tilburg langs hadden we sinds de corona tijd niet meer gezien.
We hebben elkaar ontmoet toen we een rond reis Afrika deden dat was in 2014 wij zijn ook met hun een rondreis China gedaan.
We zien elkaar niet regelmatig
maar appen wel vaak.
En je snapt het gister dus weer wezen uiteten( strandtent).
Dus nu weer stap op de plaats.

Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jul 2021 12:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Shakena hier gaat alles prima. Je hebt een leuke week achter de rug lees ik, fijn voor je, jullie hadden het verdiend!
Dat gewicht komt wel goed nu je weer in de normale orde van de dag terecht komt.

Ik ben gisteren gaan lopen met mijn vriendin, dat hadden we sinds mijn operatie niet meer gedaan. We voelden het allebei in onze kuiten, als wij samen lopen gaan we in stevig tempo. Was erg gezellig weer, lopen en kletsen, mooie combinatie dan ben je zo een eind op weg Lachen

Mooi, ik ga vanochtend werken bij een klant en vanmiddag lekker hier thuis kuisen. Gisteren is de glazenwasser geweest dus als ik nu binnen de boel doe is het huisje weer spik en span voor alle verjaarsvisite zaterdag.

Leuke woensdag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 7:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag voor de uitslag van m'n oogonderzoek geweest.
Ogen zijn blijkbaar binnen 3 wk nog slechter geworden.
Volgende week woensdag word m'n ene linker oog aan staar geopereerd 31 aug m'n andere oog.
Volgens haar hoef ik na de operatie alleen nog maar een lees bril te dragen.
Ze weet niet of bij deze ok de viezigheid die in m'n oog zit minder word.
Anders zou ik daarna nog een x geopereerd worden aan de binnen kant van m'n oogbol en die zou risico voller zijn.
Dus laten we hopen dat die operatie niet hoeft.
We gaan het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben weer thuis. Druk gehad op de camping met achter computer zitten om de baas tevreden te houden. Rollende ogen Geen tijd gehad voor Weegclub. Nu weer werken morgen. Hoop dat ik dan even tijd heb om weer bij te lezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 0:15    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemiddag,

Fijn dat jullie er weer zijn en het goed hebben gehad.

Lisanne@ Wij hebben in de haven van Drimmelen gelegen en hebben gegeten bij Steppegras, giga grote schnitzels en heel fijne patat. Zalig... We gaan er gauw weer eens naar toe om te eten daar.
Succes met je werkzaamheden, bijna weer weekend.

Shakena@ Fijn dat jij ook weer terug op het honk bent. Wat zal je weer goed gaan zien na die staaroperatie, dat is uiteindelijk waar je naar toe wilt. Verder afwachten, misschien valt het allemaal mee. Blijf positief.

Missy@ Logisch dat je op vakantie niet aan de weegclub denkt en dan ook nog de baas pleasen. Wel jammer dat de weegclub geen app heeft. Had dan wel makkelijk geweest, alhoewel niemand een weegschaal meeneemt in zijn koffier :Grap: zie het al voor me.

Nou... Nederland staat weer mooi op de kaart. Aanslag op Peter R, Corona slaat weer toe, Nederlands elftal er al vroeg uitgeknikkerd bij het EK en een scheids die loopt te blunderen gisteravond in de halve finale, gaat lekker zo. Niet dat die Denen nu zo goed waren, maar op deze manier verliezen, bah! Die Makkelie hoeft er niet op te rekenen dat hij ooit een belangrijke wedstrijd mag fluiten, voorlopig althans. Stom

Gelukkig gaat het goed met mijn gewicht, afvallen wil niet echt, maar ik blijf goed op gewicht. Moet een keer tevreden zijn. Eet soms ook wat brood met een gebakken ei of zo, maar het komt er niet echt aan. Ook weer gaan wandelen en heb gister gewerkt in de haven, dus...Beetje opletten en veel water drinken, dan maak je het al gauw goed.
Met mijn nieuwe gebitje gaat het ook prima, de foto's staan in mijn dagboek, het is zo mooi geworden. Lachen

Wens iedereen een fijne dag, geniet en de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 11:51    

Reageer met quote
Crebster, ik ben elke andere week 'met vakantie' Lachen Want we hebben een seizoensplaats op de camping en gaan daar heen als ik vrij ben he. Lekker buiten in het bos. Rustig aan doen. Daar hebben we nu wel de leeftijd voor inmiddels. Uitlachen Maar ik neem er geen weegschaal mee heen idd. Wegen doe ik thuis. Lach En ik was weer een paar ons omhoog en dus weer boven de 65 kilo. Balen, maar ik loop het er op het werk wel weer af. Paar ijsjes gehad en zuurtjes. Tsja......... Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 1:23    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 18:13    

Reageer met quote
Crebster het weekend is veel te snel om he? Lach

Mijn kleindochter was jarig. 16 jaar alweer. ohhh Waar blijft de tijd. Ze had zelf taart gebakken (ze bakt heel graag en vaak) en die moest ik dus wel proeven. Lachen Maar evengoed ben ik tevreden over mijn gewicht. Ik wacht nog even met doorgeven, omdat ik altijd zo schommel he. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 1:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers,

Wat een fijn weekend hebben wij gehad, het batterijtje is weer helemaal opgeladen voor de komende week.

Flying Missy, gefeliciteerd met jullie kleindochter, tuurlijk hoort daar taart bij! Dat zal wel gesmaakt hebben smullen

Crebster, jouw gebit is erg mooi geworden, wat een verschil met de vorige! Wat jouw gewicht betreft; dan is het gewoon zo dat dat het beste bij jou past. Stabiel blijven is de kunst en dat gaat je goed af dus je kunt trots zijn op jezelf.

Shakena, succes alvast woensdag met de staaroperatie!

Hoe gaat het met de rest van ons clubje allemaal?

Ik ga de week opstarten, gelukkig word er vandaag (nog) geen regen voorspeld dus dat is een stuk prettiger werken op de camping.

Veel succes allemaal weer de komende week en tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 6:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16