Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hoihoi,

Blij met de weegschaal vanmorgen Applaus

Shakena, succes met jouw volle agenda, je hebt het maar druk met je gezondheid! Ik heb vorige week dinsdag mijn eerste vaccinatie gehad en helemaal nergens last van. Hoe verschillend kunnen mensen reageren op zoiets hè.

Afijn, nieuw sprintje alweer, tijd vliegt als het gezellig is, haha.
Zet ‘m op mensen, we gaan er weer voor!

Ik ga van start met eerst een week vakantie; we rijden morgen naar Wezep en gaan daar een weekje (Klompenpaden) lopen en fietsen. De weersvoorspellingen zijn prima, ik heb voor het eerst in dit seizoen een korte broek in de camper gelegd.
Jullie zullen het dus een weekje zonder mij moeten stellen, je weet; ik internet minimaal als ik weg ben.
Sowieso geen gewicht volgende week want het weegschaaltje mag thuis blijven.

Kanjers, ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot laters!

Hele fijne week, Lisanne. Eindelijk mooi weer, dus je hebt gelijk om het ervan te nemen. Wat de weegschaal betreft, komt het best goed hoor. Geniet met mate, moet kunnen hoor. Ik zal je missen, maar met al je harde werken is het je van harte gegund.

Heel veel plezier en doe voorzichtig.

Lieve groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 12:40    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Gelukkig nog geen rood vakje, want dat was het anders wel. Ha ha ha...
We hadden zondag een heerlijke BBQ en tja... dan zit ie eraan. Maar het was de moeite waard. Nu weer balansen.

Mis nog een paar weegclubvriendinnen in dit nieuwe sprintje, hoop wel dat ze weer mee gaan doen.

Nu allemaal lekker genieten van het mooie weer, hebben we lang op moeten zitten wachten.

Groetjes van Crebster en heel veel succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 jun 2021 11:03    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister dan toch naar de oogheelkubde geweest,
Opticien had me door gestuurd.
Linkeroog is flink slechter geworden.
Gister allerlei testen gehad.maar kan niet goed de oorzaak vinden.
Ze zegt het is heel goed dat je bent gekomen..het is nu maar inschatten hie het komt.
Staar, door de val van Januari, suiker.
Naar mijn weten heb ik geen suiker,
Nu moet ik 16 juni terug voor een gezichtsveld onderzoek.
Dan kijk je door een soort kokertje en dan moet je licht flitsen zien en als je die ziet moet je op een knop drukken.
Als dat goed is, wil ze toch een staar ok doen en het vuil van m'n lens afhalen.
Zit ook littekenweefsel op m'n oog.
Ze vind het maar vreemd, en ik nog meer hahah.
Heb wel gevraagd of ik dit kan opvangen met nieuwe glazen, dat is niet haalbaar volgens de arts.

Afwachten maar weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 11:39    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: ik wens je n heel fijne vakantie!

@crebster: fijn dat je zo genoten hebt vd BBQ afgelopen weekend. Het komt helemaal goed met je gewicht. Daar ken ik je goed genoeg voor!

Ik zal onze trouwe deelnemers even n pb'tje sturen en hen uitnodigen om weer mee te doen met dit sprintje.

Fijne avond allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 17:50    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Annette, dank je wel voor je privé-bericht. Ik ben weinig hier geweest omdat het mij niet lukte om er wat gewicht af te krijgen.
Ik zie wel in, dat wegblijven ook niet helpt, dus vanaf morgen ga ik er weer voor.
Vandaag was mijn echtgenoot jarig. 75 alweer. We hebben het samen gevierd. Dochter en kleinkinderen moesten werken en naar school evenals mijn zoon. Die kwam alleen even snel een gebakje eten vanavond. Morgen krijg ik mijn tweede vaccinatie.
Allemaal succes met dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 22:49    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal. Fijn dat we weer een nieuw stabilsatiesprintje zijn begonnen. Samen gaan we er weer voor! Die 12 weken zijn inderdaad weeral omgevlogen. Niet iedere week ingevuld wegens de gekende omstandigheden, maar toch héél blij dat we weer opnieuw kunnen beginnen.

Mijn man is ondertussen geopereerd. Hij heeft nog heel veel last van zijn been. Blijft spannend of alles goed komt.
Het is momenteel heel zwaar. Werken, voor twee kindjes zorgen (taxi spelen naar alle hobby’s), huishouden, zelfs in het weekend voor de eerste keer gras gemaaid ;-). Dochterlief zit sedert vorige week vrijdag in quarantaine wegens hoogrisicocontact met een klasgenootje. Pffff…
Vorige week ook goed nieuws gekregen. De experimentele behandeling bij mijn mama slaat aan. Om de drie weken krijgt ze behandeling. Duimen dat dit zo weer lang blijft.
Vorig sprintje op 0.6 geëindigd, ik blijf dus echt zeer stabiel, maar niet zoals ik eigenlijk wil, haha.
Het teveel brood eten dat ken ik, stokbroodje smaakt toch altijd.
Hopelijk tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 21:56    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal. Fijn dat we weer een nieuw stabilsatiesprintje zijn begonnen. Samen gaan we er weer voor! Die 12 weken zijn inderdaad weeral omgevlogen. Niet iedere week ingevuld wegens de gekende omstandigheden, maar toch héél blij dat we weer opnieuw kunnen beginnen.

Mijn man is ondertussen geopereerd. Hij heeft nog heel veel last van zijn been. Blijft spannend of alles goed komt.
Het is momenteel heel zwaar. Werken, voor twee kindjes zorgen (taxi spelen naar alle hobby’s), huishouden, zelfs in het weekend voor de eerste keer gras gemaaid ;-). Dochterlief zit sedert vorige week vrijdag in quarantaine wegens hoogrisicocontact met een klasgenootje. Pffff…
Vorige week ook goed nieuws gekregen. De experimentele behandeling bij mijn mama slaat aan. Om de drie weken krijgt ze behandeling. Duimen dat dit zo weer lang blijft.
Vorig sprintje op 0.6 geëindigd, ik blijf dus echt zeer stabiel, maar niet zoals ik eigenlijk wil, haha.
Het teveel brood eten dat ken ik, stokbroodje smaakt toch altijd.
Hopelijk tot volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
ja een stabilisatiesprintje is zeker fijn. Geen druk van het moeten afvallen maar wel bewust ervoor zorgen om vooral niet aan te komen.
Op gewicht blijven gaat hier nog steeds niet vanzelf, elke dag bewust plannen, gezond maar matig eten.
Maar ik vind het best, voel me er goed bij en er zijn echt wel belangrijkere en leukere dingen dan me volproppen met vet, zout, suiker Lachen

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 6:41    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Elisabeth, SweetDreams, Josephine@ Gezellig dat jullie er ook weer bij zijn. Stabiel of afvallen, we blijven elkaar steunen.

SweetDreams@ Heel veel sterkte met je man, ja joh, er komt zoveel bij kijken met zo een operatie en niet alleen bij je man. Hoop dat de pijn in zijn been over gaat. Wel fijn dat het beter gaat met je moeder en dat de behandeling aanslaat. Kijk jij ook een beetje uit, goed uitrusten wanneer dat mogelijk is. Denk aan jullie.

Josephine@ Gelukkig dat je je weer aanmeld. Samen gaan we er weer voor. Al is het voor de gezelligheid.

Annet@ Je hebt het er weer druk mee, wel fijn dat je het sprintje zo goed weet te leiden.

Elisabeth@ Ik ben het helemaal met je eens. Al die rotzooi die er in de schappen ligt. Ik ben er ook niet blij meer mee. Niet dat ik heilig ben, het liefst eet ik vers en onbewerkt. Heel soms wat lekkers, maar dan houdt het ook op ook.

Shakena@ Heel veel sterkte met alles, geniet maar lekker van de mooie dagen en de kleinkinderen.

Heb zo gelachen, ik heb voor het eerst vanmorgen rabarbermoes met rozijntjes, kaneel, kruidnagel, rum en zoetjes gemaakt. Beetje zondig, maar ik moest het eens proberen.
Ik zat aan vroeger te denken en zag het in de aanbieding bij de Lidl. Manlief heeft het meegenomen, dus ik aan de gang.
Nou mensen, wat smaakt ie lekker en wat is dat lang geleden dat ik dat at. Ik heb het met yoghurt gegeten.

Gelukkig nog gefietst en gewandeld deze week, dus het mag voor een keer.

Wens iedereen heel veel succes en een fijn weekend.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Crebster,
Lekker, rabarbermoes. Dat heb ik jaren niet gegeten. Mijn moeder maakte dat vaak.
Wat ik wel deze week gegeten heb ; wentelteefjes. Ook een recept van mijn moeder. Dat aten we als kind elke maandag tussen de middag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2021 14:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16