Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Wat een prachtig weertje niet?

Het gaat super goed met mij en ook met mijn moedertje, gister geweest en ze was weer zo goed bij, wel wat moe, maar ze was echt weer goed. Ook heb ik gisteravond voor het eerst weer 's avonds gewandeld en...gejogd. Ik had de op vier na de snelste tijd gesport. De schouder voelt steeds beter aan en bijna geen pijn meer. Ongelooflijk, wat een wonder na al die jaren van ellende en pijn. Dansen Nadat de verdoving uitgewerkt was, was ik bang dat dit nog een tijd zou gaan duren, maar Nee hoor. Ik deed veel oefeningen, omdat die arm zo stijf was en zie...de aanhouder wint.

Zondag 10 km gewandeld, maandagavond 10 km gewandeld in combinatie joggen en straks lekker 30 km fietsten. Joepie, ben weer terug van weggeweest.

Morgen ga ik weer poetsen op de haven in de keuken en ga dan ook weer fietsen, die gasten op de haven zijn zo blij dat ik weer kom. Zal wat zijn die keuken, hihi..

Lisanne@ Fijn dat je weer lekker je camper voor de deur hebt. Heerlijk vooruitzicht. Niet alleen maar poetsen op de camping, maar er ook nog van kunnen genieten met je camper, weliswaar ergens anders, maar je bent een echt buitenmens. Je werkt er ook super hard voor.
Hoop dat ik straks ook een aandeel heb in de afgevallen kilo's, ben weer volop bezig met sporten en heb er weer zin in. Komt ook door het weer, hoor. Als het warmer wordt voel ik mij als een vis in het water, maar dat moet dan ook warm water zijn. Ik val van me stoel van het lachen!

Annet@ Moest wel lachen om je avontuur met je hek en dan zo lief een bloemetje meenemen, heel attent. Wat heb je ermee gedaan toen dat hek niets was Grap
Heel goed dat je weer je voeding gaat bijhouden, ik doe het nu al bijna een jaar elke dag en... het werkt... ook bij mij.
Nooit een dag overgeslagen, want ik heb ook de app van Voedingscentrum op mijn phone, dus kan het overal invullen. Maar ook fijn dat je dan gelijk weer aan het afvallen bent. Het is zo een goed hulpmiddel om je inname van de voeding te noteren en zie straks het resultaat.
Ook jij hebt het druk lees ik, ongelooflijk en dan ook thuiswerken en sporten, hoe krijg je het voor elkaar. Knap hoor, dat mag ook wel eens geschreven worden.
Hoe was het met moeders? Is ze nog blij met het fotoalbum? Ik las in je dagboek dat ze zelf een filmpje heeft gemaakt als bedankje, knap op die leeftijd. Geniet maar van je moedertje.

Ik wens iedereen weer een goede week en blijf sterk mensen.

Groetjes van Crebster, morgen is het mijn weegdag i.p.v. dinsdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 mrt 2021 8:29    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Gister langs 80 Zonnebloemen gasten gegaan met een paashaas pak, ze kregen allemaal een zakjes met paaseitjes er in.
De gasten vonden het fantastisch.
Hoop reactie's gekregen.
Heerlijk om die lach op hun gezicht te zien. Daar doen we het voor laat.
Hoop dat we eind van jaar weer iets kunnen organiseren zodat je de hele groep weer bij elkaar hebt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mrt 2021 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Morguh!

Shakena, jij was wel echt het haasje hè, geweldig, dat ziet er zo gezellig uit!

Crebster, fijn dat het weer goed met je gaat, als nieuw zal maar zeggen. Geniet ervan Meis!

Ik heb een beetje haast dus even kort berichtje hier,
ik wens jullie een mooie zomerse dag vandaag,
warm jezelf lekker op in het zonnetje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 7:04    

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Shakena@ Gaaf zeg, wat zullen de mensen hebben opgekeken met zo een fleurige paashaas aan de deur. Wat een leuk initiatief zeg. Daar knapt de mens van op.

Lisanne@ Werk ze, kanjer...je bent weer vroeg op pad.

Disco 7 ons afgevallen Dansen

Doordat ik weer goed in mijn vel zit, knap ik zo hard op en barst van de energie. Gister weer 30 km gefietst, dus totaal vanaf zondag 50 km in de pocket.
Tijdens de rit zo genoten van de lammetjes en het zonnetje. Toen ik thuis kwam voelde de schouder niet zo heel erg lekker aan, maar dat was zo verholpen met een paracetamolletje. Die houding blijft de schouder niet lekker te vinden, pech...straks weer op de fiets voor het eerst weer poetsen in de keuken van de haven.

Ben superblij en dankbaar dat ik alles weer zo langzamerhand op kan pakken.

Wens iedereen een hele fijne dag en maak er maar een feestje van vandaag.

Groetjes van Crebster Mallepietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 9:06    

Reageer met quote
Vandaag lekker met onze kleinzoon naar strand geweest qualititime heerlijk.
Vriendje heeft zich lekker kunnen uitleven.
Voordat we naar huis gingen nog even een ijsje gehaald.
Vriendje vond het fantastisch, kwam gelijk met ander xtje weer mimi?
Nu nog lekker van hem genieten, Juni word hij 4 dan gaat hij naar de kleuterschool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2021 14:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha!

Wat was dat genieten hè, gisteren, van dat weertje!
Met factor 50 op mijn gezicht heerlijk in het zonnetje koffie gedronken ‘s middags, tjee wat knapt een mens daarvan op zeg...

Shakena, jij hebt het ook erg fijn gehad lees ik, lekker hoor. En fijn dat het mannetje ook zo genoten heeft, altijd leuk om te horen dat ie dit vaker met je wil doen toch!

Crebster, heb jij tussen het poetsen van de keuken door ook wel pauzes genomen in het zonnetje? Hee, helemaal top: 7 ons eraf, je gaat weer lekker nu. Wees zuinig op je schouder hoor!

De camper staat al bijna helemaal klaar voor de deur, manlief heeft de laatste klusjes eraan gedaan en nu nog wat kleding erin en we kunnen gaan...naja, eerst nog even 2 daagjes arbeiden, maar het idee is erg leuk, haha!

Fijne dag meiden, tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 7:12    

Reageer met quote
Zeker Lisanne,
Hij is graag bij ons. 1 op 1 aandacht.
En als Opa thuis komt wil vriendje altijd ff stoeien.
Als ik daarna zeg kom Fin we gaan naar huis, dan zegt hoef niet hoor ik ben thuis. Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 8:02    

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Shakena@ Wat een lieverd zeg, heerlijk dat je zo kan genieten van die heerlijke kleinkinderen.

Lisanne@ Het is goed gegaan hoor met poetsen, mens...wat ben ik gelukkig. Ik doe dat poetsen zo graag en die gasten op de haven zijn dan zo superblij. Weer zo gelachen met die grapjassen. Manlief en ik zijn weer als nieuw, ongelooflijk.
Fijn dat het karretje staat te trappelen voor het huis, ik ken dat gevoel, kriebels in de buik en wat een vrijheid heb je dan weer als je in je camper stapt. Is jullie van harte gegund.

Wens iedereen een fijne dag toe en laat je vandaag niet foppen hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 apr 2021 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik zal me morgen wegen dames. Ben heel druk geweest en niet steeds met leuke dingen helaas.

Ga zo even teruglezen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 1:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

als mijn hormonen net zo stabiel zouden zijn als mijn gewicht zou dat een hoop stemmingswisselingen schelen Lachen Lachen

Lieve Kanjers, ik wens jullie allemaal een mooi paasweekend, en zet ‘m op met die eieren zoeken hè!

Tot volgende week weer Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2021 6:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13