Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
shakena schreef:
Ik blijf lekker schommelen.
Morgen mag ik het paashaas pak op halen, kga maandag verkleed langs onze Zonnebloem gasten.
Om chocolade eitjes te brengen.
Ben zo benieuwd naar hun reactie's

Zalig!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 19:56    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
sweetdreams, dank je wel voor je berichtje.
Ik haal snoep in huis voor mn kleinkinderen. En Opa vind het ook wel erg lekker.
Ik ga jou tip proberen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 20:30    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Zjo, een mooie gele reeks achter elkaar is ook niet lelijk Lachen
Hoe stabiel lijkt het: op vrijdag al 3 weken op een rij 64 op de teller, alleen de rest van de week schommel ik als een gek. Alsof dun duvel ermee speelt.

Crebster, als ik door werken af zou vallen zou ik spillebeentjes hebben, haha! Ik werk sowieso 35-45 uur per week, hetzij bij bedrijven, hetzij bij particulieren, hetzij binnen, hetzij buiten.
Allemaal klussen en schoonmaak, fysiek kan ik dit prima hebben gelukkig, maar ervan afvallen FF Denken... Nope!
Succes vandaag met het ontkalken!

Shakena, wat gezellig om de paashaas uit te mogen hangen. De gasten zullen erg verrast zijn, wat leuk dat je dit doet!

Lieve dames, nog één werkdagje en dan ik wens jullie alvast een fijn weekend. Tot maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Deze week weer een groen vakje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Nou, de Crebster is weer als nieuw. Wat viel het mee zeg. Na al die ellende en pijn stelt dit echt niets voor. Kan nu al weer de schouder helemaal optillen. Jaren geleden dat dat lukte...tis toch wat. Het is nog verdoofd, dus ik moet ff afwachten hoe het morgen is, maar ooooohhhh...ik kan die arm weer bewegen. Disco

Ben super blij en ik kan straks ook weer de draad oppakken om de keuken van de haven weer te poetsen, zei de arts. Pezen en spieren zijn super sterk en goed, alleen wat slijtage, maar dat heeft iedereen die wat ouder wordt.

Lisanne@ Wat ben jij een harde werker zeg, ook ik ben graag altijd aan het poetsen, maar soms moet er ook wel eens de rem erop. Die gele vakjes horen wel bij Pasen Ik val van me stoel van het lachen!
Wens je een gezellig weekend en geniet er maar lekker van.

Shakena@ Leuk om te lezen wat je allemaal gedaan hebt zeg. Interessant hoor. Maar wat super lief dat je de mensen blij gaat maken van de Zonnebloem. Dat zal jou ook heel goed doen. Maak er maar een fijn feest van.

Kreeft@ Wat ga jij goed zeg! Ben al blij als ik gelijk blijf. Moet zelf ook weer wat sterker worden en er voor gaan. Succes en hou vol.

Annet@ Hoe gaat het vrouw? Hou je goed hoor.

Er zijn er wel meer die super goed gaan. Jammer dat jullie zo weinig schrijven. Zou leuk zijn.

Groetjes en allemaal een fijn weekend van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 10:58    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Crebster, wat fijn dat het nu al goed gaat, hopelijk morgen nog beter.

Vrijwilligster zijn is zo leuk en dankbaar werk.
Je maakt iemand anders vrolijk maar je zelf natuurlijk ook

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Fout gewicht ingevoerd. Heb Ellen al een pb gestuurd. Was gelijk gebleven. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Was vanmorgen zo vroeg op door het concert van de vogels, dus heb ik vanmorgen om 7 uur alvast mijn Hollandse/Chinese maaltijdsoep gemaakt . Het slapen gaat niet zo goed met die schouder, dus lekker nuttig geweest. Ben wel weer terug gegaan toen het klaar was. Lachen

Ik dacht: 'Ik ga ze allemaal ff lekker maken Grap

In het soepje zit soepgroente, groene kruiden, bami sliertjes, gekruid/gesneden roerei en ja hoor...heerlijke gehaktballetjes.

Ik ga zo lekker lezen!

Vergeet niet de klok een uur vooruit te zetten. Voorjaar-Vooruit die klok. Ik val van me stoel van het lachen!

zoals jullie zien... Crebbie komt de zaterdag wel door.

Iedereen een heel fijne zaterdag gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 9:56    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

@lisanne: wat werk jij veel uren per week! 35-45 uur. Ben je zzp-er?
Wat fijn dat het goed gaat met je moeder en ze dinsdag weer, met loopgips, naar huis mocht! En leuk dat ze er ook zelf zo blij van is: weer in haar eigen huisje. Fijn dat de camping helemaal is volgeboekt met Pasen en jij alles spik en span maakt.

@sweetdreams: ja, mijn moeder was heel blij met haar 80e verjaardag. Ze heeft ook, heel modern, een filmpje gemaakt van alle cadeaus en bloemen en het boek ook op een tafel buiten. Daarin bedankte ze dan iedereen! Erg leuk. Dit heeft zie via whatsapp naar haar vrienden en familie gestuurd! Zowel in NL als in Suriname waar zij ruim 10 jaar heeft gewoond. Dan ben je 80!!!!
Je bent lekker sportief bezig met crawl, fietsen en wandelen. Ik hoorde gisteren van iemand dat jullie nu in België niet meer naar de kapper mogen? Klopt dat? Dus gaat zwemmen nog wel door?

@crebster: fijn dat het kalk uit je schouder spuiten gisteren meeviel. Ik heb ook goede ervaringen met de Bergman kliniek. En fijn dat je zelfs nu al weer je arm kunt optillen! Ook super dat de arts zei dat je straks weer de keuken van de haven kunt schoonmaken! Heerlijk dat je vanmorgen al die Holland/Chinese maaltijdsoep hebt gemaakt. Het klinkt heerlijk.
Hoe gaat het nu met de pijn? Hopelijk kan je ook snel weer op die kant slapen.
Goed ezelzbruggetje: voorjaar - klok vooruit! Ik wist het trouwens nog niet dat dat dit weekend weer is.

@Elisabeth: bedankt voor de tips

@dymphie: Jij houdt je gevoel voor humor: dat jij prima kunt buigen (voor Crebster) in je rolstoel. Ik vind jou een kanjer en heb heel erg veel bewondering voor jou!

@kreeft: fijn deze week weer een groen vakje.

@missy: je bent in elk geval gelijk gebleven, toch?!

En dan nu over mij. Ik ben vorig weekend druk bezig geweest met onze belastingaangiftes. Die kan ik dit weekend afmaken en versturen. Ook zondag nog lekker op de fiets naar mijn moeder geweest. En met mijn zus een hek opgehaald in Obdam. Dit bleek niets te zijn..... Het was gratis (we hadden een bosje bloemen mee) maar toch.....
Ik heb afgelopen week mijn cal weer goed bijgehouden. Met resultaat. Je ziet het niet terug in de tabel maar ik ben deze week 2,5 kilo afgevallen. Waar ik heeeeel blij mee ben. Ik wil doorgaan met cal bijhouden omdat dat voor mij heel goed werkt.
Op mijn werk is het zoals altijd heel druk.
Ik tennis weer iedere week 1 of 2 x buiten. En ik wandel (ook morgen weer) in principe iedere zondag een uur met een vriendin. Daarna ga ik dan op de fiets naar mijn moeder.

Vanavond eten wij gevulde erwtensoep met verse soepgroente met stokbrood (niet goed) met kaasjes. Dat is na de wedstrijd NL-Letland. Morgen heb ik een gemengde diner box besteld bij een restaurant. Maandag dan weer netjes cal bijhouden en de schade wegwerken.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers!

Dankzij jullie zijn wij in dit sprintje al 6 kg. afgevallen, ik heb geen steentje bijgedragen daarin maar toch, goed bezig allemaal!

Annette, fijn dat je weer lekker op de rit zit met cal. noteren, en dan ook nog resultaat boekt. Wat een lekker culinair weekendje had jij zeg!
En ja, ik ben zzp’er, uurtje-factuurtje. Ik doe dit al jàren en dat bevalt goed, ik heb altijd meer dan genoeg te werken zeg maar, haha...

Crebster, heerlijk soepje zo te zien, het water loopt me in de mond dus jouw missie om ons lekker te maken is wat mij betreft wel gelukt, hihi!
Gaat het nog met je schouder?

Shakena, top hoor dat je jezelf zo inzet voor anderen. Gelukkig maar dat er mensen zijn zoals jij die dit met plezier doen.

Kreeft, goed van je, weer groen. Lekker bezig zo!

Flying Missy, hoe gaat het met je?

Afijn, de week vangt weer aan. Vanavond gaan we de camper van stal halen; volgend weekend het eerste uitje van dit seizoen. Er moeten nog wat kleine klusjes gedaan worden dus hij staat de komende dagen gezellig voor de deur.
Nu eerst op de camping klussen.

Fijne dag allemaal, en zet ‘m op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mrt 2021 7:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 9 van 13