Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een geschommel,deze week gelukkig een groen vakje.
Net weer shock wave gehad voor mijn hak,ga gelukkig vooruit.
Doe nu kleine stukjes wandelen en dat gaat goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Kreeft58 schreef:
Wat een geschommel,deze week gelukkig een groen vakje.
Net weer shock wave gehad voor mijn hak,ga gelukkig vooruit.
Doe nu kleine stukjes wandelen en dat gaat goed

Hallo Kreeft,

Al bij al toch een goede vooruitgang Kreeft, met gewicht én je hiel. Fijn dat er wat schot in zit. Betreft je gewicht nu goed volhouden. Het is niet makkelijk, maar het zou zonde zijn om nu de teugels te laten vieren. We weten dat je het kan.

Hou de moed erin en geniet van het zonnetje vandaag als het mogelijk is.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen Kanjers,

Met het weekend voor de deur, en wat voor een weekend: de lente begint! Mijn meest favorieten seizoen, heerlijk!

Annette, wat een mooie verjaardag heeft ze gehad. Heel fijn dat er zoveel mensen aandacht aan besteed hebben, ze zal er vast enorm van genoten hebben.

Crebster, Shakena en Annette, bedankt voor jullie bemoedigende berichten vanwege mijn moeder. Ze begint alweer een beetje te klagen dus dat is een teken dat het, ondanks alles, wel oké met haar gaat, haha! Vanavond ga ik weer een kopje koffie bij haar doen. We moeten het goed organiseren want er mogen 2 personen per dag op bezoek. En dat vind ik al héél fijn, dat is allemaal wel anders geweest de laatste maanden.

Voor nu: mijn gewicht is gelijk gebleven, wonder boven wonder want ik heb wat eten betreft een erg zondige week gehad. Onregelmatig en vaak behoefte aan ‘troostvoedsel’ Schaam Schaam

Prettig weekend allemaal, tot gauw weer!

Hallo Lisanne,

Wat een vervelende tijd. Wees maar blij dat je nu met z'n tweeën mag naar moedertje. Toen we alleen moesten gaan, zat mijn man een uur in de auto, dat is echt niet lekker zitten op visite als je man in de kou zit. Fijn dat je moeder zich al een beetje schikt naar haar toestand. Knap hoor, je hebt het doorzetten van niemand vreemd.
Wat het eten betreft, nu weer verstandige keuzes maken. Soms moet je even lekker wat kunnen eten als je leven zo hectisch is, moet kunnen hoor.

Wens jou (en iedereen hier in het sprintje) een fijn en rustig weekend en geniet nog een beetje tussendoor van de lente. Ook ik ben gek op de lente. Alles gaat groeien en bloeien. De dieren sjansen in het water, zo lieflijk. Prachtig gezicht.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 10:23    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag weer ff naar de fysio geweest.
M'n linkerknie is puntiger dan de goede knie. Er zit een bobbeltje op, nu wil hij daar maandag een echo van maken om te kijken wat het is.
Hij denkt dat het ws littekenweefsel is maar wil het wel zeker weten.
(Vanwege m'n verleden)
Ik ga het horen, voor nu lekker weekend
Straks m'n kleine vriendje van de crèche halen.
Zaterdag en zonder lekker relaxed.
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Mijn gewicht is weer onder de 66 gezakt. Maar veel lager lijkt het niet te willen worden. Verward Ik baal daar wel van, zoveel rare dingen eet ik nu ook weer niet. Het moet maar gauw lekker weer worden, dan kan ik weer meer salades eten. Als het koud is heb ik daar geen zin in. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 2:31    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat heb ik ook. Laat maar warmer worden!!
Maar ja, de zon schijnt. Dan ziet het er buiten altijd zo veel prettiger en lichter uit!
Fijn weekend allemaal.
O ja, mijn Gewicht is bagger. Maar ja, ik heb in deze week Chinees gegeten, twee keer, gesnoept van de kletskoppen op de verkiezingsdagen, dus ja, halve kilo erbij.
Volgende week hopelijk beter...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 10:50    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: ik doe met je mee! Volgende week hopelijk beter. Ik heb ook 1 x Chinees op, op de verjaardag van mijn moeder. En een gebakje.

@missy: komt goed!! Volhouden.

@kreeft: fijn dat het iets beter met je hiel gaat, toch?!

@lisanne: heel fijn dat jullie met 2 persoenen op bezoek mogen komen. Grap Ze klaagt al weer een beetje! "Goed teken" ha ha

@crebster: dat lijkt mij idd heel vervelend op visite zijn als je man in de kou zit! Fijn dat het weer goed met hem gaat!

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Jij ook een fijn weekend Annette. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 2:12    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Klein groentje, wil hier een hele reeks kleintjes neer gaan zetten Lachen
Op naar het voorjaar dus gewoon weer 60 min, kan gewoon!
Gezond, bewust eten, vooral mijn portie grootte aanpassen.

Kom op allemaal, maak een plan, pak je schriftje, schrijf op wat je gaat doen bij de lastige momenten, maak een goed eetplan, pas je omgeving aan en desnoods Judith weer op je nachtkastje Lachen

Fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 7:14    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Crebster: fijn dat jullie terug samen op bezoek mogen bij jullie moeder. Bij ons mag dit nog altijd niet.
@ Lisanne: echt niet fijn dat je uw moeder naar het verpleegafdeling moest brengen, maar dat is ook zorgen voor haar… Verzorg jezelf ook maar goed!!!
@ Shakena: hopelijk ben je snel herstelt.
@ Annette: fijn om te horen dat je moeder het felicitatieboek mooi vond en genoten heeft van haar verjaardag.
@Flying Missy: Ik hoop ook snel op beter weer zodat ik meer salades kan eten, momenteel blijft het veel soep…
Het weekend is weer om.. Leuk weekend gehad hier. Gisteren wat gaan fietsen met de kinderen en naar de drive van de mc donalds geweest (en lekker in de auto opgegeten).
Gisterenavond gaan zwemmen. Crawl begint nu al echt goed te lopen.
Vandaag nog 5 km gaan wandelen op een uurtje. Het was toch wel fris, maar dat hebben we weer gehad. Deze avond weer een uurtje lekker in een warm badje liggen ;-).
Succes nog allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 17:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13