Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Kreeft58 schreef:
Crebster het gaat de goede kant op qua lichamelijke klachten.
Mijn hielspoor gaat gelukkig beter, krijg nu shockwave.
Door mijn hielspoor kan ik geen wandelingen maken, wat ik graag wil.
Dat helpt natuurlijk ook bij het afvallen.
Het afvallen gaat nu iets minder deze week, morgen weegdag.
Hoop dat de schade morgen mee valt

Goedemorgen Kreeft,

Jeetje zeg, Kreeft, wat vervelend, helaas heb ik daar ook geregeld last van. Meestal in de zomer, dan loop ik veel op blote voeten en dan komt het op. Te harde ondergrond. In mijn rechter sloof heb ik een zacht hakje zitten en zachte zolen in de schoenen, nu gaat het prima en ik loop nu niet meer op blote voeten.
Echt waardeloos dat je daardoor niet kan wandelen en zal je moeten uitkijken met wat je eet. Succes morgen op de weegschaal, maar dat gaat je best lukken. Eerst maar van die ellende afkomen. Heb even gelezen wat het precies is, shockwave therapie.
Hoop echt dat je er nu snel vanaf komt. Sterkte en hou je goed hoor.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2021 9:50    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

De storm is bijna gaan liggen en hier schijnt nog steeds de zon.

Lisanne@ wat ben je toch een lekkere snoepdoos. En ja...drop, nou dat moeten ze ook niet bij mij neerzetten, hoor. Af en toe mag je je even lekker verwennen, dat hoort er bij. Jij hebt bewezen dat jij jezelf goed onder controle hebt. Komt best goed. Je moet ook kunnen genieten van het leven.
Jij op de kieslijst, ha ha ha...ik zou gelijk op je stemmen en wat zou de kamer in Den Haag opvrolijken. Die liggen te rollenbollen, maar dan van het lachen, wanneer mevrouw Lisanne gaat debatteren Grap
Wens je vandaag heel veel sterkte bij de dokter en dat je gauw geholpen wordt. Het zijn geen leuke dingen voor de mens. Duim voor je. Duim

Dymphie@ Het wordt ons niet makkelijk gemaakt met al die partijen. 'Veel beloven weinig geven doen gekken in vreugde leven', zegt mijn man altijd. Het zijn er ook veel te veel en als je stemt op die kleine partijen, is je stem in principe ook weg. Moeilijk hoor...
Tja...wij zijn altijd erg sociaal, dus dan weet je wel welke partij het gaat worden. Mijn man vindt dat je je afkomst niet moet verloochenen en zeker niet als je altijd hard gewerkt hebt. Rutte vind ik een prima vent hoor, zeker nu met de pandemie, Hij stond daar als een echte leider en reken maar dat het niet makkelijk was voor niemand trouwens, maar door zijn partij zijn onze pensioenen gelaten zoals ze nu nog zijn, terwijl die generatie er juist nu zo hard op achteruit gaat. Alles wordt duurder en zeker de zorg, maar het pensioen groeit niet mee, dat kan toch niet. De rijke worden rijker en de arme worden armer. Dat moet stoppen.
Maar goed, wij hebben niets te klagen en zijn dik te vree... Nederland is een mooi land en we hebben het ontzettend goed, dat moeten we ons wel realiseren. Ik ben super trots op Nederland.
We gaan het volgende week beleven. Succes met kiezen.

Annet@ Je zult wel trappelen van ongeduld met dat mooie cadeau voor je moeder. Ik las in je dagboek dat je het zaterdag a.s. in de bus krijgt. Spannen hoor.
Wel een ontzettend origineel cadeau hoor, ze zal er zeker blij mee zijn woensdag.
Nog steeds aan het thuiswerken? Wens je heel veel succes met alles en geniet van de voorpret.

Shakena@ Doe je best lieverd en probeer wat afleiding te zoeken, met gedoseerde oefeningen en wat fysio moet het toch goedkomen? Ook dit heeft weer zijn tijd nodig.
Sterkte met alles, maar blijf positief hoor.

Het wordt voor iedereen tijd dat we weer wat anders en wat leuks kunnen ondernemen, het duurt allemaal zo lang. Wandelen en fietsen is leuk, maar ooooh, wat heb ik een zin om eens lekker ongegeneerd te gaan uit eten met mijn lieverd. Zodra dat kan...oei oei oei...ik ga helemaal los. Heerlijk die gedachte, die hou ik vandaag lekker vast. Kijk er helemaal naar uit.

Wens iedereen een fijne dag en maak het maar gezellig en blijf plannen maken, het komt best wel goed allemaal.

Groetjes Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2021 10:27    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je @Crebster zo als alles ook fit komt goed, zo niet dan toch haha
Ben gelukkig positief in gesteld.
Vriendje komt vandaag niet, denk wat moet ik nu met m'n tijd doen.
Dan maar m'n huisje soppen.
Wel 1 voordeel huisje blijft nu langer schoon hihi.
Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2021 12:35    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 mrt 2021 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik begin hier iig mooi stabiel Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@kreeft: sterkte en beterschap met je hielspoor.

@crebster: het boek voor mijn moeder is gisteren gearriveerd. Het ziet r mooi uit. Maar ik kijk er expres niet in. Dat is voor mijn moeder woensdag!
Lekker gewandeld gisteren? In de wind?
Bedankt voor t mooie plaatje!

@elisabeth: mooi dat je zo mooi stabiel weer bent begonnen.

Ik wens iedereen een fijne zondag.

Ik ga zo wandelen met een vriendin. Hier schijnt de zon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 12:11    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Annette: mijn orthodont gaf inderdaad terug een termijn van 2 jaren aan vooraleer de blokjes er terug af zouden mogen…
Amai ferm dat je je kan bedwingen en niet even in het boek piept ;-).
@Crebster: dank u wel. Inderdaad fijne verjaardag gehad. En stabiel gebleven deze week. Al had ik er liever nog wat van af gehad, maar ja, je kan niet alles hebben en lekker eten en afvallen. Haha.
Ook al is je moedertje 90, het blijft je moeder. En zeker in deze tijden is het niet fijn om elkaar niet zo vaak te kunnen zien. Heel veel sterkte!
Ook ik heb heel veel zin om eens een middagje met de kinderen naar de film te gaan of uit te gaan eten, maar we zullen toch nog wat geduld moeten uitoefenen…
@ Shakena goed herstel met je knie gewenst! Hopelijk helpt de fysiotherapie.
@ Kreeft: welkom weer, hopelijk ben je vlug genezen.
@ Lisanne: hopelijk heb je goed nieuws gekregen bij de dokter.

Ik ga sowieso tot 21 juli niet naar de kapster en dan hoop ik dat mijn haren na 30 cm geknipt te hebben, nog een mooie lengte hebben. Dan zijn we 3 jaar later dat we de diagnose van mijn mama hebben gekregen, ik zou dan zo graag mijn staart doneren voor think pink.

Nog veel succes voor iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 16:30    

Reageer met quote
Goedemiddag lieve mensen,

Elisabeth@ Heb je prima gedaan, joh! Ik vind toch wel dat je het super goed doet.

Annet@ Wat fijn dat je het fotoboek binnen hebt, dat is een hele opluchting, denk ik en het siert je om het niet open te maken, dat is nu aan moedertje. Ik ben zo benieuwd wat ze er van vindt. Ik denk dat ze het een ontzettend fijn cadeau vindt.

Sweet Dreams@ Als je maar genoten hebt, Sweet Dreams.
Mooi dat je je haar doneert en nog even wacht zodat het nog langer is. Mooi doel en zo hard nodig.
Betreft ons moedertje...we mogen weer samen naar haar toe. Ze is gek op mijn man, ze gaan zo lief met elkaar om. Echt leuk voor haar, heeft ze wat anders aan haar hoofdje.

Gistermiddag toen we wilden wandelen begon het toch te regenen, dus heb ik in plaats van te wandelen gesurft op internet (dat is ook een sport hoor) en een droom van een bureau gezien van mahonie. Vandaag het bekeken en gekocht. Prachtig, we zijn superblij. Dus is de zaterdagmiddag en de zondag toch vruchtbaar geweest. De stijve rug is gelukkig weer in orde, ik blijf mijn oefeningen doen daarvoor, dat is altijd goed.

Morgen samen voor het laatst naar het Erasmus voor mijn man. Dan zal ie wel helemaal genezen worden verklaard. Ook dat is iets om zo blij van te worden. Mannetje is van al zijn ellende af, het was wel ff een dingetje, maar dat vond ie de moeite waard.
Hij krijgt van mij een medaille, omdat ie al die maanden geen kick heeft gegeven en een hele lieve, geduldige patiënt was. Smile

Morgenmiddag laat belt mijn arts betreft mijn schouders, het is een telefonisch consult, omdat het anders zo lang duurde, want mijn arts is ziek geweest en kon toen pas drie weken later naar hem toe, met dit telefonisch consult is het toch weer een weekje eerder. Wel zo veilig, hoef ik niet daar naar toe.
Ben benieuwd wat ie gaat doen.

Nou mensen, fijne zondagavond en de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 16:37    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,
Hoop dat jullie een leuk weekend gehad hebben.
Hier was het lekker rustig, is soms erg prettig.
Vandaag weer gesport met Lucy Windham,
Knie vind het echt niet fijn, maar we blijven het toch proberen.
Morgen naar de fysio, ben wel benieuwd wat hij gaat zeggen.
Allemaal nog fijne dag
Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2021 11:25    

Reageer met quote
Vandaag, naar de fysio geweest.
Hij denkt dat er een kneuzing met een hematoom in mn knie zit.
Hij zegt kan wel er MRI aan vragen maar aan je symptonen en de gevoeligheid te zien, verwacht hij dat hij gelijk heeft.
Nu ff niet sporten, maar oefeningen doen die hij mij geeft.
Vrijdag weer terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 12:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 4 van 25