Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je nog iets speciaals gedaan? Jammer dat het niet lukt met afvallen, maar we geven niet op. Beetje moeilijk ook met Moederdag en verjaardagen achter elkaar. Nog één week en dan gaan we weer opnieuw beginnen. Hou vol en veel plezier in je sport. We gaan er weer tegenaan.

Dymphie@ Jij gaat ook mooi zeg! Dat vind ik ontzettend knap. Bevalt je therapie een beetje? Je was toch iets nieuws aan het proberen? Wens je heel veel kracht. Ik vind je echt een kanjer hoor.

Elisabeth@ Nog steeds mooi stabiel, knap hoor. Het zal misschien je niet veel moeite kosten, maar je doet het toch maar. We gaan gewoon vrolijk door zo, toch Vraag

Flying Missy@ Gaaf niet dat het mee valt op de weegschaal. Goed gedaan, zeg. Verstandige keuzes maken straks op vakantie en het toch gezellig maken, het is maar hoe je er tegenover staat, dat hoeft niet perse saai te zijn. Gewoon van alles de helft zei Daphne Dekkers ooit. Yoghurt/kwark gaat ook prima op vakantie hoor, met fruit i.p.v. brood. En wat dacht je van die volkoren cracottes, die zijn maar 28 kcal. en dat met rookvlees of zo, heel weinig kcal.
Wens je in ieder geval een fantastische vakantie en lekker genieten.

Josephine en Kreeft@ Wens jullie een fijne week en hou vol dames.

Lisanne@ Het weer valt niet mee, maar uiteindelijk moet je zelf er wat van maken en dat lukt je aardig. Dat siert je wel. Ik gun je dat zonnetje zo. Wens dat iedereen, hoor en vooral als je gaat kamperen of vakantie hebt Uitroep
Fijn dat je ook gevaccineerd wordt. Maak niet uit hoe je eraan komt. Als het maar gebeurt. Hoe bevalt je bar/keuken?
Heel veel plezier daar in Limburg het weekend.

Shakena@ Hoe gaat het met jou? Fijn dat je je tweede prik krijgt. Gaat snel nu dat vaccineren in Nederland.
Ben je al uitgevloerd van de schatjes Grap Valt niet mee die kleintjes zoet houden, twee dagen harde arbeid voor jou. Lukt het een beetje? Gelukkig een paar dagen geplande rust. Met een big smile straks uitrusten.

SweetDreams@ Hoe gaat het met je mannetje, is ie al geopereerd vandaag of toch morgen? Heel veel sterkte, ik duim voor jullie.
Voor jou en de kids is het ook spannend allemaal. Hou jullie allemaal goed en ik hoop dat alles gauw achter de rug is en dat de revalidatie van je man spoedig voor herstel zorgt.

Disco Ik ben superblij, want ik heb mijn streefgewicht voor dit sprintje gehaald en nog afgevallen ook en nu volhouden Dansen
Het gaat ineens weer super goed en voel me ook weer een beetje bijkomen, had gewoon een dipje en werd onzeker toen ik toch weer wat teveel aankwam en dan dat geschommel. Je gaat aan jezelf twijfelen. Maar nu hou ik het op max. 1000 kcal., 1 x per week wat lekkers eten (meestal een reep chocola met een bak koffie) en dat gaat geloof ik goed. Kijk dan helemaal naar die 'Chocoladedag' uit.
Was vandaag een beetje laat met schrijven, maar ik had het ook zo druk. Het waarom staat in mijn dagboekje, teveel om dat nu weer op te schrijven, maar reken maar dat het weer een heel verhaal is. Lachen

Met Crebster is het nooit saai, anders bedenk ik wel weer wat. Ha ha ha..

Fijne avond allemaal en hou vol, blijf sterk, krachtig en vooral gelukkig en...Geniet!

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 18:21    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Annet: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je nog iets speciaals gedaan? Jammer dat het niet lukt met afvallen, maar we geven niet op. Beetje moeilijk ook met Moederdag en verjaardagen achter elkaar. Nog één week en dan gaan we weer opnieuw beginnen. Hou vol en veel plezier in je sport. We gaan er weer tegenaan.

Disco Ik ben superblij, want ik heb mijn streefgewicht voor dit sprintje gehaald en nog afgevallen ook en nu volhouden Dansen
Het gaat ineens weer super goed en voel me ook weer een beetje bijkomen, had gewoon een dipje en werd onzeker toen ik toch weer wat teveel aankwam en dan dat geschommel. Je gaat aan jezelf twijfelen. Maar nu hou ik het op max. 1000 kcal., 1 x per week wat lekkers eten

Dankjewel. Ik kreeg mijn moeder op bezoek en mijn 2 zussen en n vriendin op n corona-proof manier en voelde mij echt jarig. Het afvallen lukt idd niet goed op moment. Dat komt wel weer.

Gefeliciteerd met het halen van je streefgewicht voor dit sprintje. Disco Wat fijn dat het zo goed met je gewicht gaat. Ik vind het heel knap van je dat je op maar 1000 cal per dag zit. Succes verder. Nu volhouden.
Ik probeer op 0 te eindigen dit sprintje. Dat zou al heel mooi zijn....

Fijne avond en fijne week verder.

Groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Al weer tijdje niet hier echt geweest. Hoop mijn gewicht iig zo te houden.
Morgen alweer kamperen. Weer naar de buurt van Wolvega, net als in februari vlak voor het zo ging sneeuwen en het zo koud werd.
Ik ben nu bijna twee weken mijn homeopatische medicijnen aan het nemen. Kan nog niks bijzonders merken, maar ik ga rustig door. Waarschijnlijk zie ik mijn broer weer en dan kunnen we het even bespreken.
Vandaag op de valreep nog getest, terwijl we afgelopen vrijdag voor de tweede keer geprikt werden. Omdat we meedoen met het COVID red onderzoek (alleen s nachts een armbandje om dat registreert hoe lang ik slaap, wat mijn hartslag in rust is, hoe mijn ademhaling is, wat mijn huidtemperatuur is), kreeg ik vanmorgen de melding dat ik me zou moeten laten testen, omdat er veranderingen zijn in fysiologische parameters zijn geconstateerd. Ik was na vrijdag al een paar dagen rillerig en ik moest meer niezen dan normaal bij mijn hooikoorts. Even overlegd met onze zoons en die zeiden ook: laten testen voor de zekerheid. Gedaan en hopelijk gauw uitslag. Mijn zelftest gaf niks aan, dus ik heb goede hoop dat we morgen weg kunnen. We zullen zien. Helaas dus geen jongetjes om op te passen gehad en ook niet samen gegeten met zoon en gezin. Beetje aparte dinsdag zo voor ons. Voordeel was dat we wat meer tijd hadden om de caravan in te pakken. Ik houd jullie wel op de hoogte. Succes allemaal en dank voor jullie steun!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 19:26    

Reageer met quote
Lieve Dymphie,

Ik hoop dat je negatief test en dat jullie morgen lekker weer n buurt van Wolvega kunnen. Met homeopatische middelen duurt het altijd lang voordat je wat merkt. Ik ben benieuwd wat je broer ervan zal zeggen.

Fijne avond en dikke knuffel van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 21:21    

Reageer met quote
Was 2x
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi!

Dymphie en Flying Missy veel plezier op de camping, lekker genieten hoor!

Crebster, fijn om te lezen dat je weer in de flow zit, hou vast. Goed dat je het streefgewicht haalt!

Annette, komt wel weer goed uiteindelijk met je gewicht, soms zijn andere dingen gewoon even belangrijker. Mooi dat je je verjaardag hebt kunnen vieren met lieve mensen om je heen!

Hier gaat alles zijn gangetje, mijn eetpatroon zit lekker ondanks dat we een ‘diepvriesweek’ hebben (een week waarin we geen boodschappen doen en creatief zijn met het leger maken van de diepvries, koelkast en voorraadkast). Dat is bij ons af en toe nodig, ik bewaar veel, gooi zelden iets weg, maar dan moet het ook eens een keer op hè, haha!

Lieve dames ik wens jullie het allemaal weer; een mooie dag met veel genietmomenten.
Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2021 7:06    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Annette, komt wel weer goed uiteindelijk met je gewicht, soms zijn andere dingen gewoon even belangrijker. Mooi dat je je verjaardag hebt kunnen vieren met lieve mensen om je heen!

Hier gaat alles zijn gangetje, mijn eetpatroon zit lekker ondanks dat we een ‘diepvriesweek’ hebben (een week waarin we geen boodschappen doen en creatief zijn met het leger maken van de diepvries, koelkast en voorraadkast). Dat is bij ons af en toe nodig, ik bewaar veel, gooi zelden iets weg, maar dan moet het ook eens een keer op hè, haha!

Dank voor je vertrouwen! ja, mijn verjaardag was heel gezellig. Samen met mijn dierbaren.

Fijn dat je eetpatroon lekker zit.
Wat leuk dat jullie af en toe een "diepvreesweek" doen! Eet smakelijk en dat ruimt weer lekker op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2021 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Fijne Pinksterdagen allemaal!

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 6:53    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Het sprintje zit er al weer op, ik zal eens zoeken of er al een nieuwe is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 15:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende
Pagina 24 van 25