Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster; de rijsttafel heb ik er wel af kunnen sporten maar nu per saldo ben ik toch weer zwaarder geworden. Mijn doel voor nu is ieg op 0 eindigen dit sprintje.

@Qmissy: fijn dat je het zo leuk had op de camping dat je eigenlijk niet n huis wilde!

@lisanne: mooi de bar in jullie keuken! Veel plezier ervan!

@sweetdreams: sterkte met je man. Ik snap dat je je start-to-crawl hebt geannuleerd.

Gisteren was ik jarig. Ik was niet aangekomen daarna. Ik voelde mij echt jarig met bloemen en kad's en whatapps en fb berichten (888 tot nu toe in een bepaalde groep en dan ook nog mijn privé fb) en corona-proof visite van mijn moeder, 2 zussen en een vriendin. Een vriendin kwam onverwacht langs maar ze kwam niet binnen omdat ze verkouden was.

Afgelopen week heb ik veel getennist. Ook vandaag nog 1 3/4 uur met mijn zus en een stel. Het was lekker weer.

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 mei 2021 20:06    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Groen, groen ik was toch nog nipt groen deze week. Heb ik wel extra selderijzaad tabletjes voor genomen, om al dat vocht kwijt te raken en het heeft toch geholpen nog.
Ik ga aankomende week op vakantie (vanaf woensdag) dus ik hoop niet dat ik na de vakantie weer zoveel ben aangekomen......... Schaam Schaam Ik eet op de camping wat meer brood dan thuis. En dat is volgens mij wel de boosdoener. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 0:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Fijne vakantie gewenst!
Je zou kunnen kijken of je koolhydraat arm brood kunt kopen of roggebrood. Is gezonder voor je lijf en veel extra vezels raak je vanzelf weer kwijt.
Ook sla, rauwkost ed bij je brood maakt je maaltijd compleet terwijl je toch minder brood kunt nemen.
Zelf heb ik ook de neiging te makkelijk nog een broodje achter de kiezen te werken, vooral als het net afgebakken is.
Het is gewoon te lekker maar teveel vertaald zich naar meer op de weegschaal.
Dus geniet met mate, morgen is het ook nog lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 6:31    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zoo morgen komen m'n 2 kleinkinderen 3 dagen logeren.
Dus zal weinig online zijn.
Kleinzoon is 3 word in juni 4 en kleindochter is in april 1 geworden en loopt nu sinds een paar weekjes en is lekker ondernement hoop dat we een beetje mooi weer krijgen. Dinsdag mn kleinzoon naar de opvang brengen dan heb ik qualititime met kleindochter
Donderdag en vrijdag heb ik helemaal niets gepland kan ik even bijkomen.
Wens jullie allemaal een fijne week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
O Shakena, jij hebt straks dus helemaal geen tijd om te snaaien. Lekker druk,
Intomen onze kleinkinderen nog zo jong waren, was ik blij dat die regelmaat met eten er voor hen altijd moest zijn. Zo kon ik daar gemakkelijk op mee liften en ben ik ook meer op vaste tijden gaan eten. Voordeel! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 11:04    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dymphie schreef:
O Shakena, jij hebt straks dus helemaal geen tijd om te snaaien. Lekker druk,
Intomen onze kleinkinderen nog zo jong waren, was ik blij dat die regelmaat met eten er voor hen altijd moest zijn. Zo kon ik daar gemakkelijk op mee liften en ben ik ook meer op vaste tijden gaan eten. Voordeel! Erg blij

Daar dacht ik vanmorgen ook aan hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 19:13    

Reageer met quote
Elisabeth, ik eet ook meestal khd arm brood, of van die hele dunne rogge crackers. Op de camping kan ik niet altijd khd arm kopen helaas, soms ga ik dan voor volkoren, of speltbrood. Brood zet bij mij onwijs aan, ook als ik er maar weinig van eet. Heb dat altijd raar gevonden. Moet maar kijken hoe ik dat ga doen. Heb wel al een boodschappen tas vol klaargezet, daarin ook 2 pakken dunne crackers. Kan ik het afwisselen af en toe. Lach En dan in het weekend verse broodjes. Het blijft toch vakantie en dan plan ik het netjes in, door brunch te doen, dat scheelt dan ook weer een maaltijd.
Lachen

Dymphie dat is heel waar, regelmaat helpt ook om minder te eten, want je krijgt dan niet zo gauw honger dus eet je dan niet teveel he. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 1:04    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Lieve Mensen!

Wij zijn toch heerlijk een paar dagen weg geweest, uiteindelijk viel de regen mee. Nog lekker kunnen lopen en fietsen, zaterdag wel veel regen maar tussendoor ook gewandeld en dan weer onder het luifeltje een potje kaarten. Kortom, gezelligheid!

Sweetdreams, sterkte met je man, hopelijk herstelt hij snel.

Flying Missy, wat fijn toch nog groen! Niet te snel wanhopen dus, haha...zonder gekheid; dat vocht is lastig hoor, ik herken het zo. Mocht ik je niet meer spreken; fijne vakantie alvast!

Crebster, een zondig dagje moet kunnen hoor, je hebt gelijk. Daarna weer compenseren, maar daar weet jij alles van!

AnnetteM, gefeliciteerd nog met je verjaardag!

Shakena, fijn dat je kunt vaccineren. Ik krijg morgen mijn eerste prik: ooit heb ik astmatische klachten gehad (jàren geleden, een paar daagjes) en nu ben ik volgens mijn huisarts een risico.
Tsja, ik heb niet tegengesproken: eigenlijk zou ik nog niet aan de beurt zijn maar als de uitnodiging dan toch binnenvalt...

Nu weer even een ‘normaal’ weekje aan het werk hier, volgend weekend (Pinksteren) gaan we met vrienden naar Gulpen, Limburg. Even goed klem op de bek dus deze week want dat word weer een lekker culinair weekendje, hihi!

Fijne maandag allemaal, be happy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 7:34    

Reageer met quote
Ik ben blij met mijn weegschaal, het is een lieverd hoor. Lachen Want het vocht was er al weer af en nog een bonus voor het volhouden denk ik. Dus ik ga de vakantie in met een goed gevoel. En het motiveert ook om vol te houden he. Erg blij

Ik kom gewoon af en toe hier hoor, als de wifi op de camping het tenminste niet laat afweten. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 23:58    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Wij zijn toch heerlijk een paar dagen weg geweest, uiteindelijk viel de regen mee. Nog lekker kunnen lopen en fietsen, zaterdag wel veel regen maar tussendoor ook gewandeld en dan weer onder het luifeltje een potje kaarten. Kortom, gezelligheid!

AnnetteM, gefeliciteerd nog met je verjaardag!

Fijn dat jullie lekker nog n paar dagen zijn weg geweest en genoten hebben en dat de regen uiteindelijk meeviel.

Bedankt voor de felicitaties!

Fijne week verder.

@missy: fijne vakantie op de camping.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Volgende
Pagina 23 van 25