Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Zjo, er is een hoop geschreven hier in het weekend, teveel om allemaal te beantwoorden, haha!

Wij hebben het druk gehad met het bouwen van een soort van bar, extra werkruimte, kookeiland zonder kook in onze keuken. We kwamen vaak ruimte tekort om te werken (wij koken/bakken graag uitgebreid) en ook bergruimte.
En kijk: 2 vliegen in één klap, nu nog 2 barkrukken aan de andere kant en dan is het project volbracht.

Maar nu weer aan de arbeid, kort weekje want vanaf donderdag zijn wij er een paar dagen tussenuit met het campertje.
Voor iedereen veel succes met alles wat er speelt en denk eraan: genieten hoor, het mag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Annet@ Heb je de rijsttafel er nog kunnen af sporten? Vorige week ben je ook een hoop afgevallen. Ben benieuwd. Succes !

Dymphy@ Hoe was het kamperen in Friesland. Lekker uitgerust. Ik kan ook zo genieten van de vogels in de morgen. Hoop dat de hormonen wat in toom gehouden kunnen worden nu je daar iets voor hebt gekregen. Denk aan je, lieverd.

Elisabeth@ Knap hoor, hoe jij zo stabiel blijft. Je doet het ontzettend goed. Hou vol.

FlyingMissy@ Nu het wat warmer is geworden, zal het kamperen ook beter bevallen. Waardeloos als het zo koud is. Verleden jaar zaten we te smoren op het balkonnetje, toen konden we geen kant op. Geniet maar fijn en veel plezier met alles.

Josephine@ Hoe gaat het met jou en het afvallen/stabiel blijven? Ik las dat je vegetarisch eet, bevalt dat wel en hoelang doe je het al?

Kreeft@ Hoe gaat het met kreeftje? Ik heb je al een tijdje gemist. Moeten we ons zorgen maken? Wens je het allerbeste.

Lisanne@ Zo harde werker, is het weer gelukt met de wissel van de tenten het weekend? Wat zullen de mensen hebben afgezien in die kou en dan die vreselijke buien. Deze lente is toch ff wat anders dan verleden jaar. Wat kan het toch verschillen. Maar gelukkig gaan de temperaturen omhoog.
Wat gezellig een bar in je huis, goed opgelost en veel meer ruimte. Jullie hebben je niet verveeld het weekend en je werkt al zo hard. Fijn dat jullie samen gauw weer 'on route' gaan, dat verdien je wel. Lekker lang weekend kamperen, geniet er maar van en heel veel zon en plezier gewenst.

Shakena@ Toen je schreef dat je zo gekrompen ben, zal ik ook eens kijken of het mij ook is overkomen Grap Mijn man is ook stukken kleiner geworden, als ik hoge hakken heb, ben ik even lang. Ach...als dat het ergste is. Ga van de week ff meten, ha ha ha...

SweetDreams@ Ik neem aan dat je de behandeling van je moeder bedoelt die toch aanslaat? Dat hoop ik wel, want dat is dan heel goed nieuws, zeg.
Betreft je man, heel veel sterkte en nu maar hopen dat de CT-scan iets uit gaat wijzen, zodat ze wat aan je mannetje kunnen doen.
Wel fijn dat je weer kan gaan zwemmen en misschien start die cursus tennis ook weer snel, alhoewel je nu wel wat anders aan het hoofd hebt en dan ook nog eens thuiswerken, pittig hoor. Lief dat de kindjes geluisterd hebben toen ze naar bed moesten. Die verdienen een ijsje, Lachen Hou je goed hoor en ik denk aan je.

Het was vandaag mijn weegdag en ja hoor, het lukt me weer. Disco 2 ons eraf cheerleader

Zal het me dan toch nog lukken om mijn 100% te halen in dit sprintje?

By the way...ik heb het laatste deel van 'De Zeven Zussen', 'De Zevende Zus' van Lucinda Riley.
Wie belangstelling heeft. Laat het ff weten, dan stuur ik het je toe.

Wens iedereen heel veel zon, liefde, sterkte en plezier, we gaan er weer voor.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hee Kanjers,

Ipv. vrijdag heb ik vandaag mijn gewicht ingevoerd, ik ben gelijk gebleven. Vrijdag staan we op de camping, alhoewel we nog twijfelen om te gaan omdat ze zulk slecht/nat weer aangeven...
Ach ja, vrijheid, blijheid, de camper staat voor de deur maar ook net zo snel weer op stalling, haha!

Afijn, mochten jullie mij missen dan ben ik weg, anders kom ik hier de komende dagen nog wel voorbij waaien.

Fijn Hemelvaartweekend allemaal met niet al te veel regenbuien Regen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 6:48    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hee Kanjers,

Ipv. vrijdag heb ik vandaag mijn gewicht ingevoerd, ik ben gelijk gebleven. Vrijdag staan we op de camping, alhoewel we nog twijfelen om te gaan omdat ze zulk slecht/nat weer aangeven...
Ach ja, vrijheid, blijheid, de camper staat voor de deur maar ook net zo snel weer op stalling, haha!

Afijn, mochten jullie mij missen dan ben ik weg, anders kom ik hier de komende dagen nog wel voorbij waaien.

Fijn Hemelvaartweekend allemaal met niet al te veel regenbuien Regen

Goedemorgen Lisanne,

Wens je heel veel plezier en heel veel zon, misschien waait het over. Hoop het maar. Gelukkig is het niet meer zo koud.

Ga maar lekker genieten, dat wens ik iedereen.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 8:12    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Er is toch iets vanaf , het is niet veel maar ik ben tevrede.
Onze dochter had een taart gemaakt voor moederdag.
ja die moet dan toch op hahaha
Vandaag zijn we 34 jaar getrouwd.
Pff wat een eind, als je het snel zegd is het niet veel. Haha
Maar dochter lief kwam gister weer met een taart.
Schoonvader en schoonzus komen vanmorgen een bakkie doen.

En onze dochter komt s.middags met haar gezin en die blijft eten.
Ws word het een menu van de chinees,
Daarna maar weer opletten.;-p

Morgen word onze nieuwe bank geleverd. Kijk al een jaar naar die bank wilde hem eigelijk pas kopen na de verbouwing.
Maar vorige week zondag stond hij met 20% korting
Dus je snap het dan gelijk maar besteld
Het is een showmodel staat in tuincentrum de Bosrand .
Ze konden hem niet meer opslaan dus morgen word hij gebracht, met de verbouwing er maar een kleed over heen.

Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 7:57    

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Shakena@ Wat fijn dat je toch wat bent afgevallen. Die Moederdagen zijn funest voor ons, ha ha ha...maar wel lekker en...dat moet gewoon gevierd worden, het liefst met taart.

Gefeliciteerd met je Huwelijksdag, nog vele gelukkige en gezonde jaren met elkaar.

Leuk van je bank, wat een kunst om al zolang te wachten. Het is zo vrijdag.

Jammer genoeg heb ik niet zoveel geduld met die zaken. Zit al maanden op dat prachtige bureau te wachten en we horen maar niets. Die vent heeft hele verhalen...ongelooflijk. Moet er soms best om lachen, hoor. Morgen gaan we bellen, hihi...ik denk dat het um niet wordt, ben ik bang. Niets aanbetaald of zo, maar dat gelieg erom heen, waarom? Zeg gewoon dat het niet komt, dan weet je tenminste wat.
Ook mijn brace is gister niet gekomen, nu morgen weer. Mijn geduld wordt op de proef genomen. Grap

Straks ga ik weer lekker lezen in mijn boek van De Zevende Zus, wat kan dat mens goed schrijven, zeg. Ze bouwt die spanning zo mooi op en je wordt steeds nieuwsgieriger.

Wens iedereen een fijne dag toe en maak het maar gezellig, ik ga aan de koffie.

Lief groetje van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 9:50    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt allemaal voor jullie medeleven. Mijn man wordt dinsdag of woensdag (afhankelijk of het ok op tijd vrij is), geopereerd aan een hernia van 2 cm. Dan kan de revalidatie starten, maar er is dus weer een beetje licht in de tunnel…
Vandaag toch even met de kindjes 7,6 km gaan wandelen, zodat ze hun energie ook kwijt konden… Langste tocht ooit, voor mijn dochter te lang, wat een gezeur de laatste twee kilometer, maar ze heeft het gehaald. Lach.
Start to tennis-cursus zou volgende week donderdag starten, maar heb ik geannuleerd. Ik kan niet van 19 tot 20 gaan tennissen en mijn zoon van 18u30-19u45 door iemand anders weer naar de atletiek laten brengen en mijn echtgenoot alleen laten met de dochter, jammer… Ik sta terug op de lijst, wanneer mijn echtgenoot beter is, zal mijn tijd nog wel komen.
@ Lisanne: heel mooi kookeiland zonder kook ;-). Zalig om hierop te gaan werken lijkt me. Heel veel plezier op de camping als je gaat. Kan mij voorstellen dat de zin overgaat als het gaat regenen…
@ Crebster: leuk zonnetje, let the sun shine ;-). Geniet van je boek!
@ Shakena: Gefeliciteerd, lekker genieten van de taartjes, je hebt het verdiend!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 18:41    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ooo spannend @Sweetdreams hoop dat alles goed gaat en lukt.
Jeeh vandaag lag de uitnodiging voor te vaccineren in de bus.
Gelijk gebeld mag volgende week zaterdag en 26 juni voor de 2de.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sweetdreams, goed dat je man geopereerd kan worden, maar wel weer een hele revalidatie erna he. Drukke boel voor jou dan ook weer. Sterkte!

Lisanne, fijn extra werkruimte in de keuken, het ziet er heel mooi uit hoor. Lach

Ik ben weer aan het werk. Op de camping waren de laatste dagen heel aangenaam, ik wilde helemaal niet naar huis, maar ja......... Lachen
Gewicht is niet fraai. Morgen nog een keer wegen. Ik zit weer met dikke vingers, voeten/enkels, dus dan weet ik het wel weer. Rollende ogen En dus wordt het toch rood deze week. Zo jammer ik had heel goed (verstandig) gegeten op de camping. Alleen wel wat meer brood dan ik normaal zou doen. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 1:09    

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Het is weer vrijdag!

SweetDreams@ Heel veel sterkte met je man, hoop dat ie gauw van de pijn af is en dat jij dan ook weer je sport op kan pakken. Valt voor allemaal niet mee.

Flying Missy@ Kop op bikkel, het zal een periode zijn dat het ff niet gaat zoals je wilt en als je op vakantie bent, tja...dan moet je wel kunnen genieten hoor. Nu weer aan de bak, veel water drinken en bewegen, dan knallen de kilo's er zo van af.

Zelf ben ik een beetje chagrijnig en ik barst van de trek. Vandaag ga ik dus lekker over de 1200 kcal., want dit houdt geen paard vol. Even geen 'Nee' vandaag. Dan kan ik de dagen daarop weer flink zijn. Woog vanmorgen mijn streefgewicht, dat is dan wel weer leuk. Kijken wat het dinsdag doet. Lachen

Wens iedereen een heel fijn weekend and have fun.

Lief groetje van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Pagina 22 van 25