Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Elisabeth jij hebt een mooi vlak grafiekje idd. Die van mij is van heel laag (toen was ik flink ziek geweest van mijn darmkwaal) omhoog gekropen, eerst was dat niet heel erg, maar nu moet het maar weer eens klaar zijn. Zal ook vast wel met de leeftijd te maken hebben denk ik, dan moet je eigenlijk minder gaan eten, maar ik eet al niet echt heel veel en dan heb ik steeds echt rommelende maag. Dus is het schipperen nu met mij.
Deze laatste dagen weer wat kwijtgeraakt gelukkig, dus weer groen hokje waar ik heel blij mee ben. En nu met behulp van Weegclub en Judith weer vol gaan houden. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 0:32    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
ja, mijn grafiek is mooi vlak. Toen ik serieus moest afvallen ben ik anders gaan eten. Daar viel ik in het begin mee af maar door het lichter worden blijf ik op datzelfde eetpatroon nu gelijk.
Ik heb het advies om op gewicht te blijven erg serieus genomen en wil ook geen consessies doen.

Nog steeds maak ik een eetplan, zorg ik dat ik alle voedingstoffen binnen krijg en probeer geen zooi, lees snoep, koek, chips, binnen te krijgen.
Mijn lijf heeft daar niks aan en ik wordt er ook niet gelukkig van.
Moeilijkste vind ik het om de portie s van goede voeding klein te houden. Vind dat volle gevoel nog steeds prettig maar ik doe het niet!
Want morgen is het ook nog lekker Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 6:24    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Elisabeth@ Groot gelijk dat je je aan je voedingspatroon blijft houden, dat werkt voor mij ook heel goed. Elke ochtend vul ik mijn eetmeter in, werkt prima voor mij. Houd ik mij er niet aan, dan zie je het gelijk op de weegschaal. Stabiel blijven is toch nog een hele kunst hoor, maar het lukt mij aardig.

FlyingMissy@ Jij bent ook goed gegaan zeg. Fijn dat je weer in de flow van afvallen zit. Super!

Lisanne@ Blijf nog maar op het droge hoor, brrrrr..., want dat koude water is niets. Dat is weer het nadeel dat je al je vetjes verloren bent Lachen Mijn man blijft ook eindelijk op gewicht, die moest uitkijken dat ie niet nog meer afviel. Na zijn operatie is het er nooit meer aangekomen, wat is dat toch met die kerels. Bah.

Annet@ Hoe was de Surinaamse rijsttafel? Lekker genieten hoor, maar wel met mate, je gaat daarna toch weer sporten/bewegen. Succes met alles.

Shakena@ Hoe gaat het vandaag met je? Hou vol en doe voorzichtig aan.

Gelukkig weer een groen vakje, alhoewel ik het tegen vind vallen. Qua sporten en voeding, had ik veel meer verwacht, maar het is er weer af en dat is prima zo. Moet tevreden zijn.
Ben nog nooit zolang op dit gewicht gebleven.

Gister mijn prik gehad, kreeg 's avonds een stijve pijnlijke bovenarm, maar dat is nu weer helemaal over. Ben superblij met mijn Pfizer vaccin.
Vandaag wordt het een leesdag voor mij. Ff wat rust voor de body, ook wel eens lekker.

Wens iedereen een fijne dag toe, laat de zon maar in je hart schijnen. Lachen

Groetjes van Crebster en allemaal succes deze week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 9:00    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Crebster @,
Ik heb vandaag duidelijk mn dag niet,
Onrustige nacht, met een pijnlijk lichaam wakker worden.
Vandaag weer naar de fysio geweest.
Knie stond ook weer vast.
Volgens Fysio, moet ik met deze knie leren leven.
Dus geen buigoefeningen, niet springen, niet hardlopen. Niet op mn knieen zitten.
Als ik gewoon gaat lopen of wandelen moet ik een knie band om.
Ach als dit alles is, komt het wel goed haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 17:03    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Dames,

Wat een gezellig gekeuvel hier!
Fijn dat het met iedereen goed gaat en lukt om stabiel te blijven.
Met mij ook wel hoor, maar ik bedoelde te zeggen met schommelen, dat het vaak al een kilo kan schelen de een of de andere dag. Al naar gelang ik vocht vast houd of een dag geen ontlasting gehad of iets te zout gegeten, noem maar op. Die kilo is vaak de volgende dag dan weer weg. Dat is dus bij manlief nooit: we hebben eens een weekje getest, ieder elke dag op de weegschaal zelfde tijdstip...nou de curve bij mij was net een golfslagbad terwijl het mannetje een vlakke lijn hield Lachen

Maar over de lange termijn gezien ben ik lekker stabiel sinds ik ben afgevallen met gezond eten en niet met streng lijnen. Dat maakt het verschil: dat gezonde eten is nu een leefstijl. 80 % Gezond en 20 % ongezond (en hiervan genieten) is de manier waarop wij het hier in ons huishoudentje organiseren.
En ieder zijn ding hè, als het maar werkt voor jezelf.

Voor nu wens ik jullie een fijne Bevrijdingsdag, als het even kan de jas aan en eropuit Fiets Lopen

Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Lisanne@ Dat is exact hoe het zou moeten gaan. Je mag best wel eens wat lekkers, maar wel blijven balansen.
Maar wat verschillen de man en de vrouw toch met elkaar betreft verteren van het voedsel.

Ff wat anders.

Ik was vrijdag naar de huisarts gegaan omdat mijn cholesterol zo hoog was en niet was gezakt. Wel dus...ze heeft naar de verkeerde uitslagen gekeken. Tegenwoordig kan je zelf de uitslagen inzien en tot mijn vreugde zag ik gistermiddag de nieuwe lab uitslagen van woensdag 28 april 2021 dat mijn cholesterol wel degelijk naar beneden is gegaan. Van ruim 8,1 naar 4,3. Dat is toch ff wat anders, niet? Hele opluchting hoor.

Had Dieet Pro al gemaild of het mogelijk was dat de shakes misschien cholesterol verhogend zouden kunnen werken. Ik ging aan alles twijfelen, het hele weekend was ik gefrustreerd. Maar ik kreeg een positief antwoord, dus Dieet Pro kan totaal geen kwaad. Voor de zekerheid neem ik af en toe een boterham of havermoutpap op de ochtend. Misschien wel beter zo af en toe een eetwissel.

Morgen moet mijn man wat vetbultjes weg laten halen, dat doet die huisarts ook zelf. Hoop dat manlief heelhuids terug naar huis komt. Ik val van me stoel van het lachen!

Groetjes van Crebster en een fijne bevrijdingsdag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 10:08    

Reageer met quote
Crebster, dat is ook wat van je huisarts.......... Geschokt fijn dat het toch allemaal ok was.

Shakena, pijnlijke knie is ook heel vervelend hoor. Mijn linkerknie is niet meer zo goed. Verward Heel lastig. Zelfs met slapen, want ik kan mijn knieën niet meer op elkaar laten en ik slaap op mijn zij. Dus regelmatig wakker van. Rust roest zeggen ze, dus blijf ik maar zoveel mogelijk in beweging. Fietsen en wandelen, want hardlopen kan ik ook niet meer. Lach

Lisanne, ik schommel ook als een gek. Houdt dan meestal -veel- vocht vast en dat zie je ook op de weegschaal terug dan. Maar als ik eenmaal weer begin uit te plassen dan raak ik het gelukkig ook weer kwijt. Alleen duurt dat dan een paar dagen. Heel vervelend als ik dan hier mijn gewicht wil/moet doorgeven alleen. Rollende ogen Lijkt net of je dan telkens enorm uit de band springt, ook als dat niet zo is. ohhh Maar op de lange termijn blijven kijken, doe ik ook en dan blijkt het allemaal nogal mee te vallen. Lach

Ik zit weer op de camping. Het is koud zelfs met de kachel aan krijgen we het niet warmer dan 16 graden in de voortent. Dus dikke trui aan en zo maar vroeg in bed. Lachen Voordeel is dan wel dat je extra energie verbruikt om warm te blijven. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha,

Crebster, goed dat je zelf ondernemend genoeg was om de uitslagen van de test in te zien, je ziet wel; huisartsen zijn net mensen, haha! Fijn dat het in ieder geval oké is, toppie.

Flying Missy, wat ben je toch ook een positieveling: van kou een mooi punt maken, het verbruikt meer energie, hihi. Zo kun je het ook bekijken, dan word kou een stuk interessanter Erg blij

Shakena, gaat het weer wat beter ondertussen?

Lieverds, ik ga de dag eens opstarten. Geniet ervan allemaal, deze dag komt maar één keer voorbij hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 7:05    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeh, toch weer een kilo eraf.
Toch een duwtje in de goede richting

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 9:08    

Reageer met quote
Shakena; wat fijn!

Ik had een uitglijder helaas. Had een pak koekjes gekregen die iemand speciaal voor mij van Terschelling had meegenomen........ en daar heb ik er 3 van opgegeten, dat stond dus niet in mijn planning. Schaam Schaam Waren gelukkig geen grote koeken en ik heb na het eten geen dessert genomen als compensatie. Morgen weer een dag voor een beter eetplan. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 20:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Pagina 20 van 21