Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lisanne,

Dat heb je nu eens goed gezegd.
Ben er ondertussen ook wel klaar mee.
Straks even naar de fysio, vragen of ik eindelijk weer kan sporten.
Lopen gaat goed, maar als ik op m'n knieen gaat zitten gaan het behoorlijk zeuren.
Ooit komt het goed Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 7:59    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer naar de fysio geweest, mag lopen maar nog geen springen of knie oefeningen doen of op m'n knieeen gaan zitten.
Gevraagd of dit nog goed komt, hij weet het niet. Ws moet ik er mee leren leven.
Mag wel rustig aan buikspier oefeningen doen, en met dat ronde ding dat ik heb m'n benen trainen.
Pff baal er wel een beetje van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne is ook waar, mijn bmi is ook goed, maar ik weet uit ervaring dat ik moet zorgen dat mijn grafiek niet verder zal stijgen, ik heb geen zin in draconisch te moeten lijnen weer. Dus zal ik verstandig moeten zijn he. Lachen Ik heb mijn streef gewicht ook al 2 kilo omhoog gezet. Maar het lijkt er voorlopig niet op dat ik daar ga komen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 0:33    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik wens iedereen een heel goed weekend en tot gauw!

Wij hebben vanavond een Surinaamse rijsttafel. Daarom val ik dus ook niet af...Verward Maar ja, komt wel weer.

Vandaag heb ik in de moestuin meegeholpen. Morgen weer. Morgen ook een uur wandelen met een vriendin en ma, di en wo tennissen. Als het weer het toelaat. Ik heb namelijk vrij tot donderdag. Lekker.

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 16:53    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
Ik wens iedereen een heel goed weekend en tot gauw!

Wij hebben vanavond een Surinaamse rijsttafel. Daarom val ik dus ook niet af...Verward Maar ja, komt wel weer.

Vandaag heb ik in de moestuin meegeholpen. Morgen weer. Morgen ook een uur wandelen met een vriendin en ma, di en wo tennissen. Als het weer het toelaat. Ik heb namelijk vrij tot donderdag. Lekker.

groetjes,

Annette

Eet smakelijk en laat het je goed smaken, met al die beweging die eraan komt te zitten, zal het mee moeten vallen betreft je gewicht. Lekker smullen en geniet van de momenten die het leven zo prettig maken.

We zijn allemaal een beetje aan het schommelen, maar we weten dat we ook weer de touwtjes aan kunnen trekken.

Wens ook iedereen een heel fijn weekend van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 17:11    

Reageer met quote
Crebster dat is waar, maar waar had ik die touwtjes ook al weer gelaten???? Lachen

Ik was weer wat omhoog. Weet hoe het komt dus geen paniek. Weekend eet ik soep, altijd lekker en niet te heftig. Dan komt het wel weer goed. En op het werk loop ik genoeg. Lachen Straks ook nog met de honden lopen, jaja dat helpt ook allemaal. Lach

Fijne zondag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 0:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
FlyingMissy@ Grap Touwtjes kwijt? Lag in een deuk. Geniet nu maar lekker, want wat Lisanne van de week schreef...we komen van ver en zijn nu al zo lang stabiel met een mooi BMI, dat is een hele prestatie.

Ik ga zo ff er tussenuit. Ik heb de touwtjes gevonden. Dansen

Fijne zondag allemaal en de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 13:01    

Reageer met quote
Crebster die touwtjes blijven een dingetje he.

Ik zit op het werk met een goed gevulde (gezonde dingen) tas. Dus het moet wel de goede kant op gaan weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 23:34    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Toppers!

Ons weekend was weer heerlijk: zaterdag in alle vroegte naar Zeeland vertrokken, duik gemaakt in de Grevelingen, veel gelopen en lekker gebarbecued. Duiken ga ik voorlopig niet meer doen, het moet eerst warmer worden. Ik ben natuurlijk wat vetreserves verloren en ik word gewoon niet warm onder water en kom haast blauw boven.

Hoe was jullie weekend?

Shakena, houd moed: lopen gaat in ieder geval goed. De rest zal zoveel mogelijk herstellen, word het niet meer de oude dan is dat het...komt het niet helemaal goed dan zul je ook daar weer aan wennen.

Flying Missy, je hebt gelijk: de teugels wat strak houden is beter dan uiteindelijk weer opnieuw giga af moeten vallen. Maar dat doe jij al jaren goed dus daar weet jij alles van!

Annette, dat klinkt lekker een Surinaamse rijsttafel, njamnjam. Maak je die zelf of iemand uit je omgeving of ga je dat ergens halen? Ik zal eens googelen eerdaags wat er allemaal bij kan horen en eens kijken of het wat voor ons is. Wij lusten eigenlijk alles graag dus dat zal wel, haha!

Crebster, tsja, we zijn inderdaad allemaal aan het schommelen, maar gelukkig weten we ook allemaal dat dat is zoals het is. Is toch echt wel een eigenschap van vrouwen hoor: manlief is mee af gevallen en blijft gewoon simpelweg al bijna een jaar op hetzelfde gewicht... ach, verschil moet er zijn, hihi!

Afijn dames, we gaan weer aan de werkenweek beginnen.
Probeer er wat leuks van te maken en houd ze vast hè, die touwtjes Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Lachen ik ben als vrouw zijnde niet zo n schommelaar Lachen blijf mooi stabiel. Ik doe ook weleens gek, zie ik het aankomen dan compenseer ik van te voren, zie ik het niet aankomen dan eet ik de dag er na heel matig.
Vind het gewoon vervelend om ineens weer kilo's te moeten verliezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 7:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 19 van 21